Pahin turn off ulkonäössä?
Eli miehet, jos tutustutte uuteen naiseen, joka on mukava ja fantsu, niin mikä piirre on semmoinen, mikä eniten häiritsee alasti? Tai onko mitään niin kamalaa, jonka vuoksi erektio lopahtaa tai kiinnostus alkaa hiipua?
Kommentit (58)
- huono ryhti
- luisevuus
- hiirenharmaus
- välinpitämättömyys
- ylimielisyys
- paha haju / huono hygienia
- sivistymättämyys
- avuttomuus
Ja nää on mun mielipiteitä - makuasioista ei voi kiistellä.
ja ilman muuta korviksetkin vaativat lävistyksen. Minusta nainen, jolla on ehjä korvanlehti, on totta ihmeessä kauniimpi kuin lävistetty nainen. Varsinkin, jos korvat ovat olleet kauan lävistettyinä ja erimallisia/painoisia korviksia on käytetty, jolloin korvanlehdet ovat venyneet ja reiät laajentuneet. Hyi hitto kuinka rumaa.
Joten liityn edellisiin: ei tatuointeja, ei lävistyksiä - korvissakaan.
varmasti löytyy niin naisia kuin miehiäkin, joiden mielestä tatuoinnit on turn off, mutta löytyy yhtä lailla niitäkin, jotka niistä tykkää. Mun mieheni tykkää tatuoinneista, mikä sinänsä on hyvä, hänellä kun on niitä itselläänkin, kuten myös mulla. Lävistyksiin pätee sama. Te, jotka sanotte lävistyksien olevan turn off, oletteko muuten tietoisia siitä, että korviksetkin on lävistyksiä? Mun kokemuksella esim. napa- ja kielilävistys ovat ainakin sellaisia, että aika moni mies suorastaan villiintyy niistä, ei suinkaan päinvastoin.
Naisen tulee siis olla kynnysmatto ja miehensä/isänsä/veljensä omaisuutta? :D No, yleensä nämä tasa-arvoa "vihaavat" miehet eivät ole kummoisia itsekään (johtuen alhaisesta sivistystasosta)...
Väärin!!!
Tasa-arvo ja feminismi ovat eriasioita! Feminismi syntyessään oli kaunis ajatus tasa-arvosta mutta feministien telaketju osasto on jo ajat sitten muuttaneet feminismin sovinismin vastakohdaksi.
Molemmat ovat ääritapauksia ja sinällään erittäin rasittavia ominaisuuksia. Itse miehenä en jaksa kuunnella kumpaakaan. En sovinistejä enkä feministejä. Keskustelu aidosta tasa-arvosta onkin sitten jo paljon mielekkäämpää...
huono hygienia, karvaturri jalkojen välissä, tupakointi...
Semmoiset ihmeelliset läiskät, en tiedä onko jotain maksaläskiä vai mitä. Takavuosien kohumimmi Jasmin Mäntylällä suuri-kaula-aukkoisissa paidoissa näkyi jotakin vastaavia. Hyi veljet!
Niitä sanotaan nännipihoiksi ;)
jos on ns. laiha läski. Eli kroppa hyllyy, vaikka ei ole lihava. Sellaisella on roikkuvat allit ja selluliittia reisissä sekä perseessä. Kroppaa ryhdissä pitävät lihakset puuttuvat.
Lävistykset, tatuoinnit,
huono hygienia, karvaturri jalkojen välissä, tupakointi...
Minulla on käsivarressa tatska ja olen "viihdepolttaja", eli jos vietän iltaa ulkona, käyn myös röökillä.
Silti mulla käy aina ihan uskomattaman hyvä flaksi, joten ei taida olla kovin pahoja turn-offeja meikäläisen kohdalla. Ai niin, korviksetkin mulla on.
Karvaturria ei kyllä ole ja käyn joka päivä suihkussa :-)
Harrastan kestävyysurheilua, olen timmissä kunnossa.
Väärin!!!
Tasa-arvo ja feminismi ovat eriasioita! Feminismi syntyessään oli kaunis ajatus tasa-arvosta mutta feministien telaketju osasto on jo ajat sitten muuttaneet feminismin sovinismin vastakohdaksi.
Molemmat ovat ääritapauksia ja sinällään erittäin rasittavia ominaisuuksia. Itse miehenä en jaksa kuunnella kumpaakaan. En sovinistejä enkä feministejä. Keskustelu aidosta tasa-arvosta onkin sitten jo paljon mielekkäämpää...
[/quote]
Feminismi ei ole sovinismin vastakohta. Sovinismi pyrkii alistamaan naista tämän sukupuolen perusteella, feminismi pyrkii tasa-arvoon.
Feminismejä on tosin olemassa erilaisia, on ollut sen alkuajoilta lähtien. Jonkin ääriryhmän harjoittama ideologia (mihin itse ilmeisesti viittaat "telaketjuosastolla") ei todellakaan määritä koko feminismin kenttää, eikä ole edes merkittävässä asemassa siinä. Kannattaa perehtyä paremmin feminismin historiaan, ennen kuin tuomitsee koko liikkeen.
Itse ymmärrän feminismin niin, että ketään ei yritetä sortaa tai hallita tämän sukupuolen tai seksuaalisen suuntautumisen perusteella, ei naisia, miehiä tai joksikin muuksi itseään määrittäviä. Tähän liittyy myös mielekäs keskustelu aitoon tasa-arvoon pyrkimisestä.
Kiva ottaa feministejä takaapäin lantiolta kiinni ja runtata peppuun ilman luikkaria. Kun kärjistäävät kovasti asioita, niin kiva myös antaa heille kovaa kärkeä.
Mutta muuten turn offit on: feminismi
Haluatko siis olla ylempänä naistasi? Feminismi ei ole miesvihaa, vaan sukupuolten tasa-arvoa.
Turn offit:
1) Tyhmyys
2) Ennakkoluulot, rasismi, isänmaallisuus, armeijahenkisyys, absoluuttinen lainkuuliaisuus, auktoriteettiusko, konservatiivisuus
3) Tatuoinnit (etenkin pienet kukkaset, delfiinit yms piperrykset. jos on pakko olla tatuointi, olkoon se sitten hyvin suuri, mieluiten melko abstrakti kuva. mutta parempi jos ei ole lainkaan).
4) Ilkeys, itsekkyys, kusipäisyys, perinteisiin sukupuolirooleihin uskominen, lätkäfanius
5) Fanaattisuus. Yhtä lailla aggressiivinen feminismin vastustaminen kuin sen puolustaminen (jälkimmäisessä tapauksessa kykenemättömyys ymmärtää, että koska feminismi voi merkitä melkein mitä tahansa, se tarkoittaa myös miesvihaa ja naissovinismia, vaikka aatteen lievemmät laidat ovat täsmälleen oikealla asialla - turn off on nainen, joka ei ymmärrä, että feminismin karsastaminen ei tarkoita samaa kuin naisten, naisten oikeuksien ja tasa-arvon vastustaminen).
Fyysiset jutut, tatskoja lukuun ottamatta, ei ole juuri koskaan turn off. Pitäkää puskanne, näppynne, arpenne ja epätäydellisyytenne - juuri ne tekevät teistä kiinnostavia, normaaleja, ihmisiä! Ja ylipaino - pah, lihavat naiset, laihat naiset, keskikokoiset naiset, kaikki yhtä ihania. Paino on täysin yhdentekevä asia, kun mietitään sitä, kuka on puoleensavetävä.
Listaan myös turn onit:
1) Älykkyys
2) Lahjakkuus
3) Ystävällisyys
4) Että on ns. hyvä ihminen
5) Että osaa kyseenalaistaa totuuksia, etenkin ne joihin itse uskoo vahvimmin
6) Hameet on kivoja
7) Silmälasit on joskus seksikkäät
8) Lävistykset voi olla kiihottavia, mutta ilman on vielä parempi
9) Osaa olla halutessaan feminiininen, halutessaan arkinen, tarvittaessa maskuliininen ja on kaikkia näitä täsmälleen omien ehtojensa mukaan, eikä kenenkään miehen tai yhteiskunnan tai kulttuurin painostuksesta.
10) Ujous on kiehtovaa
11) Ja niin myös itsevarmuus
12) Vahvuus on vangitsevaa
13) Ja heikkouden näyttäminen on suurinta rohkeutta
14) Ei odota mieheltä kykyä puolustaa naistaan
15) Eikä pidä ongelmana, jos mies pystyy siihen kuitenkin
Hyvät naiset, kelpaatte sellaisina kuin olette. Älkää hävetkö itseänne, älkää pyrkikö miellyttämään miehiä, ja sallikaa sama miehille.
Luin ja luin ja odotin, tuleeko ainoatakaan järkevää vastausta, mutta yksi sentään! Hienoa. Mahtava huomata, että joku ymmärtää termin "nainen" takana olevan yksilöllisyyden ja tiedostaa olemassa olevat turn on/turn off-tekijät julistautumatta silti fanaattiseksi, pinnalliseksi ja usein myös harvinaisen tyhmäksi asioiden suhteen. Hienoa, että ainakin yksi tuollainen mies on olemassa. Toivoa ei siis ehkä olekaan menetetty. :)
ruma ja epäfyysinen. Toki tuollainen lista on mairitteleva teille laiskoille, rumille läskiperseille.
Omat turn offit:
-Tyhmyys
-laiskuus
-saamattomuus
-itsesääli
-rumuus
-ylipaino
Turn ons:
-Liikunnallisuus
-fyysisyys(notkeus, ketteryys mm.)
-Ajankohtaisten asioiden seuraaminen
-Selkeät mielipiteet
-Älykkyys
-Kauniit kasvot
Ja minä itse olen vain insinööri ja suhteellisen komea sellainen
Tatuoinnit ja karvoitus -siinä järjestyksessä.
Ei päiväkirjaa tarvitse pitää omassa nahassa. Jokainen osaa hävetä ihan tosissaan vanhanaikaista päiväkirjaansa, jota lueskelee kymmenenvuoden päästä. No, päiväkirjan voi aina polttaa...
Omat turn offit: -Tyhmyys -laiskuus -saamattomuus -itsesääli -rumuus -ylipaino
Turn ons: -Liikunnallisuus -fyysisyys(notkeus, ketteryys mm.) -Ajankohtaisten asioiden seuraaminen -Selkeät mielipiteet -Älykkyys -Kauniit kasvot
Siinäpä samalla minun listani miehen ominaisuuksille. Lisäisi vielä tuonne on-puolella tietylla tavallä dominoivan luonteen, ainakin seksipuolella. Kauniiden kasvojen tilalle ehkä selkeät ja mielenkiintoiset piirteet.
t. akteeminen 38-v läskiperse
Minulta myös pisteet tatuoinneille. Ne on kyllä todellinen turnoff naisella. Toinen on sitten nää silikonitissit.
Aiemmilla karkasi jo alkuperäinen aihe käsistä, mutta jatkan sitä ojaan menoa. Minustakaan ylipaino ei ole turnoff, sillä sehän kyllä selviää jo heti alkuun ihmisen nähdessä eli ei pitäs tulla yllätyksenä.
Lisäksi joku väitti, että feminismi olisi tasa-arvoa. :-D No ei todellakaan ole. Siinähän ajetaan pelkästään NAISEN etua, eikä ajatella onko se tasa-arvoa vai ei.
Minulta myös pisteet tatuoinneille. Ne on kyllä todellinen turnoff naisella. Toinen on sitten nää silikonitissit.
Aiemmilla karkasi jo alkuperäinen aihe käsistä, mutta jatkan sitä ojaan menoa. Minustakaan ylipaino ei ole turnoff, sillä sehän kyllä selviää jo heti alkuun ihmisen nähdessä eli ei pitäs tulla yllätyksenä.
Lisäksi joku väitti, että feminismi olisi tasa-arvoa. :-D No ei todellakaan ole. Siinähän ajetaan pelkästään NAISEN etua, eikä ajatella onko se tasa-arvoa vai ei.
Siis M34 kirjoitteli.
-silmälasit, nörtit vain käyttää kun ei oo varaa laserleikkaukseen.
-lihavuus, ei pidä huolta itsestään ja kantaa kaljavatsaa
-kalju, mikään ei naurata kuin vanha kunnon spedetukka
-hikoilu, haisevat
-huonot vaatteet, jos prisma tahi citymarket on ainut paikka ostaa vaatteita niin antaa olla
-vanha ja resu auto, kuvastaa varallisuutta
-rahattomuus
Mulla on kolme tatuointia, joista kaksi olen ottanut jo ennen kuin edes tapasin nykyistä miestäni. Ensimmäisen tatuointini otin aikaan, jolloin seurustelin naisen kanssa, ja toisen otin esikoistyttäreni muistoksi (hän syntyi kuolleena). Kolmannen tatuointini olen saanut mieheltäni lahjaksi - ja tämäkin kuva symboloi pyhää naiseutta, olen sen valinnut ja suunnitellut itse.
Minusta suurin merkitys on sillä, mitä kuva esittää. Mustat/tummasävyiset, isokokoiset kuvat ovat minusta niitä maskuliinisia, mutta en voi mitään sille, etten pysty enää katsomaan naapurin opiskelijapoikaa silmiin nauramatta, kun hän kertoi hankkineensa tatuoinnin - pienen suloisen kissanpennun kuvan. Minusta se on feminiininen, naisellinen tatuointi, kuten myös useimmat kukat, esimerkiksi. Sydämet kuuluvat myös feminiiniseen kategoriaan.
Mulla ei ole siis mitään koko selän peittävää tai käsivarren mittaisia kuvioita, vaan kolme suhteellisen pientä kuvaa, kaikki paikoissa, joissa ne myös saa piilotettua.