Lue keskustelun säännöt.
Työnantajan positiivinen suhtautuminen poissaoloon
06.04.2010 |
Tulipa hyvä mieli, kun kerroin tänään että lapsi kipeenä joten jään huomenna kotiin, niin esimies vaan toteaa "Tottakai, tärkeintä on hoitaa lapsi kuntoon". Aiemmissa työpaikoissani usein suhtauduttu tosi nihkeästi lapsen takia poissaoloihin. Mites muilla?
Kommentit (2)
ja uraohjus-vaimo. Ymmärtää hyvin lasten sairastamisia, koska itsellä on rautainen kokemus siitä! Ei tarvi paljoa selitellä, jos muksu kipeenä. Tosin lapseni sairastavat kyllä tosi vähän. Mutta toisinkin voisi olla. Nuorena olin kyllä töissä niin idioottipomoilla, että ei tuu ikävä. En mm saanut palkkaa sairasajalta enkä mitään lomakorvauksia ilman asianajajaa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosin itselläni on kamala morkkis jos joudun olemaan sairaslomalla tai sairasta lasta hoitamassa. Sisäänrakennettu tunnollisuus painaa...
Minulla riittää kun laitan tekstiviestin pomolle, joko omasta tai lapsen sairaudesta. Nyt olen itse sairaana ja lapset sairaina (ja mieskin sairaana) ja kauhea syyllisyys.
Mutta pomo sanoo että hoida rauhassa itsesi ja lapset kuntoon. Ei se silti auta tähän omaan "morkkikseen" :)