Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko mieheltäsi silityksiä/rapsutuksia? Tykkäätkö siitä?

Vierailija
06.04.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nolo*

mun on välillä saatava tunkea nenäni tai sormeni mieheni napaan. joskus tungen nenän miehen korvaan ja samalla sormi on navassa. se on minun akkulaturini.

kun olen hermostunut tai ahdistunut, mieheni vie jo itse sormeni omaan napaansa. =DDD

meillä halaillaan, silitellään, suukotellaan ja vain ollaan sylikkäin paljon. taidamme myös molemmat olla sellaisia, että ohimennessä kosketamme toisiamme.

Vierailija
2/8 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten mielestä ollaan kuin kaksi apinaa jotka etsivät kirppuja toisistaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan lasten nähden! Hui kamala!

Vierailija
4/8 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää rullata mun tukkaa ja mä tykkään siitä itsekin kovasti.. ja itse rakastan silitellä ukkoni siilitukkaa, karheaa parran sänkeä ja mitä milloinkin. Tuntuu, etten voi pitää näppejäni erossa.. ja toinen tuntuu tykkäävän kyllä :D

Vierailija
5/8 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä väännettiin peistä koko påsk!

Vierailija
6/8 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa ottaa illalla viinaa, eli pari kertaa viikossa alkaa halittelu ja silittely, ja tiedän että kun kello lyö kuusi, korkki napsahtaa auki!

Ennen silittelin miestäkin mutten enää, liian paljon pettymyksiä...

Vierailija
7/8 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona jos en kävele miehen kanssa tuntuu kummalta kun kukaan ei pidä kädestä tai kainalossa kun kävellään.

Oikeastaan vasta noilla hetkillä, ja jos joutuu käpertymään ilman syliä nukkumaan huomaa, miten paljon meillä onkaan sitä fyysistä läheisyyttä pieninä annoksina pitkin päiviä.

Vierailija
8/8 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei olla koiria :) Mutta silitellään, halaillaan, läpsitään pyllylle, pussaillaan jne. Meillä halaillaan ja pussaillaan päivittäin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi