Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko täällä lääkäriä paikalla?

Vierailija
06.04.2010 |

Mistä voi johtua peeräaukon / peräsuolen tunnottomuus? Voiko sitä hoitaa jotenkin itse?

Kiitos jos joku osaa vastata.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmista selkärangassa. Kenties joku välilevyn pullistuma painaa jotain hermoa, ja peräpää menee tunnottomaksi? Taitaa olla lääkärireissun paikka. minä en ole lääkäri. ihan vain palstamamma.

Vierailija
2/9 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut alapää oli kyllä muutenkin tunnoton. Kesti jotain 4 kk ennen kuin tunto täysin palautui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän varata huomenna ajan terveyskeskukseen.

Kyselen vielä oisko mitään keinoja hoitaa tunnottomuutta itse, tämä on aika ikävä tunne jos kestää muutaman viikon tai kuukauden ennenkuin saan ajan.

ap.

Vierailija
4/9 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jäädä tunnottomaksi loppuelämäksi, etkä saa pidätettyä ulostetta, ja virtsa ei valu vaan tulee virtsaumpi.

t. lääkäri

Vierailija
5/9 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä puutumista jaloissa ja lääkäri on neuvonut, että jos ns. satula-alue puutuu on lähdettävä päivystykseen heti.

Vierailija
6/9 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jäädä tunnottomaksi loppuelämäksi, etkä saa pidätettyä ulostetta, ja virtsa ei valu vaan tulee virtsaumpi.

t. lääkäri

En ole lääkäri, mutta tyttärelläni puutui koko alaosa. Leikattiin päivästyksessä, äkkiä sairaalaan.

Vierailija
7/9 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yritetään. Sinällään pelkästä tunnottomuudesta en ole kuullut, mutta liittyykö vaivaan myös ulostukaen pidätys vaikeutta. Silloin onkin, jo kiireempi lääkärille. Taustalla voi olle välilevyn pullistuma, mikä painaa hermoa ja silloin pikainen leikkaus on tarpeen. Tosin tunnottomuus on yleensä vähän laajemmalla alueella eli puhutaan ns ratsupaikka-alueesta. ja kauanko oire on kestänyt. Jos ollut jo pidempään samanlaisena, ei välttämättä ole mitään ihmeenpää. Soittele huomenna lääkäriaikaa ja käy tarkistuttamassa tilanne, kuten sanottua ilman potilaan näkemistä ja tutkimista vaikea tehdä diagnoosia.

Vierailija
8/9 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutui alapää ja sisäreidet,tuli myös virtsaumpi.

Leikattiin samantien. Selkä siis,oliko se välilevynpullistuma jos oikein muistan.

Mitä nopeammin leikataan sitä suuremmat mahdollisuudet toipua hyvin (halvaantuu ilmanleikkausta). Siskollani meni useampi kuukausi tunnottomana. Eimm.tuntenut pissan ja kakan tuloa.

Vierailija
9/9 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän varata huomenna ajan terveyskeskukseen. Kyselen vielä oisko mitään keinoja hoitaa tunnottomuutta itse, tämä on aika ikävä tunne jos kestää muutaman viikon tai kuukauden ennenkuin saan ajan. ap.

kyllä leikkaushoito taitaa olla ainoa mikä minulla tulee mieleen