Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: riettainta

Vierailija
09.06.2010 |

G: Mikä on riettainta mitä olet tehnyt / sinulle on tehty?

- Mua kerran naitiin dildolla ja otettiin samalla suihin. Suihinoton jälkeen nainen valutti vielä spermat mun suuhuni. Tuo kaikki kiihotti mua niin paljon, että sain uuden seisokin. Naista nain lopulta perseeseen ja nainen tyydytti pilluaan samanaikaisesti dildolla.

- Toinen kokemus: vaimoni sisko otti multa suihin automatkalla. Kotona vaimo ihmetteli, että miten 15 min matkaan voi mennä melkein tunti...voi kun tietäisi, mitä tapahtui. Sanoin vain, että piti käydä tankilla:)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riettainta on ollut se, kun nain kolmea naista saman päivän aikana kotonani. Ensimmäisen lähdettyä, toinen tuli noin tunnin kuluttua ja sama toistui kolmannen kohdalla. Naiset eivät tienneet toisistaan mitään. Paljaalla vetelin enkä ees pessyt kalua välillä, suoraan yhdestä pesästä toiseen. Keskimmäiselle tosin suuhun heti ovisuussa, mutta eipä sanonut mitään tuosta "ylimääräisestä" mausta.

Vierailija
22/43 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ensimmäistä opiskeluvuotta asuin kämpässä, jonka vuokran masoin seksillä. Riettainta oli se, että vuokraisäntä oli vanhempieni tuttu ja he luulivat hankkineensa minulle suhteillaan erityisen edullisen asunnon.

Silloin se oli minusta hassu salaisuus, mutta jälkeenpäin olen ajatellut, että se taisi kuitenkin vahingoittaa suhdettani seksiin.

Vierailija
24/43 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pani kaveriani baari-illan jälkeen hotellihuoneen sohvalla minun katsellessa sängystä. Panivat kunnolla ja lujaa, noin tunnin, jonka jälkeen kaverini nukahti ja vaimo tuli hoitelemaan minut. Vaimo istui spermaisella pillulla naamani päälle jonka jälkeen pääsin jälkiliukkaille. Aamulla kaikki 3 menimme aamupalalle kuin mitään ei olisi tapahtunut :D

Vierailija
25/43 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norsu penetroi anaaliini täysin yllättäen.. aaahhh

Vierailija
26/43 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi onko tosiaan jollain niin kova kunto että jaksaa

pelkästään naida tunnin?. naiseni ja minä emme jaksa

kun sen tunnin, kieli/hieromasauva ja suihin otto

siihen päälle 10-15 minuutin pano. taidan sitten olla sieltä huonoimmastapäästä mutta hyvä näinkin.

Vierailija
27/43 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi onko tosiaan jollain niin kova kunto että jaksaa

pelkästään naida tunnin?. naiseni ja minä emme jaksa

kun sen tunnin, kieli/hieromasauva ja suihin otto

siihen päälle 10-15 minuutin pano. taidan sitten olla sieltä huonoimmastapäästä mutta hyvä näinkin.

Kyllä todistetusti jaksaa naida myös tunnin, ollaan hyväkuntoisia nuoria ihmisiä, mutta edellisessä viestissä kyllä tarkoitin koko aktin kestoa..pahoittelen huonoa sanavalintaa..

Vierailija
28/43 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi mulla on myös vääriä A.vääriä sanavalintoja B."kirotusvirheitä" ja useimmiten kirjoitan jonkun

isomman jutun yhteen pötköön. eli nou hätä.

Vierailija
29/43 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 v sitten-kreikasss-mies oli varmaan 15-20 vuotta vanhempi minua mutta kun ekaa kertaa nakuna rannalla hepin näin - ajattelin että yhdelle on kahden edestä sitten siunaantunut - mieheni kehoituksesta, vapaaehtoisesti-annoin edestä ja takaa - 3 päivänä ja lukuisia kertoja. Vikisin vain.

Vierailija
30/43 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-6 miestä saman naisen kimpussa välillä vuorotellen ja naisella koko ajan 1-2 kalua suussa ... useimman kerran tullut koettua

Vierailija
31/43 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa olin juuri naimassa hehkeää naista, kun hänen miehensä soitti "tarkistussoiton".. Siveä vaimo jutteli rauhallisesti miehensä kanssa muutaman minuutin puhelimessa, ja minä painoin koko ajan takaapäin samalla - tietenkin yritin olla melko hiljaa :)

Vierailija
32/43 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa olin juuri naimassa hehkeää naista, kun hänen miehensä soitti "tarkistussoiton".. Siveä vaimo jutteli rauhallisesti miehensä kanssa muutaman minuutin puhelimessa, ja minä painoin koko ajan takaapäin samalla - tietenkin yritin olla melko hiljaa :)

Nuolin naisen pillua samalla kun hän keskusteli poikaystävänsä kanssa puhelimessa.

Taitaa olla riettainta tekemääni.

Vierailija
33/43 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nöyryytin miestä kunnolla, pistin konttamaan, sidoin ja nuoletin itseäni hänellä ja jos valitti että kieli ja suu väsyy niin sai raipasta pepulle.......

Vierailija
34/43 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee heti mieleen tämä juttu: mulla on synttärit ja alan saada heti aamusta tekstiviestejä yhdeltä rakastajattareltani. Viestit ovat pelkkiä numeroita, joten ihmettelen mitä niihin sisältyy ja yritän ratkoa onko se jotain koodattua viestiä. Lopulta oli pakko soittaa ja hän sanoi lukujen olevan välimatkoja kotiini.

Hän tiesi vaimoni olevan töissä, joten oli uskaltanut lähteä ajelemaan. Siinä sitten hänen saavuttuaan alkoi todella irstas ja kiihkeä sessio, jota kesti kaikkinensa melkein kolme tuntia. Tuona aikana hän mm. lainasi vaimoni dildoja ja muita seksitarvikkeita, otti meistä sekä video- että still-kuvaa ja mikä irstainta: tahallaan valutti spermojani vaimoni tyynyn alle sisältään. Olen sen verran jännitystä kaipaava mies, että en todellakaan alkanut pyykätä tai muutenkaan erityisemmin peittelemään jälkiämme ennen vaimon tuloa kotiin. Tuo seksipeto taas sai lisäkiksinsä kotimatkalla kun kävi ostoksilla paikassa, jossa vaimoni töissä. Maksoi käteisellä, ja jätti tahallaan kätensäkin pesemättä ennen lähtöään.

Vierailija
35/43 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormetin tyttöystävääni leffateatterissa.

Vierailija
36/43 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuttamassa vaimoni kanssa yhteen. Pidin koti kirpparia tarkoitus tyhjentää koko asunto.   Avoimeen näyttöön tuli nainen joka kertoi eronneensa. Juteltiin niitä näitä ja nainen sitten alkoi avautua miten hieno asia ero oli lopulta oli. Hän oli löytänyt seksin kävi Xu bileissä ym. Panemiseksihan se meni. Mun riettain kokemus on panna varattuna täysin tuntematonta naista 3 reikään iltapäivän aikana. 

Seuraavaksi riettain tapahtuma oli kännissä Thaimaassa. Otin thai hieronnan paikasta jossa ei myydä seksiä.  Nuori hyvin kaunis thaikku alkoi hieroa jo  selkää hieroessa alkoi tuntua painetta. Mahalleen kääntyessä erektio oli ihan täysillä. Thai kavahti ja kertoi ettei tämä ole sellainen paikka. Vastasin ymmärrtäväni. Tilanne vaan kiihotti lisää. Thain hieroessa sisäreisiä ja välillä osuessa penikseen en kestänyt enää. Otin munan käteen ja vedin muutaman kerran, thai katsoi selvästi järkyttyneenä ja minun  ruiskuttaessa spermat päälleni. Pikainen nousu patjalta, vatsan siivous ja pukeutuminen thain sättiessä minua omalla kielellään. Ei kuulemma tarvitse enää tulla tuonne. 

Vierailija
37/43 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filippiineillä raahasin leidarin hotellihuoneeseen. Olin niin puutteessa ja kiihottunut ettei edes kiinnostanut kun selvisi että hän on mies. 

Vierailija
38/43 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riettainta on se kun rakas naisystäväni pani minun nähteni hotellihuoneessa totaalisen vieraan miehen kanssa paljaalla, ja kun mies laukesi, naisystäväni nuoletti huolellisesti pillunsa minulla kun valui vierasta mälliä

Vierailija
39/43 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaparin mies nai vaimoani suihkuhuoneessa, kun istuimme hänen vaimonsa kanssa löylyssä. Yrittivät olla hiljaa ettemme kuulisi.

Vierailija
40/43 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...minulle kolmen lapsen äidille, jota kaikki pitävät siveyden sipulina. Hävettää ja himottaa muistelu samaan aikaan. Uusi nuori mieheni saa minut suostumaan näköjään neljättä lasta odottaessasi min tahansaN

Nainen 38 v,

Saatko asiaa enempi.samalla luultavasti persposkia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä