Liian iso häpykumpu :(
Onko täällä muita naisia ketkä "kärsivät" liian isosta häpykummusta? Minusta tuntuu, että se näkyy aivan jokaisista ihonmyötäisistä housuista/mekoista/hameista törkeästi pullottaen.. Luulin, että ongelma ratkeaa sillä, että laihdutan ylimääräiset kilot pois, mutta tuo alue ei pienene sitten mitenkään, vaikka muuten on lähtenyt jo 25 kiloa ja olen vihdoin normaalipainoinen.
Esim. Farkuissa vetoketjun molemmin puolin näkyy selvät kohoumat. Paidan pitää siis olla tarpeeksi pitkä, ellen halua tuota aluetta esitellä muille. Olisi mukavaa tietää, etten ole ainut tällaisesta kosmeettisesta haitasta kärsivä..
Kommentit (182)
Tuota voidaan muovata niin kauan kun kyse on pehmytkudoksesta. Itse kumpu on luuta. Riippuu lantion anatomiasta yleensäkin, sekä siitä paljonko se on kallistunut eteen tai taaksepäin. Tätä ei muuteta ihan helposti. Kudosta taas voi poistaa helpolla leikkauksella.
Taas selkeesti kerjäysketju " antakaa huomiota ja kehukaa mun pillua"
Vierailija kirjoitti:
Taas selkeesti kerjäysketju " antakaa huomiota ja kehukaa mun pillua"
Taas mies, joka ei ymmärrä asiasta mitään.
Katsos naista hävettää jos näyttää, että hänellä on munat. Comprendo? T. Se leikattu
Vierailija kirjoitti:
Tuota voidaan muovata niin kauan kun kyse on pehmytkudoksesta. Itse kumpu on luuta. Riippuu lantion anatomiasta yleensäkin, sekä siitä paljonko se on kallistunut eteen tai taaksepäin. Tätä ei muuteta ihan helposti. Kudosta taas voi poistaa helpolla leikkauksella.
Ei. HäpyLUU on eri asia. Häpykumpu on juurikin rasvan peittämä alue häpyluun päällä. Googlaa anatomia häpykumpu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. HäpyLUU on eri asia. Häpykumpu on juurikin rasvan peittämä alue häpyluun päällä. Googlaa anatomia häpykumpu.
Rasva ei kerry pelkästään häpyluun päälle vaan rasva peittää koko kehoa. Kyllä se luu synnyttää kummun. Kumpua voi piilottaa poistamalla rasvaa ja jonkin verran kudosta siltä kohtaa, mutta ajan mittaan rasva palautuu takaisin tasoittuessaan pitkin alavatsan aluetta. Palautuminen on luokkaa 30-50%. Sama koskee kehon muovausta rasvansiirrolla. Tätä käytetään esim. rintojen suurentamisessa omalla rasvalla. Siitä katoaa noin 30%, eli täytettä pitää laittaa aluksi enemmän. Huomautan vielä, että pieni muutos näyttää todellisuudessa isommalta.
Lantion rakenne on ratkaiseva siinä onko kumpua vai ei. Toisilla se voi olla paljon taaempana eikä sellaiseen pääse millään leikkauksella. Hienosäätöä voidaan kuitenkin tehdä.
"Rasva palautuu takaisin tasoittuessaan pitkin alavatsan aluetta"? Älä jaksa höpistä, kun tietoa ei tunnu olevan.
En ole sattunut huomaan näiden lämpymien aikana tiukkojen trikoiden alta olisi kenenkään pullea kumpu tullut erikoisen tuntuvasti esillle, että ei taida kuitankaan kovin yleinen ongelma elevan jos sillä silmällä asioita katselee, oi jos näkisin oikein pullean kummun, haluaisin nähdä tämän luonnon ilmiön omin sil
Älkää ihanat naiset höpöttäkö ihan turhia. Mikään ei ole ihanampaa katsella kuin iso häpykumpu! Sitä paitsi isoa häpykumpua on herkullista suukotella. Tiedän asian kokemuksesta. terv. Mies 62v
Hei 7, sinut haluaisin oikeasti tavata ja nähdä alasti. Taatusti et ole epämuodostunut ja siksi kiihotun jo pelkästä ajatuksesta kosketella häpykumpuasi- / Vili
Eilen uimarannalla makoili pari nuorta neitokaista, toisella pullotti häpykumpu niin seksikkäästi. Pienikullinen mies olisi hävennyt kun neidillä pullotti sen verran.
Minulla on salilla vähän kiihottavaa ja samalla vaikeata, kun häpykumpuni näkyy korostetusti asun alta. Ennen tunsin oloni vaikeaksi, mutta sit erän vanhempi nainen sanoi ettei kannata hävetä häpyä. Nyt kaikki ok ja miehetkin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
"Rasva palautuu takaisin tasoittuessaan pitkin alavatsan aluetta"? Älä jaksa höpistä, kun tietoa ei tunnu olevan.
Esimerkiksi kun rintojen suurennus tehdään silikonin sijasta vartalon muotoilulla eli rasvan siirrolla (paikasta toiseen) sitä katoaa 30-50% seuraavien viikkojen ja jopa kuukausien aikana. Sama tapahtuu häpykummun muotoilussa, eli poistettua rasvaa palautuu jonkin verran kuten kudosta muutenkin.
Siis osa rasvasoluista kuolee ja haluttu tulos huononee. Rasva ei suinkaan kummassakaan tapauksessa "palaudu takaisin tasoittuessaan" pitkin yhtään mitään, mahaa tai rintoja. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on salilla vähän kiihottavaa ja samalla vaikeata, kun häpykumpuni näkyy korostetusti asun alta. Ennen tunsin oloni vaikeaksi, mutta sit erän vanhempi nainen sanoi ettei kannata hävetä häpyä. Nyt kaikki ok ja miehetkin tykkää.
Juu kyllä, Pertti 57 v, juuri näin, sinua kiihottaa salilla oma häpykumpusi. Sääliö.
Kaikesta ihmiset tuntuu tekevän vaikeeta. Pääsääntöisesti tuo "ongelma" tuntuu olevan vain pään sisällä. Miehet vaikuttavan olevan jopa tyytyväisiä pulleasta kummusta.
Makuja on monia, mutta minä suorastaan hullaannun isosta häpykummusta, se vaan on niin kaunis ja seksikäs
Tiedän kumpuni olevan iso. Olen kuullut, että moni mies pitää siitä, kuinka se näkyy....jonkun mielestä on jopa tyrkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kumpuni olevan iso. Olen kuullut, että moni mies pitää siitä, kuinka se näkyy....jonkun mielestä on jopa tyrkyllä.
Taivaallinen näky. Isot tissit ei juurikaan kiinnosta, mutta näkyvä pullea häpykumpu saa himot heräämään ja ajatukset sekaisin.
On todella paljon parempi ja tunto säilyi täysin. Olen tyytyväinen päätökseeni.
Nyt en noloile kun juoksuhousuissa pullottaa. Eipä sattunut kohdalle myöskään yhtäkään miestä, joka olisi sellaisesta pitänyt ja ollut kiinnostunut.
Nyt on oikein viivap*llujen viivap*llu.