Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muutkin miehet näin sikoja? (purkaus)

Vierailija
03.04.2010 |

Tultiin kylästä just äsken. Meillä on neljä lasta, joista vanhin 6-v. Lasten iltapalat, iltapesut, nukuttaminen.. plus meidän lakanoitten vaihto edessä. Ja mun mieheni häippäs ulos! Vitsit mikä paskiainen! Onko muittenkin miehet tämmösiä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei noin käyttäydy, ikinä

Vierailija
2/17 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjaavat yleensä kokemuksensa yhteen mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen/tiedän muutaman yhtä typerän miehen...

Vierailija
4/17 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en IKINÄ ole tämän tyypisten miesten kanssa ryhtynyt mihinkään vakavempaan. En siis ymmärrä näitä idiootti naisia jotka menevät naimisiin, perustavat perhettä yms niitten "kusipää" miesten kanssa. Ja sitte tulevat tänne kitisemään.

Vierailija
5/17 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies aina välttämättä ite huomaa mitä kaikkea pitäisi tehdä, tai siis keskittyy joihinkin toisiin hommiin. Mutta jos puhutaan että nää jutut olis kohta tehtävä, niin ei kyllä karkaa mihinkään. Ja kyllä se nyt nukkutamiset sanomattakin tajuaa.. :D

Vierailija
6/17 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy ensin tupakalla ennen kuin alkaa tekemään mitään..

Vierailija
7/17 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies saa tulla työt kohta tekemään...?

Vierailija
8/17 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan vaan että oliko noita merkkejä ilmassa jo aiemmin mutta päätitte vaan lisääntyä...

Vierailija
9/17 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies mm. hoitaa 95-prosenttisesti lasten päiväkotilogistiikan, perheen ruokahuollon ja yleensä lasten ulkoilutkin vapaapäivinä. Eikä muuten todellakaan ole mikään tossukka vaan mies isolla M:llä - vastuuntuntoinen ja loistava isä.

Vierailija
10/17 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ajattelin haukkua täällä, ettei tartte hänelle nalkuttaa. ap

Vierailija
11/17 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtikö siis baariin vai pihatöihin?

Mutta en mä kyllä lakanoita tuossa enää viitsisi alkaa vaihtamaan, ehtii ne huomennakin.

Vierailija
12/17 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lähditte kylään?

Kyllä meilläkin mies herppais jos MINÄ päättäisin että vaihdetaampas lakanat tämmöseen aikaan kun tultais just jostakin.

Vierailija
13/17 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävisi aina vaivihkaa omille teilleen, kun kuuli sanan "siivouspäivä" tms, ja palasi kotiin vasta iltamyöhällä, puhtaaseen kotiin.

Minun mies on onneksi jotain ihan muuta

Vierailija
14/17 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minne mies häippäsi ja missä olosuhteissa. Tuo ap:n purkaus ei paljon miehestä kerro. :)

Vierailija
15/17 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valita vaan niin pian olet yksin kuten minä+kolme lasta

yh

Vierailija
16/17 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kaverit on esim. joko perheellisiä ja sinkut asuu suht kaukana (ja tai ovat töissä) eli ei ole paikkaa mennä ei "harrasta" räkälöitä joita vai lähistöllä on... eikä muutenkaan.. keskiviikkosin on myöhää treeneissä ennen sinne lähtöään hän hoitaa lasten iltatoimista osansa (mm. lasten rasvaukset jne..) onneks meitin lapsia ei niin tarvi nukuttaa... paitsi koht on ku lapset muuttaa samaan huoneeseen..

Vierailija
17/17 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavan oloisia heppuja kyllä muuten, mutta kotityöt ja lastenhoito, tai niiden tarpeen tajuaminen, on heille vaikeampaa kuin avaruusmatematiikka. He eivät yksinkertaisesti tunnu tajuavan, että kun tullaan vaikkapa iltasella kyläilemästä, että lapset tarvitsevat iltapalaa, iltapesut ja nukuttamisen, mielellään heti. Erään ystäväni mies oli aivan puulla päähän lyöty, kun he saivat esikoisensa - "ai tätä pitää hoitaakin", ei vaan ollut yksinkertaisesti tullut ajatelleeksi, ettei sitä vauvaa voi vaan asettaa pinnasänkyyn kasvamaan kun tullaan sairaalasta kotiin.

Mun mieheni on kyllä, onneksi, ihan toista maata. Hän se suunnittelee jo kotimatkalla iltapalat, pesut ja muut toimenpiteet niin sujuvaksi operaatioksi, että mä en oikeastaan ehdi kuin pissalla käydä kotiin tullessa, kun lapset on jo sängyissään odottelemassa, että äiti tulisi antamaan hyvän yön suukot.