Joko aloitetaan allergialääkkeen otto siitepölyä vastaan?
Valmis resepti on ja viimevuonna oireet alkoivat huhtikuun lopulla. Sain siis oireita 1. kerran viimevuonna, joten ihan uusi juttu. Käsittääkseni kuitenkin pitäisi aloittaa ennen oireiden alkamista, mutta milloin siis?
Kiitos, jos joku viitsii vastata.
Kommentit (4)
Mille olet siis allerginen? Koivulle? Leppää kun on jo kolmen LLL verran ihan kaukokulkeumana.
Itse aloitin täyden astmalääkityksen jo helmikuun alussa. Aloita ihmeessä allergialääkitys siis nyt.
Mä NIIN toivon etten joutuisi syömään 4 kk tablettikortisonia ja TAAS lihoisi 12 kg...
En itseasiassa tiedä mille olen allerginen. Viime huhtikuun lopulla vaan alkoi jatkuva aivastelu ja silmien vuotaminen, johon testasin reseptivapaata ja se auttoi. Lääkäri kirjoitti sitten oireiden perusteella täksi vuodeksi reseptin valmiiksi. Leppää täällä ainakin on.. Sain myös jostain metikössä kulkiessani kutisevaa ihottumaa käsiin, kädet myös hieman turposivat ja tähänkin auttoi sama lääkitys.
kokeilla siedätyshoitoa. Itse tehtynä sitä ei kestä kukaan, ainakaan minä en kestänyt kun yhden kevään yritin taistella ja nuuskin pölyjä oikein tietoisesti. Mutta hiljalleen ihon alle laitettuna auttaa.
eli pari päivää sitten alkoi nenä valua ja tänään olen aivastellut kuin norsu. Ärsyttää, kun taas jotenkin ajattelin, että ei se vielä ala. Luulisi, että kolmessakymmenessä vuodessa olisi jotakin oppinut, mutta ei. Eli ALOITA HETI!