Minkä kokoista penistä olet saanut (pienimmät & suurimmat)
Itsellä lyhin on ollut noin 18 cm pitkä, ympärysmittaa joku 14 cm. Suurimmat kalut ovat olleet siinä 25 sentin paikkeilla. Huh, huh kun ne on vaikuttavan näköisiä ja jää suuret Tuulitukka-hiuslakkapullot toiseksi.
Keskipituus on ollut varmaan jotain 20 cm.
Kommentit (64)
Olen saanut pitää kädessä n. 30 kalua. Kaksi pienintä oli alle kymmensenttisiä, isoin n. 18 cm häpyluusta mitattuna. Suurin osa oli haarukassa 13..15 senttiä. M58
Tämä on todettu, että miehet mittailevat peniksiään. Olkoon niin, oma on lelunsa.
Mutta sitä en tajua, enkä oikein usko, että joku nainen mittaisi kohtaamansa miehen penistä.
Jos se on itselle sopiva, se on sopiva. Pieni on pieni ja suuri on suuri.
Vierailija kirjoitti:
"Tämä on todettu, että miehet mittailevat peniksiään. Olkoon niin, oma on lelunsa.
Mutta sitä en tajua, enkä oikein usko, että joku nainen mittaisi kohtaamansa miehen penistä.
Jos se on itselle sopiva, se on sopiva. Pieni on pieni ja suuri on suuri."
Minulla on ollut n. 40 naista. Heistä n. 10 on mitannut kaluni. Puolet heistä on mitannut kädellä ja sormilla minulle asiasta mainitsematta ja puolet on pyytänyt lupaa ja hakenut mitan.
Nykyisellä lyhyin. 10 cm plus tatti eli yht. 12.5 cm. Jos laitan etusormen ja peukalon kalun ympärille jää väljää. Jos laitan käteni kalun ympärille, pystyn liikuttamaan kättäni muutaman millin ennenkuin tatti tulee vastaan. Suhteen alussa hämäsi se, että miehellä oli puoliseisokissa aina ja luulin sitä isommaksi. Saan orgasmin helposti, joten koko ei ole minulle ongelma, tosin asennot on rajalliset sen lyhyyden takia. Mieheni myös laukeaa noin minuutissa sekin haittaa asennon vaihtoa.
Exällä oli suurin. Kädellä kalua vedellessä kättä pystyi liikuttamaan useamman sentin. Veikkaan että pituus oli 13 cm plus tatti eli 16 cm ja etusormi ja peukalo ei yltänyt yhteen kun vetelin kalua. Ihana pitää kädessä, mutta leuat väsyi, kun piti suussa. Ex kesti pidempään n. 10 minuuttia. Sisään laitto oli aina vaikeaa, exä oli huonompi sormettaja kuin nykyinen.
Olen tutustunut pariin mieheen ihan suomalaiseen, joiden kalu ei mahtunut sisään, joten niitä en tässä laske. Naitiin exän kanssa pöydällä, lattialla, takaapäin, lusikassa, sylikkäin, lähetyssaarnaajassa, minä päällä, lusikassa, munan saattoi jättää sisään yhdynnän jälkeen, sillä se oli pitkä. Välillä takaapäin tuli liiankin sisälle, jos oli varmaton ja se sattui, samoin emätinpierut kuuluu isomunaisen miehen kanssa oloon silloin tällöin.
Nykyisen kanssa on vaikeuksia takaapäin, lipsahtaa koko ajan ulos, lusikassa ei ylety. Pienimunaisen miehen kanssa seksi on rajoitettua.