Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joilla imetys hävitti rinnat kokonaan?

Vierailija
04.04.2010 |

Tuli tuosta uimahallin sauna-ketjusta mieleen että varmaan rinnattomat eivät paljon yleisissä saunoissa pyöri. Itse olen huomannut ainakin olevani aina ainut, keneltä imetys on vienyt täysin rinnat. Hyvä jos a-kupin saa kasaan löysästä nahkasta. Onkohan meitä muita?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rinnat kadonneet kokonaan. A-kuppi olisi ihan unelma, nyt ei ole edes AA.

Miksi ihmeessä en silti kävisi uimahallissa ym. yleisissä saunoissa?? Minkälaisen mallin annat lapsillesi, jos harrastaminen on kiinni siitä minkä kokoiset rinnat on?

Vierailija
2/30 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen uimahallin sauna-jutusta masentunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset ketunnaamat ;D

Vierailija
4/30 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisia. Ja luettuani tuota uimahalli-ketjua tajusin etteivät kaikki ehkä viitsi käydä.

Vierailija
5/30 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli alunperin A-kupin rinnat ja kieltämättä ne hävisivät aika lahjakkaasti (lyhyen) imetyksen aikana. Tai lähinnä niiden "kimmoisuus" hävisi, jolloin jäljelle jäivät nuo nahkapussit.

Asia ei kuitenkaan jäänyt itseäni sen kummemmin vaivaamaan vaikka toki välillä haaveilen entisistä rinnoistani, joihin olin aika tyytyväinen. Eipä tuo ainakaan minun käyntejäni yleisissä saunoissa (uimahalleissa) ole vähentänyt. Miksi olisi kun kerran muuten olen tyytyväinen itseeni, karvoineni päivineni =)

Vierailija
6/30 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tosin enpä ollut ennen lapsiakaan mikään lollo, tuskin A-kuppinen. Ja nyt pieni AA on löysä löllö :(

Vierailija
7/30 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vanhana synnyttäneellä rinnoille kuinkaan käynyt kuin vasta kolmannen jälkeen: nyt on sellaset sakkotissit (joo, tiedättehän että uimahalleissa tulee lisämaksu vistoille naisille).

Vierailija
8/30 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli nahkapussit. Neljättä lasta aloin odottamaan heti kun lopetin 1v8kk kestäneen imetyksen ja siinä välissä ei tissit rupsahtaneet ollenkaan!

Vierailija
9/30 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa kadehdin, kaikkien silikoniviritysten jälkeen musta ainakin hoikka rinnaton vartalo on ruvennut näyttämään kaikkein kauneimmalta.

t. ylipainoa ja muhkuroita yli 10 kg.

Vierailija
10/30 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mennyt pieneksi, mä toisaalta haluisin et ois selkeesti pienet,eikö ne ole kuitenkin kiinteät eikä roikot?

itsellä ennen imetyksiä ollu c -kuppi ehkä d-riippuen mallista ,nyt kahden imetyksen jälkeen ed.c kuppi mutta käytännössä sitä rasvakudosta rinnan sisällä ei ole juurikaan eli tosi paljon roikkkoa nahkaa, että mikään b kuppi ei ees mahtus vaan c pitää olla, kun on rintsikat päällä niin rinnat näyttää wau uhkeilta,hyviltä mutta auta armias kun otan liivit pois niin sellasen tyhjät postisäkit vaan, kun makaan selälläni niin tissi valahtaa kainaloon. omnpa kiva.

olen miettinyt jos kiristyttäisi rintoja niin varmaa sitten jäljelle jäis b tai a kuppi ja siitä tulis sitten pienet mutta kiinteät, ne ois todella hyvät.

ekan imetyksen jälkeen rinnat ei muuttunu, tokan jälkeen kyllä.

vaikuttaako imetys aika? itse imetin 9kk molempia. nyt yritetään kolmatta, hoh hoijaa varmaan jää sitten 4kilon tyhjät nahkarukkaset..

Vierailija
11/30 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli DD65 ennen imetyksiä. Nyt koko on F65. Mietin, että mitä ihmettä on tapahtunut. Painoa on tasan 1 kg enemmän kuin ennen raskauksia. Onko se kaikki mennyt rintoihin? Olen ajatellut, että laihdutan 3 kg ja katson, onko siitä mitään apua. Mietin jo ihan vakavissani pienennystäkin (kirurgisesti siis). Mutta kun tuo ympärykseni on varsin pieni, rinnat eivät näytä miltää TÖRKEÄN isoita, vaan lähinnä kookkailta. Isorintaisuudessa ei ole mielestäni mitään hyvää.

Vierailija
12/30 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja hyväkroppainen muuten, ts.olen harrastanut urheilua koko ikäni, MUTTA "rinnat" ovat kyllä säälittävän näköiset. Kolme lasta olen niillä ruokkinut (yli vuoden imetykset) ja sen ovat näköisetkin

ap

Vierailija
13/30 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme lasta/imetystä takana ja joka kerta pieneni entisestään ja A-kuppi on ollut aina niin nyt on vain pienet nahkapussit! sais tuolta vatsasta tai takamuksesta rasvaa tuonne oikeaan paikkaan...

Vierailija
14/30 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rinnat kadonneet kokonaan. A-kuppi olisi ihan unelma, nyt ei ole edes AA. Miksi ihmeessä en silti kävisi uimahallissa ym. yleisissä saunoissa?? Minkälaisen mallin annat lapsillesi, jos harrastaminen on kiinni siitä minkä kokoiset rinnat on?[/i

Itsellä takana 3 pitkää imetystä ja koko 80DD.Tosi ikävää kun ei löydy paitiksia ja jakkuja jotka menisivät kiinni.Isompaa kokoa en voi ottaa kun hartiat niin kapeat,että sekin näyttää rumalle:(

Vierailija
15/30 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rinnat kadonneet kokonaan. A-kuppi olisi ihan unelma, nyt ei ole edes AA. Miksi ihmeessä en silti kävisi uimahallissa ym. yleisissä saunoissa?? Minkälaisen mallin annat lapsillesi, jos harrastaminen on kiinni siitä minkä kokoiset rinnat on?[/i

Itsellä takana 3 pitkää imetystä ja koko 80DD.Tosi ikävää kun ei löydy paitiksia ja jakkuja jotka menisivät kiinni.Isompaa kokoa en voi ottaa kun hartiat niin kapeat,että sekin näyttää rumalle:(

Vierailija
16/30 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintojani jotka ovat kolmen lapsen imetyksien jälkeen hädintuskin A-kuppia... Ajattelin ettei kellään muulla VOI olla niin karmean näköisiä nahkapusseja :) Harkitsin mielessäni jo silikoneja mutta järki voitti. Mies on ihan tyytyväinen minuun tällaisena niin miksi en itse olisi?

Vierailija
17/30 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meitä on muitakin.. juuri tänään olin 7kk ikäisen tyttöni kanssa uimahallilla missä on paljon saman ikäisiä lapsia ja yhdelläkään naisella en nähny edes lähellekkään saman kokoisia rintoja kuin mitä mulle on jääny imetyksen jälkeen.. ennen oli sentään b koko mutta nyt on aa tai a ja kaikki pelkkää tyhjää. kyllä sitä on miettinyt saako niitä enää ikinä takaisin:o kyllä mua hävetti ku tuntu että kaikki tuijottaa. olen muutenki hoikka rakenteeltani niin ei hyvältä kyllä näyty:/

-yh äiti87-

Vierailija
18/30 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut suurensuuret rinnat, painon mukaan vaihdelleet a- ja b-kupin välillä. Nyt kun toista imettäessä paino tippui muutenkin rutkasti, ei imetyksen lopettamisen jälkeen ole rinnoista jäljellä mitään. MUTTA naiset, nyt seuraa se paras osuus! Lähdin ostamaan tätä uutta olematonta kuppikokoani varten uusia liivejä, ja kun olin asennoitunut siihen aa-kuppiin, niin voi kuinka naama virneessä tulinkaan kotiin kaksien uusien Calvin Kleinin liivien kanssa, kokoa 70 C :D Ei mulla sellaista kuppikokoa oo koskaan ollut ja sopii muuten täydellisesti noihin nahkapusseihin :) Suosittelen muillekin, rintojen häviämisen psyykkinen merkitys pieneni heti puolella!! ;)

Vierailija
19/30 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka alunperin oli kiinteät C-D-kupin rinnat. Ihan kauhea nahkaroikko vain on jäljellä, saa suunnilleen rullata rintsikoihin ja kuppikokokin pienentynyt. Mies oli aiemmin kovasti rintojeni perään (oikeen tissimies ollut aina), mutta nykyisin ei suutele tai hyväile rintojani ollenkaan, tai katsele juuri muutenkaan samoin kuin ennen imetystä ja imetyksen aikana. Profiili ilman rintsikoita näyttää tosi oudolta, kun ihan littanat ylhäältä ja nänni nöpöttää siinä navan yläpuolella. Enpä olisi uskonut, ennen olin tosi ylpeä rinnoistani :(

Vierailija
20/30 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pää pystyssä. Miksi ihmeessä pitäisi hävetä - rintani ovat tehtävänsä tehneet.