Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian iso häpykumpu :(

Vierailija
27.12.2014 |

Onko täällä muita naisia ketkä "kärsivät" liian isosta häpykummusta? Minusta tuntuu, että se näkyy aivan jokaisista ihonmyötäisistä housuista/mekoista/hameista törkeästi pullottaen.. Luulin, että ongelma ratkeaa sillä, että laihdutan ylimääräiset kilot pois, mutta tuo alue ei pienene sitten mitenkään, vaikka muuten on lähtenyt jo 25 kiloa ja olen vihdoin normaalipainoinen.

Esim. Farkuissa vetoketjun molemmin puolin näkyy selvät kohoumat. Paidan pitää siis olla tarpeeksi pitkä, ellen halua tuota aluetta esitellä muille. Olisi mukavaa tietää, etten ole ainut tällaisesta kosmeettisesta haitasta kärsivä..

Kommentit (182)

Vierailija
161/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kumpuni olevan iso. Olen kuullut, että moni mies pitää siitä, kuinka se näkyy....jonkun mielestä on jopa tyrkyllä.

Taivaallinen näky. Isot tissit ei juurikaan kiinnosta, mutta näkyvä pullea häpykumpu saa himot heräämään ja ajatukset sekaisin.

Onko noin?

Vierailija
162/182 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kumpuni olevan iso. Olen kuullut, että moni mies pitää siitä, kuinka se näkyy....jonkun mielestä on jopa tyrkyllä.

Taivaallinen näky. Isot tissit ei juurikaan kiinnosta, mutta näkyvä pullea häpykumpu saa himot heräämään ja ajatukset sekaisin.

Isot tissit kyllä kiinnostaa sekä pullea posliini pimpin kumpu, kyllä sellaista olisi tosi makee saunan jälkeen panna, alkaa aivan panettaan  .. . . . . .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/182 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivaallinen näky. Isot tissit ei juurikaan kiinnosta, mutta näkyvä pullea häpykumpu saa himot heräämään ja ajatukset sekaisin.Isot tissit kyllä kiinnostaa sekä pullea posliini pimpin kumpu, kyllä sellaista olisi tosi makee saunan jälkeen panna, alkaa aivan panettaan  .. . . . . .

164/182 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on sattunut ihan vääränlaisia miehiä, minä taasen rakastan isoa häpykumpua. Se on vaan niin ihana

Vierailija
165/182 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että olisin jollain naisella kesällä tiukkojen trikoiden alta näkynyt pulleaa pimppi kumpua, mutta ohuen paiden läpi näkee aina joskus voimakkaasti tanssivat tissit riippuu jonkin verran kävelytyylistä ja paidan materiaalista varsinkin jos on liukas vyvin laskeutuva kangas materiaali silloin näkee miten. tissit pompottaa paidan alla . . . . . . .

Vierailija
166/182 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin näkyy pullottavaa häpykumpua, mutta kun erottuu, niin polvia heikottaa, eikä saa katsetta irti.

M62

Vierailija
167/182 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et nauti siitä että joudut miesten himokkaiden katseiden kohteeksi pullean häpykumpusi vuoksi niin rasvaimuja ko. alueelle kyllä tehdään. Niissäkin on komplikaatioriski että ei kannata ainakaan huonomaineiselle klinikalle mennä.

Jonkinlainen rääkki laihdutus myös saattaisi syödä ylimääräisen rasvan sieltä mutta en kyllä lähtisi sellaista suosittelemaan

Vierailija
168/182 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et nauti siitä että joudut miesten himokkaiden katseiden kohteeksi pullean häpykumpusi vuoksi niin rasvaimuja ko. alueelle kyllä tehdään. Niissäkin on komplikaatioriski että ei kannata ainakaan huonomaineiselle klinikalle mennä.

Jonkinlainen rääkki laihdutus myös saattaisi syödä ylimääräisen rasvan sieltä mutta en kyllä lähtisi sellaista suosittelemaan

Mitä sinä höpiset. Minä ainakin tarkoitan naisia, jolla on häpyluut korkeat ja siksi korkea häpykumpu. Siinä mitään läskiä ole. Vaimollakin on läskiä vatsassa, vaan ei kummulla. Ihan selvää kovaa luuta minkä päällä kiva lepuuttaa kättä. Muoto aika lähellä tietokoneen hiirtä, mikä lienee juuri kummusta kopioitu.

M62

169/182 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää niiiiiin tykkään kun naisella on iso ja erottuva häpykumpu. Ymmärrän ky et vaatteita ei välttämättä meinaa löytyä, mut on ne kummut niim bal ihania

Vierailija
170/182 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miehenä selkeästi erottuva häpykumpu tuntuu maailman kiihottavimmalta asialta. Ymmärrän kyllä että nainen ei aina halua näyttää kiihottavalta. 

Vierailija
171/182 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset (ei ihan kaikki) on outoa sakkia. Keksimällä keksitään ulkonäköön liittyviä ongelmia tyhjästä. Mitä milloinkin.

Pullee pimppi ja häpykumpu on kyllä ihan ok asia ainakin tämän miehen mielestä. Tiedän, että monen muunkin. Vähän oikeastaan kiihottaa sellainen näky, mutta ei ehkä niin paljon kuin naisellinen vyötärö-lantio-suhde ja pyöreät pakarat tai kävellessä hytkyvät tissit. Missään tapauksessa ei siis ole mikään turn off pullottava häpykumpu.

Itse olen jo aivan sinut sen kanssa, että ulkonäössäni on paljonkin sellaisia asioita, mistä toiset eivät pidä ja toiset puolestaan tykkäävät. Mitä sitten? Ei yhtään mitään. Täytyy kyllä viirata pahasti korvien välissä, jos lähtee kirurgin pöydälle vain siksi, kun ei kestä sitä, mitä muut (omissa harhakuvitelmissa) ajattelevat.

Jokaiseen leikkaukseen liittyy haittavaikutuksia. Komplikaatiot voivat jopa tappaa. Ei se ihonalainen arpikudoskaan siellä varmastikaan ole keholle niin hyvä vaihtoehto kuin luonnontila.

Opetelkaa kestämään se, miltä näytätte, ja opetelkaa samalla olemaan välittämättä muiden mielipiteistä. Siinä avaimet onneen.

-m34

Vierailija
172/182 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpy kumpua voidaan pienentää kirurgin toimenpiteellä. Tämä on ongelma hyvin monella laihduttajalle. Sama kuin roikkovatsa, mikä poistetaan leikkaamalla.

Vierailija
173/182 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpy kumpua voidaan pienentää kirurgin toimenpiteellä. Tämä on ongelma hyvin monella laihduttajalle. Sama kuin roikkovatsa, mikä poistetaan leikkaamalla.

Upeaa. Tv. Googlefan

Vierailija
174/182 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät naiset alkako mestaroimaan komeaa kumpuanne se on nimenomaan miesten mieleen.

Vierailija
175/182 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäisiä on naisten ongelmat. Itsellä on niin muhkea kalu ja kivekset, ettei niitä piilota kuin tynnyrihameen alle.

Vierailija
176/182 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun tämän ketjun alkuperäinen kuvalinkki ei enää toimi, mutta sen voin sanoa, että niin minä, kuin miehet yleensäkin, tykkään nimenomaan pyöreästä, erottuvaa häpykummusta, sehän on yksi seksikkäimmistä asioista naisessa. Naiset kyllä onnistuvat aina keksimään itsessään jotain arvosteltavaa, jolle ei ole minkäänlaista todellisuuspohjaam

Vierailija
177/182 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea häpykumpu ja kunnon kamelinvarvas on harvinaista herkkua. Kuvauksellinen ja siksi niin paljon kuvattu naisilla, jos vain joku onnellinen sattuu sellaisen omistamaan. Taitaa olla yhtä harvinaisia kuin 20cm kalut.   Korkeat seksikkäät kummut saa tunnetusti miehiltä himot sekaisin. 

Vierailija
178/182 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ongelma

Vierailija
179/182 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tanssinut tangoa ja rumbaa monien naisten kanssa ja kaikenlaisia kumpuja olen kohdannut. Ihania naisia ovat olleet kaikki.

Vierailija
180/182 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullea pimppi kirjoitti:

M62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit kyllä kiinnostaa sekä pullea posliini pimpin kumpu, kyllä sellaista olisi tosi makee saunan jälkeen panna, alkaa aivan panettaan  .. . . . . .

Jos kärsii tommosesta asiasta, niin haluaako ajaa karvat pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi