Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa lähettää viesti naiselle,

Vierailija
06.04.2010 |

joka vikittelee miestäni? On miehen työkaveri. Mies on ilmeisesti hiukan kiinnostunut tästä naisesta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että anna tollasen ukon mennä. Olet varmasti monin verroin onnellisempi jonkun toisen kanssa.

Sellasta ihmistä kannattaa jo odottaakin. Jos miehesi ei tee heti kerralla selväksi sekä sinulle että sille itseään täynnä olevalle tyhmälle vampille, ettei heillä ole mitään nyt eikä jatkossa, niin monoa persuuksiin vaan. Kaksi itsekästä paskaa ansaitsevat toisensa.

ei sinun kannata tuosta laskua maksaa. Äläkä selitä mitään muttaku -juttuja edes itselles. Se kirpasee, mutta niin kirpasee jatkossakin, jos noin jatkuu.

Jos taas viesteilet sille vampille ja asia ei olekaan kuten luulet ja miehesi onkin sinuun sitoutunut, nolaat vain itsesti ja saat säröjä oman suhteenne luottamukseen. Ootko miettiny miks olet sen miehen kanssa, jos set luota siihen?

Vierailija
2/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en suosittelis uhkailemaan,varsinkaan tekstiviestitse.

Kait sen nyt järkikin pitäs sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi kanssa yhdessä lukea ja naureskella viestille!

Vierailija
4/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi ole sinun miehesi asia. Tai sinun ja miehesi välinen.

Vierailija
5/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikee sanoo.ei oo noloa jos haluat viel ukkos pitää,mutta jos et ukostas välitä,nii anna ämmän viedä se.pääset helpolla:)

ja jos miehes on kiinnostunu,nii sehä on sama ku pettäminen.eli miehes pettää sua.

mä en antas anteeks.ehkä voisin asuu viä yhes,mut en antas sormelkaa koskee ihteeni!!!

sikoja nuo miehet.laita sil akal viesti ett hae tuo sika pois jo,alkaa haiseen:D

Vierailija
6/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä lähettäisit viestin täysin ulkopuoliselle ihmiselle??? Ehkäpä kannattaisi puhua ihan sille omalle miehellesi, vai mitä..?

Miehen työkaveri ei sinua voi pettää, mutta mies voi hyvinkin!

Vierailija
7/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän hillitä itseni, v***tuttaa vain niin paljon. Luulee varmaan, etten tiedä, vaikka tiedän. Ehkä jos näen ko. ihmisen jossain, voin lohkaista jotain nasevaa.

Vierailija
8/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Vierailija
9/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ongelmaa ei pitäisi enää olla.

Tai jos on, niin sitten pitäisi puhua uudelleen, selkeämmin, niin että mies tajuaa. Jos miestä taas ei kiinnosta, on ihan turha kiukutella sille naiselle. Potkaise mies pellolle ja hanki sellainen mies joka kunnioittaa sinua!

Vierailija
10/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ongelma ole se nainen vaan mies joka kiinnostuu toisesta naisesta. Mitä olisit kirjoittanut "Lakkaa vikittelemästä mun miestä"? Voihan noita naisia tulla vastaan tulevaisuudessakin, jotka yrittää sun miestä. Keskity ennemmin siihen, että saat pidettyä sun miehen aisoissa.

Vierailija
11/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei käytös parane. Luulis tajuavan...

Vierailija
12/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olisin voinut sen estää, olisin käyttänyt siihen kaikki keinot.

Näin jälkikäteen mietiesä, olisin sen voinut estääkin, mutta luottamus mieheeni ja kseiseen naiseen oli niin suuri, että olin siinä luulossa etteivät tekisi mitään tyhmää.

Joten, lähetä viesti, uhkaile ja uhittele. Kerro tunteesi miestäsi kohtaan ja varoita naista seuraamuksista. Meillä kaikilla on oikeus taistella rakkaittemme puolesta, jos he eivät juuri silloin itse jaksa. Hyvässäkin parisuhteessa toinen voi olosuhteiden ollessa otolliset menettää harkintakyknsä ja loukata toista niin pahasti, kuin aviopuoliso voi toista loukata.

Minä soitin jälkikäteen kyseiselle naiselle, ja annoin hänelle uhkauksen. Koskaan en voi vannoa enkö tarttuisi kättä pidempään...

Vierailija
13/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on niin provo...Sairasta!!

Toivon myös, että tajuat olla tekemättä lapsia...Sun geenejä ei kannata jatkaa.. Sori vaan.

Ja jos olisin voinut sen estää, olisin käyttänyt siihen kaikki keinot. Näin jälkikäteen mietiesä, olisin sen voinut estääkin, mutta luottamus mieheeni ja kseiseen naiseen oli niin suuri, että olin siinä luulossa etteivät tekisi mitään tyhmää. Joten, lähetä viesti, uhkaile ja uhittele. Kerro tunteesi miestäsi kohtaan ja varoita naista seuraamuksista. Meillä kaikilla on oikeus taistella rakkaittemme puolesta, jos he eivät juuri silloin itse jaksa. Hyvässäkin parisuhteessa toinen voi olosuhteiden ollessa otolliset menettää harkintakyknsä ja loukata toista niin pahasti, kuin aviopuoliso voi toista loukata. Minä soitin jälkikäteen kyseiselle naiselle, ja annoin hänelle uhkauksen. Koskaan en voi vannoa enkö tarttuisi kättä pidempään...

Vierailija
14/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on niin provo...Sairasta!! Toivon myös, että tajuat olla tekemättä lapsia...Sun geenejä ei kannata jatkaa.. Sori vaan.

Ei ainakaan kukaan jota on joskus petetty!

Vierailija
15/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä ääliöitä sikiää?!?!?! Toivottavasti on niin provo...Sairasta!!

Toivon myös, että tajuat olla tekemättä lapsia...Sun geenejä ei kannata jatkaa.. Sori vaan.

Mikäs sinä olet muita tuomitsemaan. Mikä sinä oikein olet?

Voit työntää ideologiasi sinne missä maissit eivät idä. Aivan, perseen. Pieni pelottelu tuskin haittaa, tai uhkailu. Sehän lisää pientä vipinää elämään ja parisuhteeseen.

AP MUISTA TARKISTAA MIEHESI KÄNNYKKÄ!

Vierailija
16/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun itsetuntoni ja -arvotukseni ei vain ole mieheni pippelistä kiinni. Mä en todella ymmärrä, että miten jonkun miehen tekemiset voivat vaikuttaa niin kovin naisiin? Selittäkää mulle jooko? Mä haluaisin niin ymmärtää.

Toivottavasti on niin provo...Sairasta!! Toivon myös, että tajuat olla tekemättä lapsia...Sun geenejä ei kannata jatkaa.. Sori vaan.

Ei ainakaan kukaan jota on joskus petetty!

Vierailija
17/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikoilla voi kiertää monenlaisia juoruja. Olisi noloa, jos lähettäisit viestin naiselle, joka ei ole huomannut vikitelleensä ketään.

Vierailija
18/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä on ikää 17v ja elämänkokemus vielä nollassa. Sääliksi käy, toivottavasti tajuat itsekin kuinka typerästi käyttäydyt.

Mistä näitä ääliöitä sikiää?!?!?! Toivottavasti on niin provo...Sairasta!! Toivon myös, että tajuat olla tekemättä lapsia...Sun geenejä ei kannata jatkaa.. Sori vaan.

Mikäs sinä olet muita tuomitsemaan. Mikä sinä oikein olet? Voit työntää ideologiasi sinne missä maissit eivät idä. Aivan, perseen. Pieni pelottelu tuskin haittaa, tai uhkailu. Sehän lisää pientä vipinää elämään ja parisuhteeseen. AP MUISTA TARKISTAA MIEHESI KÄNNYKKÄ!

Vierailija
19/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei asiallinen juttelu oman miehen kanssa estä miestä hyppäämästä vieraaseen sänkyyn, niin voi voi, kannattaako sellaisen miehen perään itkeä?

Toi tyyli että otetaan yhteys siihen "toiseen" naiseen ja uhkaillaan on todella säälittävää ja suoraan jostain ö-luokan tv-sarjasta.

Vierailija
20/21 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ei ole tekeillä. Sinuna nyt seurailisin enemmin miestäsi ja hänen juttujaan. Voihan olla, ettei se nainen ole edes se nainen, joksi häntä luulet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän