Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää kunnollisen naisen?

Vierailija
04.04.2010 |

* 20-30v

* ei yh

* haluaa lapsia tulevaisuudessa

* akateeminen tai amk (opiskelija tai valmistunut)

* ei mitään hoitoja ja panoja taustalla

* ei öisin miehiltä tulevia puhelinsoittoja

* ei paljoa yhden yön juttuja, muutamia saa olla

* valmis epäsovinnaisiin ratkaisuihin, esim. asuminen kaupungin keskustassa, asuminen maaseudulla vanhassa talossa

* muutenkaan ei tyypillinen av-mamma, joka haluaa asua okt-lähiössä ja kilpailla naapurien kanssa

* vihreä arvomaailma

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon saalis, vai tyypillinen itsestään liikoja luuleva juntti?

Vierailija
22/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mun on pakko sanoa,että jos se on ex niin se on ex. Samoin kun sinun entisesi.

Mies on eri asia kuin lapset. Mä ainakin rehellisesti sanon,että mulla on niin paljon rakkautta jaettavana,että mä en voi uskoa, että kukaan tuntisi olonsa ulkopuoliseksi :D

Mutta kuhan nyt kommentoin ja puolustan tätä meidän vähemmistöämme, joiden lasten isät eivät jaksaneetkaan pitää huolta lapsistaan.

Ps.yleensä yh:t eivät etsi isäehdokkaita vaan elämänsä rakkautta. Aivan samoin kuin muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän rakkaus EI aina välttämättä ollutkaan se lasten isä. mutta hei en auta sun asiaa jauhamalla tästä.. Hmm, missähän olisi tuollaisia naisia..ehkä jossain yliopiston ruokalassa ;)

Vierailija
24/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ihmiset latelette noita ihme toivomuksia?

Mun suurin toivomus on se,että on kemiaa ja vielä kaiken lisäksi mies on kunnollinen ja uskollinen.

Ei tarvitse olla miljonääri tai mikään muukaan ihme olento.

Vierailija
25/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon saalis, vai tyypillinen itsestään liikoja luuleva juntti?

mutta kannattaa huomata myös se, että en minäkään vaadi mitään "saalista". Minulla esimerkiksi ei ole mitään typeriä ulkonäkövaatimuksia tai jotain muottia "hyvä kokkaamaan, siivoamaan ja ottamaan suihin" tyylisesti. Haluaisin vain löytää naisen, joka ajattelee elämästä samansuuntaisesti kuin minäkin.

Vierailija
26/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumisessa kaupungin keskustassa tai vanhassa talossa maaseudulla?

Miksei seksiä saa harrastaa muuten vain? Siksikö, että se on kivaa eikä loukkaa ketään?

Pitääkö homma suunnitella etukäteen ja aikatauluttaa?

En muutenkaan kuuluu kohderyhmääsi, mutta mietiskelin vain.

ps. oletko yli 30 v.?

Vierailija
27/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäsovinnaista, jos ei halua rivi- tai omakotitaloon kilpailemaan naapurien kanssa kummalla on enemmän turhaa krääsää.

Seksiä ei saa harrastaa muuten vaan siksi, kun minä sanon niin.

Kaikkea ei tarvitse suunnitella etukäteen, ja tästä asiasta av-palstan naisilla ei ole kyllä mitään sanottavaa. Tämähän on täynnä naisia, jotka suunnittelevat kaiken niin että elettäisiin kuin keskivertoperhe.

Olen 29 v.

Laittakaa niitä neuvoja nyt, että mistä hakemani naisen voisi löytää!

asumisessa kaupungin keskustassa tai vanhassa talossa maaseudulla?

Miksei seksiä saa harrastaa muuten vain? Siksikö, että se on kivaa eikä loukkaa ketään?

Pitääkö homma suunnitella etukäteen ja aikatauluttaa?

En muutenkaan kuuluu kohderyhmääsi, mutta mietiskelin vain.

ps. oletko yli 30 v.?

Vierailija
28/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annettavaa sinulla on naiselle esim verrattuna rivari-Masaan?

Vierailija
29/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskee myös automies-kyselijää

Vierailija
30/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kiinnität enemmän huomiota ulkoisiin seikkoihin kuin sisäisiin...

Harvempi nainen on täydellinen ja listasi tuntuu aika ulkokultaiselta.

Jos noita asioita arvostat ja ovat tärkeimpiä, niin kunnollisen naisen löydät uskovaisten joukosta.

Vierailija
31/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaaa.no tuollaisia naisia löytyy pilvin pimein kristillisistä piireistä, mutta todennäköisesti sua eivät huoli ellet sitten itse ole uudistisyntynyt kristitty.

Vierailija
32/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jossain vaiheessa on mietittävä asumisratkaisua niiden LASTEN kannalta. Rivari lähiössä ei ole mikään tietyn ihmistyypin unelma vaan realitettien sanelema ratkaisu, johon vaikuttaa mm. hinnat (lapset haluavat jossain vaiheessa omat huoneet) ja kulkuyhteydet (päiväkotiin, kouluun, lasten kavereille, työpaikalle, harrastuksiin, kauppaan...) Maaseutu ei ole välttämättä kovin vihreä asuinpaikka, jos se pakottaa kahden auton omistamiseen ja niillä pitkien matkojen ajamiseen päivittäin.

Vierailija
33/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saako olla aikaisempia suhteita?

Kunhan ei ole mitään "muuten vaan paneskellaan" juttuja.

Vierailija
34/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko hyvinkin uskonnollinen tapaus?

Vierailija
35/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee saamiaan vastauksia kriittisesti ja ottaa vakavasti sen jos hälytyskellot soi, hyvin menee.

Vierailija
36/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu minusta toisiaan rakastavien ihmisten välille, ei viihdykkeeksi kaikkien kanssa. Uskoisin, että erojen suuri määrä nykyään johtuu osaksi siitä, että ihmiset harrastavat seksiä liian monien ihmisten kanssa, jolloin seksistä katoaa intiimiyttä ja rakkautta parisuhteeseen luova ominaisuus.

Mielenkiintoista muuten, kuinka kukaan ei auta minua kysymyksessäni, mutta tuosta seksiasiasta kysellään kovasti. Mitä ihmettä? Enhän minäkään yritä teitä käännyttää.

oletko hyvinkin uskonnollinen tapaus?

Vierailija
37/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ihmetyttää, ettei ap saa vastauksia. Tai sitten jotain ylilyöntejä "srk-talolta".

Mun mielestä tuo lista kertoo, että ap etsii ihan tavallisia naisia. Sitten kyllä ihmetyttää, että miten ihmeessä ap ei niitä löydä, ja etenkin, että mistä se löytää niin paljon noita ton listan vastakohtia.

Jos sulla kerran on noin huonoja kokemuksia naisista, niin sinä aivan selvästi liikut ihan väärissä paikoissa ja lähestyt ihan vääriä naisia. Ehkä sitten kuitenkin valitset väärän näköisiä naisia, joiden kanssa alat juttusille.

Ja on mulla vastaus mistä noita löytää. Niitä on pilvin pimein lavatansseissa. Nyt keväällä on tanssikursseja vaikka kuinka, joten sellaiselle vaan, ja sit kesällä lavalle!

Vierailija
38/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että millä lavoilla liikkuu nuorempaa väkeä ja millä vanhempaa. Sitä asiaa voit kysellä vaikka tanssi.netistä. Tai vaikka multa nyt, jos uskallat kertoa missä päin Suomea liikuskelet.

Vierailija
39/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä ei ollut vitsi, tai edes kettuilua. Ja ei, eivät ole kasvatettu vain "orjiksi", tms. propagandaa. Noissa perheissä elävät kunnolliset arvot. Ihmisten, oman puolison ja perheen kunnioituksen suhteen. Osataan miettiä omaa nenääkin pidemmälle.

T. Ei itse muslimi edes (sellaisen puoliso kuitenkin)

Vierailija
40/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä sun aikaisempia naisia yhdistää, niin sieltä ehkä löytyy se juju, että missä menee vikaan.

Sillä kyllä tollasia naisia on ihan joka paikassa, sä et vaan osaa poimia niitä.