Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut toitottavat Facebookissa uskovaisuuttaan tai ateismiaan jo esittelysivulla?

Vierailija
04.04.2010 |

Eikö tuollaisen asian nyt ehtisi kertoa myöhemminkin, jos se tulee luontevasti puheeksi?

Nousee karvat pystyyn tuollaisista vakaumuksensa korostajista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on alunperin amerikkalainen ja heille uskonto on luonteva ja tärkeä osa elämää - myös kirkkokuntia, joihin voi kuulua, on enemmän kuin meillä Suomessa. Siksi sitä kysytään.

Vierailija
2/7 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset täyttää kiltisti lomakkeen kuin lomakkeen ja kun kerran lomakkeessa kysytään uskontoa (ja lempimusiikkis, lempielokuvaa, harrastuksia ym.) niin sinne ne sitten kiltisti kirjoitetaan.

Vasta sitten kun on tarpeeksi kauan oltu FB:ssä niin moni tajuaa ettei niitä kaikkia asioita ole pakko sinne listata... ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nimittäin sellaisiakin ihmisiä, joille kyseinen asia on olennainen osa omaa elämää. Eikös se ole silloin aivan luonnollista kertoa myös muille?

Vierailija
4/7 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on mulle niin luonnollinen asia, että en näe mitään syytä olla laittamatta sitä profiiliini..

Vierailija
5/7 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei siitä nyt revitä taistelua. =D

Sitä tosissaan kysytään niissä alkutiedusteluissa.

Vierailija
6/7 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, jos Suomessa saa olla avoimesti uskova tai uskonnoton!

Vierailija
7/7 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ateisti, mutten "toitota" sitä ihan siitä syystä, että en halua hangata sitä toisten naamaan. Se on oma henkilökohtainen vakaumukseni eikä kuulu muille.

Toisaalta minulla on uskovaisia kavereita, joille uskovaisuus on tärkeä osa sosiaalista elämää (ovat aktiivisia seurakunnassa), joten heille on luontevaa "toitottaa" asiaa FB:ssa. :)