Mistä löytää kunnollisen naisen?
* 20-30v
* ei yh
* haluaa lapsia tulevaisuudessa
* akateeminen tai amk (opiskelija tai valmistunut)
* ei mitään hoitoja ja panoja taustalla
* ei öisin miehiltä tulevia puhelinsoittoja
* ei paljoa yhden yön juttuja, muutamia saa olla
* valmis epäsovinnaisiin ratkaisuihin, esim. asuminen kaupungin keskustassa, asuminen maaseudulla vanhassa talossa
* muutenkaan ei tyypillinen av-mamma, joka haluaa asua okt-lähiössä ja kilpailla naapurien kanssa
* vihreä arvomaailma
Kommentit (54)
Nämä kuvailemasi naiset liikkuvat aivan kaikkialla, mutta sinä et vain huomaa niitä. Miksikö? Varmaankin huomaat juuri ne paikan kaunottaret, jotka myös muut miehet bongaavat, ovat bonganneet ennen sinua ja tulevat bongaamaan sinun jälkeesi. Juuri ne kauneimmat, ylimielisimmät, halutuimmat, itsevarmimmat...
Kuten ihan ensimmäisissä vastaajissa eräs sanoi, että häntä ei suomalaiset huomanneet ja ottipa sitten ulkomaalaisen. Minä olen juuri samanlainen. Periaatteessa vastaisin noita kriteerejäsi, jos siis olisin edelleen naimaton. Enpä vain saanut suomalaista miestä kiinnostumaan itsestäni, joten lähdin käymään ulkomailla (mikään kun ei pidätellyt täällä). Kas kummaa, minut huomattiin ja positiivisesti (ei huudeltu loukkauksia kadulla tai lähestyessäni miestä, naurettu päin naamaa). Kyllä kuule tytön itsetunto kasvoi siitä huomiosta, jota sain ja kyseessä oli sellainen "gigolovaltio" kuin Saksa.
Ongelma olet siis sinä itse. Avarra katsettasi ja huomaa myös ne tavikset ehkä hieman ujot ja epävarmatkin naiset. Älä mene sen mehiläiskuningattaren ympärille pörräämään kuten kaikki muut.
ei niin kunnollisia naisia. Eli sellaisia, jotka vähän pelailee. Tai sitten toisin päin, että se epätoivoisuus saa sut kiinnittymään ihmiseen heti, jos toinen osoittaa vähän enemmän kiinnostusta.
Ja joo ei oo kivaa ajatella itsestä, että mä oon varmaan epätoivoinen, mutta itsetutkiskelu on tervettä, vaikkakaan ei aina niin kivaa.
Tässä on useampi ollut sitä mieltä, että olen etsinyt vääriä naisia ja vääristä paikoista.
Kyllähän siinä perääkin. Luulin nuorempana, että naista kuuluu etsiä kännissä remuten, kun kaveritkin löysivät tyttöystävänsä sillä tavalla. Aiemmat juttuni ovat tosiaan siis erilaisista kännäämiseen liittyvistä tilanteista löytyneitä, viimeisintä lukuunottamatta. Viimeisin oli kaukosuhde yhden netissä tapaamani naisen kanssa. Nainen oli melkein abslutisti, emmekä tainneet juoda kaksin ollessa alkoholia kuin kerran puoli pulloa viiniä vajaan vuoden aikana. Ei haitannut yhtään, kyllä kaveripiirini pitää huolen siitä alkoholin juottamisesta (valitettavasti?) No, tästä kaukosuhteesta ei lopulta tullut mitään. Minä olisin halunnut muuttaa yhteen, mutta nainen ei. Juttuun liittyy mm. omaishoito, joten ei mikään yksinkertainen case.
Haluaisin tutustua live-elämässä samanlaisiin naisiin kuin tämä edellinen. Lisäksi tässä on vähän uusi alue opeteltavaksi: miten naisiin tutustutaan ja pyydetään treffeille ihan jokapäiväisessä ympäristössä, kännisten ravintoloiden ja bileiden sijaan. Joku ehdotti tanssilavoja. Se on vaan kun ei täällä Turussa kai ole tanssilavoja, ja vaikka olisikin, niin sitten siellä on vaan eläkeläisiä.
näin talvella Auran nuortentalo! Se on oikeesti varmaan Suomen nuorekkain tanssipaikka ainakin talvella.
No joo se ei ole ihan keskustassa, mutta eipä nuo tanssilavat yleensä ole. Autolla sinne sujauttaa nopsaan ja taitaa sinne bussikin kulkea.
Missähän ne samat ihmiset käy kesällä.... tuota noin, kun oon ihan toiselta puolelta Suomea itse, enkä oo tanssinut siellä kesällä (mutta tuolla Aurassa oon käynyt muutaman kerran ja oli tosi paljon tuon ikäisiä, olinhan silloin itsekin nuori). Onko Punkalaitumelle pitkä matka. Siellä on Särkkä, missä ainakin on nuoriakin käynyt. Paitsi tv-tansseissa on aina vanhempaa väkeä, jos on siis jotkut Kesäillan valssi -nauhoitukset. Ja kesällä esiintyjä vaikuttaa jonkin verran, että ketä tulee paikalle.
kerroit että vedät edelleen kavereitten kanssa viinaa. ok, mutta itse en ainakaan ota vaka asti kavereiden kanssa yhä dokailevaa miestä. olen kuvailemasi nainen, nautin hyvästä viinistä mutta en voi kuvitella asuvani miehen kanssa, joka käy kerran kuussa vetämässä lärvit. ethän itsekään halua sellaista naista?
hanki elämääsi muuta sisältöä kuin kaverit ja dokaus. löydät sen naisenkin sitten siinä ohimennen! pistä koko elämä remppaan!
Tässä on useampi ollut sitä mieltä, että olen etsinyt vääriä naisia ja vääristä paikoista.
Kyllähän siinä perääkin. Luulin nuorempana, että naista kuuluu etsiä kännissä remuten, kun kaveritkin löysivät tyttöystävänsä sillä tavalla. Aiemmat juttuni ovat tosiaan siis erilaisista kännäämiseen liittyvistä tilanteista löytyneitä, viimeisintä lukuunottamatta. Viimeisin oli kaukosuhde yhden netissä tapaamani naisen kanssa. Nainen oli melkein abslutisti, emmekä tainneet juoda kaksin ollessa alkoholia kuin kerran puoli pulloa viiniä vajaan vuoden aikana. Ei haitannut yhtään, kyllä kaveripiirini pitää huolen siitä alkoholin juottamisesta (valitettavasti?) No, tästä kaukosuhteesta ei lopulta tullut mitään. Minä olisin halunnut muuttaa yhteen, mutta nainen ei. Juttuun liittyy mm. omaishoito, joten ei mikään yksinkertainen case.
Haluaisin tutustua live-elämässä samanlaisiin naisiin kuin tämä edellinen. Lisäksi tässä on vähän uusi alue opeteltavaksi: miten naisiin tutustutaan ja pyydetään treffeille ihan jokapäiväisessä ympäristössä, kännisten ravintoloiden ja bileiden sijaan. Joku ehdotti tanssilavoja. Se on vaan kun ei täällä Turussa kai ole tanssilavoja, ja vaikka olisikin, niin sitten siellä on vaan eläkeläisiä.
Olet saanut aika kasan tyypillisiä tämän palstan vakioviestejä: lyhyitä, ja ilman mitään todellista sisältöä.
Kukaan ei voi hetkessä ratkaista ongelmaasi, mutta jos etsit mukavaa ja listasi mukaista naista, niin mikset tee johonkin nettitreffipalstalle kriteerisi täyttävää hakuilmoitusta?
Jos se ei tunnu omalta, niin mene jonnekin kursseille, missä voit tavata mukavia naisia. Miltä kuulostaisi vaelluskurssi, Suomen Ladun latusinkut (ei tarkoita hiihtämistä, vaan mukavaa yhdessäoloa), kokkikurssi tms.? Jokin, mikä aidosti kiinnostaa sinua. Siten voit löytää samanhenkisen naisen, jolla on kanssasi yhteistä.
Ja kun jotkut täällä puhuvat "neitsytvaimoista" yms., niin kerrottakoon, että olen itse tällainen ns. erilainen nainen.
En ole uskonnollinen millään muotoa, mutta en ole halunnut, enkä halua, tehdä asioita ns. yleisen käytännön mukaan. Mitä se sitten lopulta tarkoittaakin.
Olen ollut naimisissa mieheni kanssa 10 vuotta, ja yhdessä 16 vuotta, ikää minulla on 33 v. Hän on ensimmäinen seksikumppanini, vaikka olen kyllä seurustellut ennen häntäkin. Meni lähes vuosi ennen kuin menin mieheni kanssa sänkyyn aikoinaan. Seksi on minulle siinä mielessä vakava asia, että en sitä huvikseni kaikkien kanssa harrastaisi, vain rakkaudesta. Rakastan seksiä, mutta tuskin rakastaisin sitä satunnaissuhteissa. Seksi kuuluu mielestäni vain parisuhteeseen (enkä tarkoita tässä avioliittoa, vaan suhdetta). Pidän siitä, ettei minulla ole luurankoja kaapissa, eikä esim. pettäminen ole vaihtoehto. Jos menisi todella huonosti, eroan, mutten sotke elämääni vierailla miehillä. Ja kyllä, tiedän jo senkin, millaista elämä on, kun menee todella huonosti suhteessa. Mutta siitäkin voi nousta.
En myöskään välitä kilpailla krääsällä tms. Meillä on kaksi lasta, akateemiset, hyvin palkatut työt, mutta emme asua omakotitalossa tai rivitalossa. Kerrostalo on kotimme, pk- seudulla. En välitä kaikenmaailman villityksistä ja tavarasta.
Pidän liikunnasta, vaeltamisesta, juoksemisesta, lukemisesta, taiteesta, oopperasta ja baletista. Sekä matkustamisesta! Eivätkä lapset tällaisten harrastusten este ole. Menen joko ystävieni tai mieheni kanssa, tai koko perheeni kanssa.
Olen kai sitten perinteinen: pidän uskollisuutta arvossa, samoin parisuhteen ja perheen eteen työn tekemistä. Olen kuitenkin sitä mieltä, että suhteen on oltava tasa-arvoinen, kotityöt jaetaan kutakuinkin tasan, lapset hoidetaan yhdessä jne. Etsi siis naista, joka jakaa suunnilleen samat perhearvot kanssasi.
Tällä koetan kertoa sinulle alkuperäinen kirjoittaja sen, että meitä naisiakin on niin erilaisia. Kyllä sinä löydät itsellesi sopivan naisen varmasti. Unohda baarit, etsi muita vaihtoehtoja. Äläkä luovuta!
Onnea etsintääsi!
mutta tuon viimeisimmän vastauksen myötä huomaan, että kyllähän sinä sitä olet harrastanutkin. Jatkat vaan sitä edelleen - aivan kuten tässä tänä iltana nyt teetkin! Kyllä se siitä, kun olet rohkeasti oma itsesi (kuvittelematta kuitenkaan, että se oikeuttaa olemaan röyhkeä tai epäkohtelias tms.).
Muuten sovin kuvaukseesi, mutta minulla on 2v lapsi, jonka isä ei ole elämässämme.
Kelpaanko?
Tuo miten naisiin tutustutaan ja pyydetään treffeille ihan jokapäiväisessä ympäristössä.
Naisiin tutustutaan kuten muihinkin ihmisiin, eli juttelemalla. Naisiin tutustuu samoin kuten miehiinkin yleensä harrastuksissa (se jonkun mainitsema lavatanssikin on tavallaan harrastus) ja työpaikoilla, sekä yhteisten tuttavien kautta esim. juhlissa.
Naisen arvomaailmasta saa jotain irti ohimennen jutustellessa kysyen. Kun joku vaikuttaa mielenkiintoiselta, niin voit varmaan ihan suoraan kysyä lähtisikö nainen vaikka ruokaravintolaan syömään kanssasi tai sitten vaikka pilkille tai lavatanssikurssille, kunhan johonkin sellaiseen missä saatte jutella/tutustua ja mistä molemmat pitää.
idiootti, että vauvasivustolta kysyy miten löytää kunnollisen naisen! Yleensäkin voi ihmetellä miten perheetön yleensä täällä pyörii, koska en minä sinkkuna täällä pyörinyt ollenkaan. Tänne olen eksynyt vasta kun tulin raskaaksi.
Mitä provoilua siinä on, että kyselee vauvapalstalla, mistä löytyisi perhettä haluavia naisia? Löysin tänne joskus pari vuotta sitten jonkun googlehaun kautta, ja sen jälkeen olen käynyt muutaman kerran vuodessa katsomassa mitä palstalla kirjoitetaan. Onhan täällä paljon sellaista mikä ei kiinnosta minua yhtään, mutta toisaalta aina kun käy, niin jotain mielenkiintoistakin. Keskustelunaiheethan vaihtelevat palstalla aika laidasta laitaan.
Joku sanoi, että raitistu! Vähän siihen suuntaan tähtäänkin, mutta on vaikea löytää tekemistä, jossa tutustumiseen ja vapaa-ajan viettoon ei liittyisi viina, ja jossa olisi edes pari muutakin miestä. Voihan sitä varmaan johonkin lukupiiriin mennä, mutta sitten on ainoa mies siellä ja muuttuu ihan epämieheksi.
2v lapsen äidille: tuon tyylisessä tilanteessa voisin varmaan joustaa, kun lapsi on pieni ja lapsen isä ei enää kuulu kuvioon.
sitten löytää. :)
T. 57 (=2v lapsen äiti)
Tokihan sekin on mahdollista, mutta aivan yhtä mahdollista on sekin, että olet vain etsinyt palstan, jolla tuohon kysymykseesi todennäköisimmin saa vastauksen. Ja näinhän sinä sanot tehneesikin, ja näin ainakin minä alun alkaen oletinkin.
Tällä palstalla on vaikka kuinka paljon muita kuin pikkulasten äitejä, jotka käyvät täällä vähemmän säännöllisesti kuin jotkut äidit.
Mikäli olet nainen, ja aviomiehesi on muslimi, niin muslimien käsitteistössä myös sinä olet muslimi. Siihen ei edes vaikuta se, että et itse asiaa tietäisi, tai se, että itse olisit asiasta eri mieltä.
Sorry, off-topic