Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lehden tilaus - väärä tilaajalahja

Vierailija
04.04.2010 |

Onko muille käynyt näin. Olette tilanneet jonkin lehden sillä mielellä, että tilaajalahja on ollut jostain syystä houkutteleva. Ja sitten kun se luvattu tilaajalahja on kolahtanut kotiin, paketista onkin tullut jotain muuta tavaraa kuin piti.

Ottaa nyt niin päähän, kun yhden lehden tilaajalahja olikin "vaihtunut" aivan muuksi kuin piti olla.

Mitä nyt teen? Urputanko lehteen?

Perun nyt ainakin kestotilauksen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti saada joku kalevala-koru mutta saikin jotain muuta "saman arvoista". Yritti asiasta valittaakin, mutta vastaus oli että lehdellä on oikeus tehdä niin että korvaa lahjan jollain muulla. Löytyi siitä sitten ihan mustaa valkoisellakin kun tiesi etsiä...

Vierailija
2/7 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota en todellakaan halua. Mulla ei kerta kaikkiaan ole käyttöä tuolle, on isokin ja vaan vie tilaa taloudessani. Suorastaan siis roskaa. Ottaa niin päähän. Haluaisin peruuttaa koko lehden tilauksen, mutta kai nyt joudun kattomaan lehteä määräajan. Perhana sentään. Miten voikin näin harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kerralla tuli väärä lahja. Valitin. Lähettivät myös oikean, ei tarttenut palauttaa ensin väärin tullutta.

2. kerralla eivät olleet lähettää mitään lahjaa ellen olisi soittanut asiakaspalveluun. Lähettivät väärän lahjan. En jaksanut valittaa. Irtisanoin lehden ja sieltä en tilaa enää koskaan.

Vierailija
4/7 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tilannut lehtiä houkuttelevan tilaajalahjan perusteella, ja kun ei ole oikein tullut, olen valittanut. Toki he aina pidättävät oikeuden vaihtaa tuotteen toiseen jos haluttu tuote on esim loppu, mutta vahinkojakin lähetyksiin sattuu.. ja itse ainakin olen tällöin katkaissut tilauksen.

Vierailija
5/7 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saitpahan hyvän opetuksen rahankäytöstä.

Niin taisin saada. Ajattelin, että tilaanpa tuon lehden piristämään iltapäivääni kerran kuukaudessa, kun sen mukana saan vielä lahjan, jonka olin ajatellut hankkia keittiööni muutenkin. Ja nyt sitten sain jotain ihan luokatonta roinaa. Ottaa pannuun... Lähes tulkoon kirjaimellisesti.

ap

Vierailija
6/7 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin saat sen haluamasi lahjan.

Vierailija
7/7 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi piti tulla ranneketju jossa piti olla kirkkaat kivat. Tuli violetit ja mä inhoan violettiä. Sama juttu, valitin ja sanottiin no can do, kirkkaat ovat loppuneet.

Samoin kerran ystävänlahja tuli vasta kun olin 2 krt pyytänyt.

Tälläistä tämä on ja me voidaan omilla toiminnoillaan päättää mitä tehdään. Nyt voi helposti sanoa kun tiettyä lehteä kaupataan teidän lahja oli ihan pepusta, en ikinä tilaa teiltä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän