Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko sulla vatsa kylässä?

Vierailija
04.04.2010 |

Mulla ei ja siksi useamman päivän kylästelyt on aika ikäviä loppupäivinä. Kyse ei ole pelkästään siitä että kylässä juodaan vaan kahvia eikä juuri liikuta/saada kuituja, vaan ongelma on ihan psyykkinen. Anoppilassa on vielä vessa (invavessa) sijoitettu hauskasti aukeamaan suoraan tupakeittiöön ja koska oven alla on niin iso rako niin kaikki kuuluu kaikkialle. Mä vaan en pysty rentoutumaan kun heti oven takana on joku joka kuulee ihan kaikki.

Onko muita joiden vatsa jumittaa vai olenko ainoa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin vatsa toimi. Oltiin siis ulkomaanreissuilla vaikka pari viikkoa... Nykyään ei enää ongelmia.

Vierailija
2/14 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotonakin toiminta vähän niin ja näin. Mutta vanhempieni luona toimiikin sitten oikein hyvin. En tiedä mistä se taas johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on juurikin syy, miksi anoppilaan ei kannata mennä kahta päivää pidemmäksi aikaa. Sen vielä jotenkin kestää, mutta kolmantena päivänä alkaa olla jo liian "jumissa".

Vierailija
4/14 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen oman perheen kanssa vaikka hotellissa, niin toimii, mutta ihan kyläilyreissuilla ei toimi. Viikon panttaukset on mulla ihan normaaleja, jos kyläillään. Onneksi mieskin tajuaa nykyään mun ongelman, eikä siksi majoituta sukulaisiin.

Vierailija
5/14 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo että taidan olla vähän neuroottinen...mä en normaalisti kärsi ummetuksesta ollenkaan, ja olen joka kerta yhtä yllättynyt siitä kuinka paha olo siitä tulee. Ja kuinka kauan kestää saada elimistö taas toimimaan normaalisti kun reissusta päästään. Onneksi kevään reissut on kohta ohi ja kesään vielä matkaa...

ap

Vierailija
6/14 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella järkyttävän mahakivun siitä kun pidättelin pierua. Sen jälkeen olen ihan reilusti töräytellyt vessassa missä tahansa paikassa ://

Vierailija
7/14 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toimi kylässä, eikä matkoilla. Parhaassa tapauksessa jumi kestänyt yli viikon, eikä mitkään laksatiivit tai luumunsyönnit auttaneet. Kamala turpea olo ja toive, että jotain tulisi.

Ja siitä johtuu, että jännittää, jos vessasta kuuluu ääniä tai jää hajua, että vieraat huomaa. Matkoilla perheen kesken myös kamala jumi aina, mutta ei johdu mistään jännityksistä, syytä en siihen osaa sanoa. Mitähän asialle voisi tehdä?

Vierailija
8/14 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten saatte vatsan taas toimimaan kun pääsette kotiin? Siis kun uloste on jo ehtinyt kovettua? Mä sit kotiin päästyäni juoksisin koko ajan vessassa mutta silti kestää monta päivää että vatsa toimii normaalisti.

ap, joka pahoittelee ällöä aihetta. ;)

Vierailija
9/14 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tulee aina samantien kun takapuoleni pöntölle asetan. 2-5x/ pvä

Vierailija
10/14 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monta kertaa päivässä myös.

Vierailija
11/14 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toimi kyllä mökilläkään, koska siellä on ulkohuusi.

Vierailija
12/14 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän luontaistuotekaupan Fructolaxia ummetukseen. Se on parasta! Se on siis ihan puhdasta viikunaa, mutta auttaa AINA! Eli matkusteltaessa syön puolikkaita sellaisia, jotta vatsa toimisi.

Apteekin tuotteista ei ole ollut minulle koskaan apua. Kaikkea on kokeiltu.

Vierailija
13/14 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilassa ollaan ja olin syönyt jotain pilaantunutta ruokaa.Olipa siinä hauskaa juosta vähän väliä ripuloimaan vessaan iha tuutin täydeltä :DD ei kyl just sillon naurattanu,mut nyt kyllä ku on jo pahimmat ripuloinnit takana.

Tää ei kyl ihan liity aiheeseen suoraa,mut kuitenki :)

Vierailija
14/14 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii, mun paska ei tiedä missä ollaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme