Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi haluan kolmannen lapsen, vaikka mulla on jo ihanat ja terveet tyttö ja poika (ov)

Vierailija
27.05.2010 |

ja tuntuu, että minusta ei ole heillekään tarpeeks äitiä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaus tai sairas :( ap

Vierailija
2/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minulla on ihanat tyttö ja poika, joista tyttö terve ja aikanaan vauvana "hankala" (itkuinen, suuritarpeinen, huonosti nukkuva, vaikeasti rauhoiteltava) ja synnynnäinen (lievä)vamma? ;)

Kai ne ovat vaan niin ihania...Meillä vaan valitettavasti mies on sitä mieltä, että lapsiluku on täynnä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi näköjään sana pois: siis pojalla synnynnäinen (lievä) vamma.

Vierailija
4/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minulla on ihanat tyttö ja poika, joista tyttö terve ja aikanaan vauvana "hankala" (itkuinen, suuritarpeinen, huonosti nukkuva, vaikeasti rauhoiteltava) ja synnynnäinen (lievä)vamma? ;)

Kai ne ovat vaan niin ihania...Meillä vaan valitettavasti mies on sitä mieltä, että lapsiluku on täynnä. :(

sitä mieltä (jos hän joutuu opiskelemaan, ei voi tehdä nyk. työtä) ja mä oon työelämässä niin ei käy. Noin vuodenhan voisin toki lasta kotona hoitaa..ap

Miksi miehes on sitä mieltä? ärsyttää, kun mies vaan sanoo "ei ole aikaa moista miettiä"

Vierailija
5/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on mielstään liian vanha, ei jaksa, ei vaan enää halua, vaan pitää kahta lasta sopivana lukuna itselleen. Mitäs siihen sitten voi sanoa, eipä voi pakottaakaan.

Vierailija
6/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi ikään/jaksamiseen vaikuta eikä siihen ettei vaan enää halua (?)Oman miehen kohdalla ärsyttää, kun mies ei voi ees miettiä voisko meidän taloudellinen tilanne mahdollisesti antaa myöten? ap

Vierailija
7/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hiuka hullua, mutta niin biologista, mutta oonhan jo 2 saanut (onko mulla joku kylttymätön halu?) ap

Vierailija
8/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on miehiä jotka ei suostu edes siihen yhteen lapseen saati toiseen.

Vierailija
9/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi ikään/jaksamiseen vaikuta eikä siihen ettei vaan enää halua (?)Oman miehen kohdalla ärsyttää, kun mies ei voi ees miettiä voisko meidän taloudellinen tilanne mahdollisesti antaa myöten? ap

tai lähes ainut joka kanssani tässä keskustelee?

Vierailija
10/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on miehiä jotka ei suostu edes siihen yhteen lapseen saati toiseen.

aina on pahempaa, aina on parempaa ;)

Vierailija
11/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lisääntymis vietti on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän