Apua. Mies laittoi ekoilla treffeillä sormen pyllyyni.
Olimme siis ekaa iltaa treffeillä ja päädyimme jotenkin sänkyyn. Kesken yhdynnän mies teki jotain johon en ollut lainkaan varautunut näin äkkiä: hän sujautti sormensa sisään pyllyyni. Ei nyt koko sormea mutta melko syvälle kuitenkin. En tiennyt miten reagoida, joten jatkoimme rakastelua. Nyt epäröin jatkon suhteen, uskallanko enää tavata häntä, jos hän menee seuraavalla kerralla vielä pidemmälle.
Kommentit (89)
Minä teen tuon saman kokeen aina uuden kinkun kanssa, se on antaa tärkeätä tieto naisen laadusta.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on nainen joka heti ekoilla treffeillä tarjoaa alapäätään sormetettavaksi?
Sellainen, joka haluaa päästä miehen kanssa parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mua on kerran pantu perseeseen ja se oli niiiiin viimenen kerta! Ripuloin vesipaskaa koko seuraavan päivän <3 itse perspano oli vain epämielyttävää. Lämmitteli kyllä kunnolla että siitä ei ollu kyse.. Jos joku lähestyy mun persreikää niin voivoi... Toisaalta oon ollu naimisissa jo 6 vuotta ja nyksä ei piittaa sellasista..
Eikai se piittaa, kun olet niin persereikäkammoinen.
Miksi täältä poistettiin avaus samasta asiasta miehen näkökulmasta? Ei kai täällä syrjitä miehiä?
Jos en saa työntää sormea ensitreffeillä pyllynreikään,niin toista treffikertaa ei tule! Se on saletti!
Kannattaako laittaa kondomi sormeen ennen sormetusta.
Yleensäkin ensimmäisten rakastelujen tiimoilla on esileikeissä testattava nainen mahdollisimman kattavasti, koska silloin suhteen dynamiikka määräytyy.
Ensitreffeillä sormi, toisilla sitten nyrkki. On jotain mitä odottaa toisille treffeille. Oon niin onnellinen sun puolesta!
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffeillä sormi, toisilla sitten nyrkki. On jotain mitä odottaa toisille treffeille. Oon niin onnellinen sun puolesta!
Oletko itse nainen? Oikeesti kiinnostut?
Eikö tuo ollut herrasmies kun testaili ensin vesiä eikä suoraan puikottanut kuivana kakkoseen?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pannut yhdenillan tuttavuutta suoraan b-rappuun nainen ihmetteli ensin mihin sitä liukkaria niin paljon tarvitsee. Työntelin kyllä ensin sormia molempiin reikiin ettei tullut ihan yllärinä. Kerran lauettua peppuun painoin oikeaareikää kokoyön pitäähän naisenkin saada nauttia ja laueta. Kysyi villä kun heitin seuraavana iltana kotiin voisiko tavata uudestaan en ole soitellut numero hukassa. Mukavaa oli hänen mukaasa molemmin puolin ei ollut kuulemma saanut ennen toiseen reikään.
Sitten heräsit paskat housussa putkasta?
Vierailija kirjoitti:
Parempi pysyä sinkkuna siis, jos tuo on normaalia nykyään - että tungetaan sormi ekalla seksikerralla kysymättä perseeseen. Esim. itsellä krooninen haava siellä, huutaisin kivusta.
No ei kai tuo nyt normaalia ole? En ole ainakaan kuullut, eikä mullekaan ole kukaan tehnyt noin.
Itse olen pari kertaa uuden ihmisen kanssa pyytänyt laittamaan sormen peppuun, mutta se on eri asia jos nainen itse pyytää.
Hyi olkoon mikä inhottava yllätys, oikein sika ukko!
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon mikä inhottava yllätys, oikein sika ukko!
Kuivuuko vanhan naisen pehvareikä samalla tavalla kun tavaransa?
Vierailija kirjoitti:
Jos en saa työntää sormea ensitreffeillä pyllynreikään,niin toista treffikertaa ei tule! Se on saletti!
On teillä jutut.
T. upseeri ja herrasmies
Vieläköhän deitin sormi vierailee APn pepussa?
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän deitin sormi vierailee APn pepussa?
Tämä oli uutisen arvoinen juttu että kerro Ap jos luet tätä.
Otsikon perusteella voisi sanoa että kieltämättä melkoinen käänne kesken leffan..
Mutta olikin vain teknisempi aukkokysymys. Varmasti tolkullinen keskustelu irtoaa. :P
Annoin pikkusormen ja se vei koko ranteen
Tämä toimenpide kannatta kyllä tehdä mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Samoin selvittää, ottaako nainen suihin loppuun saakka. Ei tule sitten pettymyksiä myöhäisemmässä vaiheessa.