Pulsaattoripesukone kotiin
Onko kellään kokemuksia pulsaattoripesukoneen hankkimisesta kotiin? Ilmeisesti säästää aika paljon vettä, sähköä ja itse laitteetkin on aikas halpoja. Tulisi siis opiskelijakämppään johon ei mahdu perinteinen pesukone
Kommentit (56)
Itse olen kuullut hyviä kokemuksia pulsaattoripesukoneista, erityisesti silloin kun tilaa ja budjettia on niukasti.
Kone toimii niin, että täytät sen suihkusta, joka huuhteluveden lisäät. Pikkupyykkiin ihan ok, mutta lakanat?
Pulsaattoripesukone voi oikeasti olla ihan fiksu valinta, jos tilaa ja rahaa on rajallisesti. Opiskelijakämpissä näitä näkyy silloin tällöin https://yleiskone.com/paras-pulsaattoripesukone/ eikä ole kauhean hintaisiakaan edes huippumallit.
Meillä on sellainen mökillä. Lakanoita siellä on vaikea pestä, sillä vaikka meillä on varmaan isoin malli, mitä löytyy, linkoamaan mahtuu yksi lakana kerrallaan.
Fiksut ostaa pulsaattorin ja pesee pyykit puolet halvemmalla kuin muut. Kyllä se sitten huvittaa kun muut itkee sähkölaskujaan talvella.
Vierailija kirjoitti:
Fiksut ostaa pulsaattorin ja pesee pyykit puolet halvemmalla kuin muut. Kyllä se sitten huvittaa kun muut itkee sähkölaskujaan talvella.
Mekin pestään mökillä kun lähin pesula 40 km päässä eikä vesiliitäntää ole
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä muka ole varaa edes oikeaan pesukoneeseen? 😂
Sanoiko ap niin? Sinä vissiin änkeät tavallisen sinne minne se ei mahdu.
Miten peset villapyykit hellävaraisesti ja oikeassa lämpötilassa? Vai mitä materiaaleja käytät??
Vierailija kirjoitti:
Ompa kallista muka, laskepa uudeleen
En tiennytkään että noita vielä valmistetaan. Lapsuuskodissa oli tuollainen jostain 1950-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ettei. Ei ole edes uusi keksintö, vaan näitä käytettiin ennen.
Niin, monella oli Clinton 3,5hp nelitahtimoottorilla kun ei sähköjä ollut.
Pulsaattori-pesukoneessa saa tehtyä myös pikakiljun, normi kaksiviikkoa mutta pulsiksella viikossa !
Ulkorakennuksesta löytyy vanha kunnon UPO
En kyllä tiedä toimiiko se
Kannattaa hankkia. Itse olen käyttänyt pulsaattoripesukonetta jo monta vuotta ja olen ollut tyytyväinen vaikka olenkin mies