Oletko koskaan ollut poliisikuulustelussa?
Kommentit (28)
Ovatko poliisit mielestäsi luusereita?
Entä miten koit sen, että poliisi kiinnostui tapauksesta vasta, kun kuvailit henkilöä?
Tein rikosilmoituksen pahoinpitelystä.
epäiltynä huumausainerikoksesta (10 vuotta sitten ollessani 18-vee...)
olen ollut myös useasti tulkkina poliisikuulusteluissa.
teinin kanssa. Jäi kii näpistelystä.
)) ´:
Olin vasta alkanut seurustelemaan ja poikaystävääni epäiltiin kunniankoukkauksesta ja vaikka mistä ex-poikaystävääni kohtaan. Loppujen lopuksi juttu kääntyi niin että ex-poikaystäväni sai lähestymiskiellon minua kohtaan ja poikayställeni ei koitunut asiasta mitään. Olin jättänyt exäni 3vk aikaisemmin ennen kuin aloin seurustelemaan uuden poikaystäväni kanssa ja exä tästä katkerana teki rikosilmoituksen...
Olin vasta alkanut seurustelemaan ja poikaystävääni epäiltiin kunniankoukkauksesta ja vaikka mistä ex-poikaystävääni kohtaan. Loppujen lopuksi juttu kääntyi niin että ex-poikaystäväni sai lähestymiskiellon minua kohtaan ja poikayställeni ei koitunut asiasta mitään. Olin jättänyt exäni 3vk aikaisemmin ennen kuin aloin seurustelemaan uuden poikaystäväni kanssa ja exä tästä katkerana teki rikosilmoituksen...
lisään että exä keksi omasta päästään nämä kunnianloukkaus- ja muut jutut.
Ei kukaan meitä mieheni kanssa haastatellut, ei poliisi eikä kukaan muukaan. Narraat kyllä! Poliisi kyselisi asiasta oleskelulupaa hakiessa, ei avioliittoa solmittaessa.
Ap:n kysymykseen:
Kyllä, kerran tulkkaamassa poliisikuulustelua, kerran maijassa kolariin liittyen+toisen kerran "kamarilla". Oli muuten mielenkiintoista havaita, että poliisi ei ymmärtänyt/halunnut ymmärtää kertomaani oikein...