Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies syyllistää

Vierailija
28.05.2008 |

meillä on suhteessamme ongelma, jota mieheni tuskin edes tajuaa.

meillä on kaksi lasta joista toinen on reilu 6kk.

ongelma on siis se, että mieheni syyttää minua lähes kaikesta. jos lapsilla on nuha, se johtuu siitä, että olen pukenut heille liian vähän, jos on vaippa ihottumaa, syy on siinä että vaihdan liian harvoin vaipan jne...

itse tiedän kaikki nämä syytökset aiheettomiksi, mutta se loukkaa.

muutenkaan mies ei tunnu arvostavan tapaani olla äiti, vaan peruu päätöksiäni lapsen kuullen, toisen sanoen syö arvovaltaani lapsen silmissä. antamani rangaistukset "pahanteosta" ovat joko liian lieviä, tai turhia. jos lapsi kiukkuilee, syy on siinä etten ole pitänyt tarpeeksi kuria jne...

olen kuitenkin aivan normaali äiti, uskalllan jopa sanoa, että hyvä äiti. Miehen käytös kuitenkin tuntuu ihan hemmetin pahalta :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee noin oletko miettinyt? osallistuuko hän lasten hoitoon, vai onko kaikki sinun vastuullasi?

keskustelkaa hyvät ihmiset!

Vierailija
2/2 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset toimii joskus näin tarkoittamatta sillä mitään, eivät huomaa tehneensä väärin. Jos tulee töistä voi haluta hellitellä ja olla mukava.Ei ehkä halua kuulla lapsen kiukkua riitaa. Aina tämä ei tuo helpotusta aille joka on kotona ja pyörittää arkea 24/7.

Tuo arvovallan vieminen on tosiaankin asia johon kannattaa ajoissa puuttua. Kun lapset kasvaa teidän keskinäinen kunnioitus päätöksissä korostuu ja yhtenäisyys ja kunnioitus helpottaa elämäänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi