Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vieläkin reissullaan... Perkele!

Vierailija
04.04.2010 |

Jee, mies lähti baariin toissailtana, kävi kolmen aikaan yöllä kotona ja lähti vielä jatkoille. Seuraavana aamuna kymmenen aikaan soitteli ja ruinasi kyytiä kotia. Meni kotona sit eilen nukkumaan ja lähti neljältä taas menemään kaverin synttäreille. Vielä ei ole miehestä mitään kuulunut.

Mun puolesta saisi mennä niin paljon kun haluaa, mutta meillä on 1,5 kk vauva kotona ja olen todella väsynyt itse, kun vauva heräilee niin lyhyin väliajoin. Lisäksi mies on reissuhommissa viikot, joten olen muutenkin käytännössä yh.

Vauva oli alun perin yllätys ja kun päätin pitää sen, sanoin miehelle, että sen ei tarvitse osallistua millään tavalla tai en odota häneltä mitään. Tarkoitus oli asua kahdestaan vauvan kanssa. Mies kuitenkin oli sitä mieltä että hän haluaa tämän perheen ja oli aluksi innoissaan. Nyt sitten pyysin häneltä apua vauvan hoidossa, niin oli sitä mieltä, että itepähän sen halusin ja että se on mun vastuulla. Että ottaa päähän!! Melko helmi mies.

olen kurkkuani myöten täynnä tän vsuvan kanssa yksin olemista tai siis oikeastaan sen toisen osallistumisen odottamista!!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sanoit, että kun lapsen päätit pitää niin teit miehelle selväksi, ettei hänen tarvitse osallistua millään tavoin.

Minusta ihan looginen tapahtumainkulku. Ihan turha kitistä jälkeenpäin, kun kerran teit lapsen tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
2/17 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhän alunperin sen kans halusit olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas ristiriitainen viesti.

Ensiksi toteat, ettei miehen alunperinkään tarvinnut osallistua ja nyt olet kurkkuasi myöten täynnä sen osallistumisen odottamista.

???

Vierailija
4/17 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi tehdä selvä pesäero tuohon mieheen ja lakata odottamasta mitään. Yritä järjestää turvaverkkosi muualta; ystävät, sukulaiset, perhetyöntekijä. Älä jää roikkumaan tuommoiseen, ei tee hyvää lapsellekaan kun kasvaa isommaksi ja alkaa ymmärtää ettei isä välitä.

Vierailija
5/17 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies napsii vaan parhaat "palat" teidän suhteesta, kun annoit luvanTee päätöksiä

Vierailija
6/17 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko se arki helpompaa ilman miestä. Jos mies ei osallistu ja on sääntö, ei poikkeus, että hän juoksee viihteellä vapaa-aikansa, niin MITÄ teet sellaisella miehellä?

Hän saanee sinulta pyykkihuollon, puhtaan kodin, ruuan valmiiksi pöytään, seksiä jne. mutta muuten elää kun poikamies ---> se ei ole parisuhde...!!!

Parisuhteessa ollaan tiimi, mikä ei tarkoita koko ajan yhdessä kyhnäämistä (kuten moni täällä sen mieltää),vaan omia harrastuksia saa ja pitää olla, samoin omaa vapaa-aikaa toisen hoitaessa perhettä. HOmma ei toimi jos toisella on kaikki "edut" ja toisella kaikki "velvollisuudet"

Teillä toki erikoinen tilanne jos olet lapsen yksin luvannut hoitaa jne. MUTTA kannattaa vakavasti miettiä onnistuisiko se paremmin ilman miestä. Nyt taakkasi kasvaa hänen kännäämistä/krapuloitaan katsellessa. Elämäsi olisi varmasti tasapainoisempaa ilman miestäsi, varsinkin jos mies ottaisi esim. joka viikko yön yli hoitoon lapsen ja saisit omaa aikaa milloin vaikka nukkua univelat pois.

Vierailija
7/17 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sivusta seuraaminen vie suunnattomasti energiaa ja harmittaa, ennemmin yksin ja rauhallista elämää. Mies voi sitten ottaa vauvaa hoitoon viikonloppuisin muutamaksi tunniksi näin aluksi ja kun hiukan kasvaa niin yökyläilytkin alkaa onnistua. Rankkaa on, mutta palkitaan varmasti jossain vaiheessa.

Onnea uuteen elämään!

Vierailija
8/17 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse halusi mut luokseen asumaan ja on ollut koko ajan sitä mieltä, että haluaa tän perheen ja miten mukavaa siitä tulee yms yms. Nyt sitten ilmeisesti alkoi tökkiä joku.

Eli on saanut mut luottamaan itseensä ja uskotellut välittävänsä. Vakuutellut osallistuvansa. Haistakoon pitkän paskan.

Läksin sieltä jo äitin luokse, mieheltä tuli äsken surkea anteeksipyytely-viesti (ei ollut kyllä vielä kotona). En tiiä jaksanko enää leikkiä kotia, taidan ainakin pari päivää olla nyt itse reissussa. Miettiköön mitä haluaa.

Periaatteessa mulla ei ole mitään noita baarireissuja vastaan, jos osallistuisi muulla ajalla niinkuin normaali isä.

Vierailija
9/17 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa olla vielä itsekin lapsen tasolla ja kehittymätön. Kuinka vanhoja olette? Miehesi tuntuu olevan kykenemätön vielä ottamaan isän roolia. Tässä piilee nyt suuri vaara, että asia ei muutu toivomaasi suuntaan. Mieti mikä on sinulle tärkeintä tällä hetkellä. Tälläinen tilanne stressaa sinua varmasti ja tiedän, että varmasti pelkäät purkavasi turhautumistasi lapseen. Älä lähde sille tielle! Isä joko rakastaa perhettään ja haluaa olla teidän kanssanne, tai sitten ei. Asia on yksinkertainen. Mieti oletko valmis elämään lapsesi kanssa kahden. Rakastamalla miehet eivät muutu. En haluaisi olla pessimisti, mutta valitettavasti tilanteesi vaikuttaa aika pahalta. Et ole ainoa nainen, joka on lähtenyt pois huonosta suhteesta. Minusta tämä lause kuvaa hyvin elämää ja antaa toivoa "pieni koti - suuri rauha". Voimia sinulle! Rakasta lastasi.

Vierailija
10/17 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä palaa ennenkuin miehen kanssa on tehty selväksi uudet perhe-elämän säännöt. Osallistuttava on, tai sitten muutat vauvan kanssa kahdestaan ja olet oikeasti yh.

Et varmastikaan ajatellut asiaa silloin, kun lupauduit hoitamaan vauvan yksin.

itse halusi mut luokseen asumaan ja on ollut koko ajan sitä mieltä, että haluaa tän perheen ja miten mukavaa siitä tulee yms yms. Nyt sitten ilmeisesti alkoi tökkiä joku.

Eli on saanut mut luottamaan itseensä ja uskotellut välittävänsä. Vakuutellut osallistuvansa. Haistakoon pitkän paskan.

Läksin sieltä jo äitin luokse, mieheltä tuli äsken surkea anteeksipyytely-viesti (ei ollut kyllä vielä kotona). En tiiä jaksanko enää leikkiä kotia, taidan ainakin pari päivää olla nyt itse reissussa. Miettiköön mitä haluaa.

Periaatteessa mulla ei ole mitään noita baarireissuja vastaan, jos osallistuisi muulla ajalla niinkuin normaali isä.

Vierailija
11/17 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä sitä mieltä, että jos mies ei osallistu ikäviin velvollisuuksiin niin hänen ei tarvitse osallistua niihin kivoihinkaan juttuihin. Eli nyt kova kovaa vastaan. Miehen täytyy päättää mitä haluaa! Kannattaa varmaan muuttaa erilleen ja katsoa haluaako/pystyykö mies kantamaan vastuunsa vai ei.

Vierailija
12/17 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on hänen kanssaan 2v lapsi, meilläkin oli vahinkoraskaus mutta mies oli se joka lapsen halusi pitää, ja sitten herrasmiesmäisesti jätti mut ja häipyi pari päivää ennen lapsen syntymää. Ei edes näe lastaan. Kuulosti jotenkin vaan niin tutulta tuo tarinasi, vaikka noita idioottimiehiä on varmasti kyllä monia, valitettavasti. Ehkä sun kannattaisi muuttaa kahdestaan lapsen kanssa asumaan ja löytää itsellesi mies tollaisen pikkupojan tilalle.

Vierailija
13/17 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli olevinaan tässä masentunutkin ja nyt sitten yrittää vähän piristää itseään.

Vituttaa, kun meidän välit on nyt mennyt tällaisiksi.

Tiedän että mies olisi loistava isä jos hän vaan haluaisi, hänellä on ennestään lapsia ja olen nähnyt miten hän on heidän kanssaan.

Eli yksinkertaisesti ei vaan nyt välitä tarpeeksi, joten mitäpä sitten hänessä väkisin roikkumaan. En tosiaankaan aio mihinkään vieläkään pakottaa, ollaanpahan pojan kanssa sitten kahden.

Harmittaa vaan niin perkeleesti, että sai mut silloin ympäripuhuttua muuttamaan yhteen ja luottamaan itseensä ja tulevaisuuteen.

Vierailija
14/17 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mikään auta. Hanki oma elämä lapsesi kanssa.

Vierailija
15/17 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa kahdestaan.

Vierailija
16/17 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseli mennäänkö hänen vanhempiensa luo syömään niin kuin oli suunnitelma... jaa-a.

ei se alkoholisti oli, muuten vaan kusipää.

Vierailija
17/17 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseli mennäänkö hänen vanhempiensa luo syömään niin kuin oli suunnitelma... jaa-a. ei se alkoholisti oli, muuten vaan kusipää.

kuvitteleeko se, et sä oot aina sen käytettävissä, kun se haluaa? Oisko vähän narsismia mukana? Muuta ihmeessä heti erilleen ja järjestä oma elämäsi sekä muistuta miestä elatusvelvollisuudesta+huoltajan velvollisuuksista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan