Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mistään tilattua "80-lätkää" tms. autoon?

Vierailija
02.04.2010 |

Olen 34-vuotias ja vasta ajanut kortin, eikä ajotaitoni ole kummoinen. Joudun ajamaan Helsingin keskustassa ja jengi käy hiilenä, kun autoni (jossa on vittumainen kytkin) sammahtelee liikennevaloihin jne. Helpottaisi, jos voisi jotenkin viestittää takana käryävälle, etten kiusaa tahallani, vaan olen vielä harjoittelija ratissa. 80-lätkällä tyhmempikin tajuaisi, mutta niitä ei enää ole.

Voiko mistään tilata jotain vastaavaa merkkiä auton takaikkunaan? "TUORE KUSKI" tms.? Jooei, en ajatellut teettää rekisterikilpeä, mutta sieltä keskustelusta tämä tuli mieleeni. :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapi olla ihan muistona niiltä ajoilta ;D

Vierailija
2/10 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun jo pitäisi osata ajaa, jos sen kortin olet saanut. Ei sulla ole oikeutta siellä liikenteen seassa törttöillä ja vasta harjoitella. Jos et osaa, menet autokouluun ja opettelet. Sen kytkimen käyttöä etenkin kannattaa harjoitella, jossain muualla kuin ruuhkaisessa Helsingin keskustassa. Ei ihme että muut käy hiilenä.

Tai sitten kannattaa vaan kasvattaa paksumpi nahka ja parempi itsetunto, että on sitten ihan sama mitä muut ajattelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin kun mulla on vielä kolme lastani kyydissä.. (mulla ikää 26v). Muutenkin must tuntuu et KAIKKI MUUT ajaa todella paljon kovempaa kun minä ja ajan kyllä täysin oman auton mittarin mukaan... oikeen hävettää jollain pikkutiellä olla tien tukkeena, mut eipä ole mun ongelma. Mulla EI ole autoillessa kiire.

Vierailija
4/10 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartele autosi takapuskuriin valkoinen kolmio :D sellaisia käytetään ainakin silloin kun vaikkapa toinen vanhemmista pitää ajotunteja lapselle.

Vierailija
5/10 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ratissa - opettelen ajamaan!

Vierailija
6/10 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista kolmiota tuskin saa käyttää, sillä se kertoo ajo-oppilaasta ja sen käyttöä koskee tukku lakeja ja sääntöjä. Kyllä poliisejakin kiinnostaisi, jos valkoisen kolmion kanssa ajelisi ihan yksinään. :)

Pitää varmaan paskarrella itse joku "VASTA AJANUT" tms. teksti ikkunaan. Minuahan ei haittaa, että auto sammuu tai arvon kaistanvaihtoa vähän pidempään, mutta sylettää ne jotka ottavat oikeudekseen ajaa miten sattuu. Aikamoisia vaaratilanteita kehittelevät, kun odotan ajovuoroani pidempään kuin heille sopisi. Joo, ovat yleensä miehiä nämä hazardikuskit...

Vierailija
7/10 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella rasittavaa kun jengi hiillostaa tuolla tien päällä.. mä liityn risteyksestä toiselle tielle tasan sitten kun olen TÄYSIN varma et pääsen sinne hyvin. Vittu et pisti vihaksi kun oli menossa peijakseen munuaisultraan ja toi parkkaus farmarilla ei todella ole mun erikoisalaa ja pongasin täydeltä parkkikselta yhen tyhjän ruudun ja koska olin jo ajanut sen ohi niin jouduin tekemään pienen koukun, sillä seurauksella että kun yritin mennä siihen parkkiin ni joku VITUN PUKUPELLE (PASKAN TÄRKEE ÄIJÄ) änkes eteen siten etten voinut liikkua tyyliin minnekkään ja yritin peruuttaa parkkiin mut siinä oli sellanen iso kinos edessä ja jouduin sit vetää uudestaan autoo eteen päin sillä seurauksella et me VITUN MULKKU ajo pienestä raosta SIIHEN RUUTUUN... oli niin härskiä, että jäin ihan sanattomaksi ja ajoin sit kauemmalle parkkipaikalle. t. se toinen just kortin saanut...

Vierailija
8/10 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen ajamiseen vaikuta, mutta pahimmat hiillostajat yleensä luulevat, että naiset eivät osaa ajaa. Joten heihin se tehoaisi. Pitää miettiä viestinsä kohderyhmän mukaan, niin että se tajuaa.

Vierailija
9/10 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosiolla nämä tientukot käyttäisivät julkisia eivätkä vaarantaisi sivullisia!

Vierailija
10/10 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahojen kolarien AIHEUTTAJIEN SUKUPUOLESTA... mäpä veikkaan et suurin osa niistä on MIEHIÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän