Cipralexia käyttäneet, kertokaa kokemuksianne, hyvät ja huonot!
Itsellä nostettiin annos maksimiin ja saa nähdä miten alkaa mennä....
Kommentit (7)
Olen muuten huomannut että viina menee päähän tosi helposti nykyään :oO Mutta ei muuten mitään sen kummempia yhteisvaikutuksia.
Tarkkaavaisuushäiriöitä ja muistikatkoksia olen huomannut.
ap
... mut viinan kans oli tosiaan arvaamatonta. Ei siinä mitään, jos joi muutaman, mut jos enemmän otti, saatto yhtäkkiä seota aika täysin. Ei sellaista ilman lääkitystä oo tullut. 3
Olen paljon sosiaalisempi ja energisempi. Huonoja puolia ei vielä ole. Pelkään tota seksihalu-juttua mut kaikilla ei vaikuta siihen. Jospa kuuluisin niihin onnekkaisiin.
... mut viinan kans oli tosiaan arvaamatonta. Ei siinä mitään, jos joi muutaman, mut jos enemmän otti, saatto yhtäkkiä seota aika täysin. Ei sellaista ilman lääkitystä oo tullut. 3
Miten "sekoilit"? Kun itsekin tässä suunnittelin juhannuksena ottavani ehkä vähän enemmänkin..
ap
ja olin aika sekavassa tilassa helpommin kuin normaalisti. Juo varovasti, itseäsi kuulostellen ap!
Niin, siis joskus saatan innostua naukkailemaan pahemmin laskematta, jos on hauskaa kavereiden kanssa. Tavallisesti tuosta tulee vaan humalaan, mut lääkkeiden aikaan meni muisti täysin. Ja mies sanoo, että puhuin ihan sekavia ja hortoilin ympäriinsä. Mies kuulemma oikeasti pelästyi. Muutama tällainen "keikka" tuli tehtyä, kunnes totesin, että alkaa käydä turhan vaaralliseksi. Mut mulle tuollainen tila yhtäkkiä tullut tai vaan muutamasta, vaan edellytti ihan ns. juopottelua.
Hyvät puolet: ei paniikkikohtauksia
Huonot puolet: ei seksihaluja + viina kihosi päähän arvaamattomalla tavalla