Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetystyyny-kokemuksia

Vierailija
06.04.2010 |

Antakaapas arvoisat imettäjät käytännön kokemuksia imetystyynyn käytöstä!!



Tutkailin nettikaupoista imetystyynyjen tarjontaa, ja totesin valikoiman olevan hämmästyttävän suuren. Malleja ja kokojakin on monta erilaista.



Minkälainen tyyny olisi käytössä hyvä? Mitä tyynyä kaytät ja minkäkokoinen olet? Itse olen pienikokoinen (alle 160 cm).

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä tyhjän kanssa.

Kolmen lapsen äitinä olen oppinut, että vauvojen varjolla myydään ihan helkutisti kaikkea aivan typerää ylihintaista krääsää, joita ilman tulet vallan mainiosti toimeen.

N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla