Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joilla imetys hävitti rinnat kokonaan?

Vierailija
04.04.2010 |

Tuli tuosta uimahallin sauna-ketjusta mieleen että varmaan rinnattomat eivät paljon yleisissä saunoissa pyöri. Itse olen huomannut ainakin olevani aina ainut, keneltä imetys on vienyt täysin rinnat. Hyvä jos a-kupin saa kasaan löysästä nahkasta. Onkohan meitä muita?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylkiluut vaan paistaa "rintojen" läpi, aa-kuppikin jää vaan haaveeksi! : O

Ehkä joskus laitan silikonit tai sitten en. En jotenkin jaksa kauheasti stressata koko asiasta. Viihdyn kyllä muuten näin hoikkana enemmän kuin mainiosti, bmi 19,5, enkä halua lihoa tästä yhtään. Tykkään olla sporttisen näköinen, mutta jos saisin tähän vielä sen b-kupin, niin... : )

Vierailija
22/30 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enemmän ottaa päästä se, että nuo ihan olemattomat tissit sojottaa eri suuntaaan! Eihän se rintsikat päällä näy, mutta ilman niitä toisen tissin nänni katselee itään päin ja toinen tuijottaa lattiaan. Eipä naurata, ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a-kupista tuli aa, jos sitäkään... Eikä muuten haittaisi, jos muuten vartalo olisi tasapainossa. Mutta kun on nää olemattomat rinnat, pömppövatsa ja kaikki rasva kerääntyy lähinnä takapuoleen. Olen siis todella "eriparia". Ala- ja yläosa kuin eri ihmisestä. Kieltämättä vihaan uimahalleja yms., mutta välillä on pakko lasten kanssa käydä.

Vierailija
24/30 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkät nännit oikeastaan, mutta olen hoikka ja urheilullisen näköinen muutenkin, joten rinnat sopii tähän vartaloon.

Olen ihan ylpeä vartalostani, eipä ainakaan roiku mitään missään.

Vierailija
25/30 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat nyt roikkuu kaikilla imettäneillä, mutta lisäks mulla roikkuu nännitkin! Siihen ei moni pysty.. hieno homma :/

Vierailija
26/30 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tuntuu hyvältä lukea kohtalotovereiden viestejä! Ei niitä ole täälläkään edes aa:ta ja kieltämättä masentaa! Mutta toisaalta oltaisko me näin kriittisiä itseemme ellei elettäisi näin ulkonäkökeskeistä ja alaston keskeistä aikaa!! Miettikääs 80luvun mainoksia ja rintoja, kroppaa niissä ja verratkaa nykyaikaa!

Ei anneta periksi vaan törmäillään uimahalleissa vastaisuudessakin siskot!!

Vierailija
27/30 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli +A-kupin kolmiotisseistä AA/AAA kupit(75).Ja eivät todellakaan ole kiinteät vaan tyhjät nahkapussukat,ajokoirankorvat joissa ruttuinen nänni. Ja eivät koskaan palautuneet.Nyt on implantit olleet kolme ja puoli vuotta ja edelleen tyytyväinen. 

Miehen mielipiteestä sen verran että kelpasin hänelle ennen leikkausta ja kelpaan yhtä hyvin(ellen vähän paremminkin) vieläkin.

Vierailija
28/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ilmiö just päinvastainen eli kuppikoko kasvoi aika selvästi ja muoto pysyi hyvänä. Mies tietysti tykkää, mutta onhan näissä kantamista.

Hankkikaa luonnolliset silikonit, jos riippapussit eivät miellytä.

Vierailija
29/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävinneet, mutta lerpahti. Ennen lapsia 75C, mulla on luonnostaan vähän roikkuvat rinnat. Raskauden ja imetyksen aikana molemmissa kasvoi 75G asti.. Voitte uskoa, millainen ulkonäkö niille jäi. Saa nähä, mitkä lapaset on kun tokan imetys loppuu. Taidan väkisinimettää armeijaikään asti :"D

Oon vakavasti harkinnu ostavani uudet tissit. Sterinki ku sain niin lisää lapsiakaan ei (TOIVOTTAVASTI) ole tulossa.

Mies ei kyllä valittanut, mutta näkeehän siitä kilometrin päähän kuinka paljon tykkää näistä isommista.. Tissiliivien kans ok, mutta ilman sitte aivan karsea.

Vierailija
30/30 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. 

Ei ollut paljoa alkuunkaan, mutta imetyksen jälkeen näytän oikeasti nuorelta pojalta rintojen suhteen. Onneksi imetys vei myös muut rasvasolut melko tehokkaasti, joten olen kuitenkin melko sopusuhtainen ja hyvässä kunnossa siis muutenkin. 

Ainoa lohtu tässä on ehkä se, että rintasyövän riski on merkittävästi pienempi.