Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää kunnollisen naisen?

Vierailija
04.04.2010 |

* 20-30v

* ei yh

* haluaa lapsia tulevaisuudessa

* akateeminen tai amk (opiskelija tai valmistunut)

* ei mitään hoitoja ja panoja taustalla

* ei öisin miehiltä tulevia puhelinsoittoja

* ei paljoa yhden yön juttuja, muutamia saa olla

* valmis epäsovinnaisiin ratkaisuihin, esim. asuminen kaupungin keskustassa, asuminen maaseudulla vanhassa talossa

* muutenkaan ei tyypillinen av-mamma, joka haluaa asua okt-lähiössä ja kilpailla naapurien kanssa

* vihreä arvomaailma

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärällä palstalla :D

Vierailija
2/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena elin kunnollista elämää, opiskelin tavallista alaa ja olin kaikille ystävällinen & hymyilevä. Kaunis en ollut, tavis vain, mutta kroppani oli hyvännäköinen. Olin hyvästä perheestä, en tupakoinut enkä juonut. YKSIKÄÄN NUORI MIES EI OLLUT MINUSTA KIINNOSTUNUT ENNEN NYKYISTÄ MIESTÄNI, JOKA SATTUU OLEMAAN ULKOMAALAINEN.

Niin että haistakaapa paska, te "täydelliset" suomijuntit, jotka romutitte itsetuntoni nuorempana :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän minut ravintolasta

Vierailija
4/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en etsi neitsyttä, etsin vain naista, joka ei harrasta "muuten vaan seksiä".

Aloittaja

Vierailija
5/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistä miehet olisivat sinut löytäneet?

T.juntti aloittaja :)

Nuorena elin kunnollista elämää, opiskelin tavallista alaa ja olin kaikille ystävällinen & hymyilevä. Kaunis en ollut, tavis vain, mutta kroppani oli hyvännäköinen. Olin hyvästä perheestä, en tupakoinut enkä juonut. YKSIKÄÄN NUORI MIES EI OLLUT MINUSTA KIINNOSTUNUT ENNEN NYKYISTÄ MIESTÄNI, JOKA SATTUU OLEMAAN ULKOMAALAINEN.

Niin että haistakaapa paska, te "täydelliset" suomijuntit, jotka romutitte itsetuntoni nuorempana :).

Vierailija
6/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kahvilasta, kirjakaupasta, ruokakaupasta, puistosta, ulkoilualueelta, bussista, ravintolasta....

t. se hyljeksitty

Vierailija
7/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntä milleen sovinistille jalkarätiksi. On minulle tärkeä henkilö. Ulkoista ja sisäistä kauneutta löytyy, koulutusta myös. Lapsia ei ole, eikä kumppania, ikää30-v.

Vierailija
8/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitko itse laatimaasi kategoriaan? Oletko lapseton?

Vierailija
9/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii kyllä muhun, mutta miks noin tiukat vaatimukset, hieman epäilyttävää...

Vierailija
10/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla kävelemästä meren rannalta. Oli aina vakkarilenkki mitä kävelin ja katselin maisemia. Sieltä minä miehenikin löysin...

Vierailija
11/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä niin?

häntä milleen sovinistille jalkarätiksi. On minulle tärkeä henkilö. Ulkoista ja sisäistä kauneutta löytyy, koulutusta myös. Lapsia ei ole, eikä kumppania, ikää30-v.

Vierailija
12/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii kyllä muhun, mutta miks noin tiukat vaatimukset, hieman epäilyttävää...

...kun tähän mennessä tullut täysin tuon listan vastakohtia vastaan, eikä niistä jutuista ole kukaan tullut onnelliseksi.

Vierailija
13/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityiskohtaiselta listalta. Naisen ulkopäin arvottaminen viittaa mielestäni sovinismiin.Tosiasiassa haluaisin, että ystäväni löytäisi "hyvän" miehen itselleen. Ehkäolet itse vielä lähempänä kahta-kuin kolmeakymmentä.

Vierailija
14/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun tähän mennessä tullut täysin tuon listan vastakohtia vastaan, eikä niistä jutuista ole kukaan tullut onnelliseksi.

itselläsi saa olla ollut hoitoja ja panoja, mutta naisella ei?

t. 13

Vierailija
15/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut löytää työpaikalta, lenkkipolulta, salilta, shoppailemasta, kahviloista, ravintoloista,...jne. :)

Vierailija
16/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä naisella saa olla aiempia seurustelunyrityksiä ja tapailuja. Ainoa mitä en siedä,on että ollaan niin nirsoja, että kukaan ei kelpaa suhteeseen, mutta sitten harrastetaan kuitenkin jotain vakipanoja.

itselläsi saa olla ollut hoitoja ja panoja, mutta naisella ei?

t. 13

Vierailija
17/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koulutukseltasi insinööri? Kuulostat ihan kaveriltani. Taidan jo tunnistaa sinut...

Vierailija
18/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä takia sana YH on niin monelle punainen vaate.

Mitä ihmeen vikaa on yh:ssa. Itseasiassa ne on juuri ne yh:t ketkä pitävät itsestään parhainta huolta eivätkä juokse joka sänkyyn!

Meidän on pakko pitää itsestämme huolta,että jaksamme huolehtia lapsistamme. Ei meillä ole aikaa tai halua nussia jokaista vastaantulijaa.

Ps. tiedän olevani parempi ja huolehtivampi,vastuullisempi ja kunnianhimoisempi lapsen saatuani, joten hei.. Joku mies ihan oikeasti saa musta vielä todella hyvän ja kunnollisen,rakastavan tyttöystävän.

en jaksa näitä aloituksia, pliis idiootit poistukaa tältä palstalta..hus

Vierailija
19/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan halua olla viides pyörä heti parisuhteen alusta lähtien, se joka tulee tärkeysjärjestyksesä ex-miehen ja ex-miehen lasten jälkeen.

T. Aloittaja

minkä takia sana YH on niin monelle punainen vaate.

Mitä ihmeen vikaa on yh:ssa. Itseasiassa ne on juuri ne yh:t ketkä pitävät itsestään parhainta huolta eivätkä juokse joka sänkyyn!

Meidän on pakko pitää itsestämme huolta,että jaksamme huolehtia lapsistamme. Ei meillä ole aikaa tai halua nussia jokaista vastaantulijaa.

Ps. tiedän olevani parempi ja huolehtivampi,vastuullisempi ja kunnianhimoisempi lapsen saatuani, joten hei.. Joku mies ihan oikeasti saa musta vielä todella hyvän ja kunnollisen,rakastavan tyttöystävän.

en jaksa näitä aloituksia, pliis idiootit poistukaa tältä palstalta..hus

Vierailija
20/54 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdan,on aika ratkaiseva tulevaisuuden kannalta. Itse äitinä en koe mitään hoivatarvetta muiden lapsia kohtaan, en vaikka mies olisi minkäläinen kultakimpale. Itseasiassatämä vaatimus uusperheiden arjesta ja sen onnistumisesta on hyvin luonnonvastainen, biologiaahan tämä kumppaninvalinta kuitenkin on.