Pahin turn off ulkonäössä?
Eli miehet, jos tutustutte uuteen naiseen, joka on mukava ja fantsu, niin mikä piirre on semmoinen, mikä eniten häiritsee alasti? Tai onko mitään niin kamalaa, jonka vuoksi erektio lopahtaa tai kiinnostus alkaa hiipua?
Kommentit (58)
Minulle tämä turnoff on tatuoinnit. Jonkun pienen perhosen nilkassa kyllä just ja just kestää, mut jos esim käsivarressa on tatuointi ni siihen lopahti innostus.
M34
Semmoiset ihmeelliset läiskät, en tiedä onko jotain maksaläskiä vai mitä. Takavuosien kohumimmi Jasmin Mäntylällä suuri-kaula-aukkoisissa paidoissa näkyi jotakin vastaavia. Hyi veljet!
Metkaa... joku tuossa tulkitsee tatuoimattomuuden jonkinmoiseksi hyväksikäytön tarpeeksi. Mä kun olen samoilla linjoilla: tatska on haitaksi. Se kertoo kantajansa olevan turhamainen muodin perässä juoksija. Voihan se hetken olla hauska, mutta aikuisen ihmisen pitäisi tajuta, että omakin maku muuttuu, ja niistä kuvatuksista on vaikea päästä eroon. Samoin ylenpalttise lävistykset aiheuttavat minussa torjuntareaktion.
Mutta tässä listaa. Ehkä se on pitkä, mutta ei minun ole koskaan tarvinnut lyhentää sitä.
-välinpitämättömyydestä kertovat ilmeet ja eleet.
-kohtuuton ylipaino
-anorektinen ulkonäkö
-räikeä meikkaus, alasti tai ei
-ruokkoamaton ja rehottava häpykarvoitus.
-kynnet joiden kanssa ei pysty tekemään normaaleja töitä - alasti tai ei.
jos rinnat ei ole kiinteät, mutta isot?
Mulla on d-kuppi, mutta raskauden jälkeen alkanu jonkun verran roikkumaan.:/
Muuten olen hoikka 50kg/160cm ja 24v.
Onko tuo turn off???
Se, onko alaston vai ei, ei merkkaa mitään. Ei siinä mitään yllätystä tule, kun kuteet otetaan pois.
Mutta muuten turn offit on:
- ylipaino
- silmälasit
- feminismi
Tarkoitatko että olet varautunut mihin vain ennen kuin vaatteet otetaan pois vai tosissaanko meinaat ettei kroppa näytä alasti erilaiselta kuin olit vaatteet päällä arvioinut?
Yksi 24v joka näyttää päällepäin perus nuorelta naiselta mutta on kauhea riipputissi ja täynnä raskausarpia. Tuottaisin varmasti pettymyksen riisuessani vieraan miehen nähden. Huonona päivänä vitsailen pukiessani miehelleni että " oota, viikkaan vielä rinnat liiveihin"... Naamasta näkyy ettei uppoa miehen huumorintajuun...
Iso maha ja riipputissit. Ja paha haju. Yllättävän monet naiset huolehtivat huonosti hygineiastaan.
Takapuoli voi olla vähän isompi, mutta iso maha rikkoo kaikki muodot.
* Ylipaino, mutta muutenkin huonokuntoisuus. Ylipainoinenkin voi olla kiinteä, ja laiha voi olla loikkuvanahkainen olmi.
* Kelmeä, näppyläinen iho. Tätä voi auttaa rusketuksella.
* Huono tuoksu, tätä edesauttaa etenkin tupakointi.
* Tatuoinnit täälläkin, ennen muuta tramp stamp -tyyppiset tatuoinnit.
* Tukiaslook eli vaalea huulipuna, meikki-overdo ja pilalle vaalennetut hiukset. Yhdistettynä mahdollisesti ylähuuleen lytättyyn täytteeseen.
Totaalinen yökötys:
-tatuoinnit
-naamalävistykset
-vahva meikkaus
-tupakointi
-iloton ja synkkä yleisolemus
Vastoin joitakin edellä esitettujä näkemyksiä silmälasit voivat mielestäni olla jopa seksikkäät. Pieni pulleuskaan ei haittaa. Pahasti ylipainoiset menevät sitten jo kyllä turn-offin puolelle.
Mies vm. 1972
ylipaino..
aikasemmin mainittu tukiais look..
Naisen tulee siis olla kynnysmatto ja miehensä/isänsä/veljensä omaisuutta? :D No, yleensä nämä tasa-arvoa "vihaavat" miehet eivät ole kummoisia itsekään (johtuen alhaisesta sivistystasosta)...
ps. Nuorellakin voi olla riipparit, kudostyyppi määrittää. Aika säälittävää että aikuinen mies yökkii täällä tuollaiselle, etenkin kun katsoo mitä kaljamahoja (itse hankittuja siis) ihmisvilinässä tulee vastaan...;)
kun oon laihduttanut. Lihaksia alkaa olla jo reippaasti, mutta nahka on löysää ja pehmeää päällä. Ei sentään ihan sellaista laihdutusohjelmien luokkaa, mutta itseäni häiritsee kuitenkin.
Ehkä tuo nahka ajanmyötä kiristyy, muuten olen hyvinkin kaunis. Minulla on hyvänmuotoinen leveä lantio, lihaksikas takapuoli ja kapea vyötärö.
Onneksi tuo oma mies pitää kauniina vielä kahden lapsen ja roikkuvien nahkojen jälkeenkin. Eipä tarvitse muilta hakea hyväksyntää.
Naisen tulee siis olla kynnysmatto ja miehensä/isänsä/veljensä omaisuutta? :D No, yleensä nämä tasa-arvoa "vihaavat" miehet eivät ole kummoisia itsekään (johtuen alhaisesta sivistystasosta)... ps. Nuorellakin voi olla riipparit, kudostyyppi määrittää. Aika säälittävää että aikuinen mies yökkii täällä tuollaiselle, etenkin kun katsoo mitä kaljamahoja (itse hankittuja siis) ihmisvilinässä tulee vastaan...;)
Ällötykset: tupakointi, isot tatskat, lävärit, kaksväriset hiukset, runsas ylipaino tai alipaino.
Riipputissit tms ei haittaa, en oo itekkään mikään adonis.
yksikössä tai monikossa. Nainen menettää niiden myötä naiseutensa ja esineellistyy. Sorry.
Ei tatuointi kerro vahvuudesta, paremminkin heikkoudesta!
Olen nainen eikä mulla ole tatuointeja, eikä tule.
varmasti löytyy niin naisia kuin miehiäkin, joiden mielestä tatuoinnit on turn off, mutta löytyy yhtä lailla niitäkin, jotka niistä tykkää. Mun mieheni tykkää tatuoinneista, mikä sinänsä on hyvä, hänellä kun on niitä itselläänkin, kuten myös mulla. Lävistyksiin pätee sama.
Te, jotka sanotte lävistyksien olevan turn off, oletteko muuten tietoisia siitä, että korviksetkin on lävistyksiä? Mun kokemuksella esim. napa- ja kielilävistys ovat ainakin sellaisia, että aika moni mies suorastaan villiintyy niistä, ei suinkaan päinvastoin.
varmasti löytyy niin naisia kuin miehiäkin, joiden mielestä tatuoinnit on turn off, mutta löytyy yhtä lailla niitäkin, jotka niistä tykkää. Mun mieheni tykkää tatuoinneista, mikä sinänsä on hyvä, hänellä kun on niitä itselläänkin, kuten myös mulla. Lävistyksiin pätee sama.
Te, jotka sanotte lävistyksien olevan turn off, oletteko muuten tietoisia siitä, että korviksetkin on lävistyksiä? Mun kokemuksella esim. napa- ja kielilävistys ovat ainakin sellaisia, että aika moni mies suorastaan villiintyy niistä, ei suinkaan päinvastoin.
Varmasti löytyy, mutta tässä kysyttiinkin nyt henkilökohtaista mielipidettä. Minä en tatuoinneista naisilla innostu, niissä on maskuliinista ominaisuutta ja hävittää naisellisuuden piirteet.
Ettet vaan miehen/miesten vuoksi ota noita tatuointeja ja lävistyksiä? Selaisen vaikutuksen sain tekstistäsi.
M34
Se, onko alaston vai ei, ei merkkaa mitään. Ei siinä mitään yllätystä tule, kun kuteet otetaan pois.
Mutta muuten turn offit on:
- ylipaino
- silmälasit
- feminismi