Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiura on nolompi kuin Karpela! Menee nyt noin täysillä valehtelemaan

Vierailija
01.04.2010 |

vaikka tietää kuinka helposti jää kiinni. Jos Tiura ei olisi tuota haastattelua antanut, niin kukaan ei edes tietäisi että hän yritti loikata Kepuun...Itse aloitti tän sopan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ääliö-muija sarjaa on Suvi Linden.

Karpela taitaa olla typerin akka!

Vierailija
2/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut niin siitäkin vaan totuus paljastuu.

Mutta ehkä politiikassa (ja monessa muussakin hommassa) on pakko olla todella häikäilemätön ja törkeä menestyäkseen. Eli kertoo paljon kaikista poliitikoista se, että ovat menestyneet noinkin hyvin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kummallista koko naisessa. Kerää valtavan äänisaaliin Tampereelta, mutta ei pääse omassa puolueessaan ministeriksi. Sählää ja selittelee kaikenlaista.

Tunnustaako joku äänestäneensä tuota, tai tietääkö muuten mistä äänisaalis voi johtua?

Vierailija
4/9 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkasiko Kepun puoluesihteeri häntä?

Vierailija
5/9 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan sanonnan mukaan ei ole savua ilman tulta. Tiuran ympärillä on nyt savunnut vähän väliä. En jaksa uskoa, että kaikki olisi ihan syyttä suotta.

Ekaksi taisi olla jokin huonekalujupakka, sitten joku maksoi matkalippuja Thaimaasta kotiin, koulun pesukoneet... Sitten ollut loikkaamassa Keskustaan, kun ei päässytkään ministeriksi Kokoomuksessa. Luulen, että Kokoomuksessakin tajusivat, että tätä naista ei voi päästää vallan kahvaan.

Olisi kiva tietää minkä vuoksi Tiura on Tampereella niin suosittu. Mun mielikuva tamperelaisista on sellainen, että ovat fiksua ja rehtiä väkeä, kovia tekemään työtä ja yrittämään. Miten he voivat tällaista Tiuraa äänestää?

Vierailija
6/9 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän vaikutti järkevältä, asioihin paneutuvalta ja osaavalta, enemmän asiaihmiseltä kuin poliitikolta. Käsitykseni on muuttunut. Hän on alkanut vempuloida eikä pääse enää irti itse kutomastaan verkosta. Hänen olisi alunperin pitänyt sanoa, että on ottanuts ellaisia ja sellaisia tukia vastaan ja ollut vilpittömin mielin. Kun yrittää selittää vänkyrän suoraksi, on väärillä teillä. Harmi, sillä hän oli nuorena lupaava.

Vierailija
7/9 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen eduskunnan toimintaa seurannut, hän ei ole saanut mitään aikaan. Hänen mielenkiintonsa on kohdistunut siihen, kuinka monta haastattelua saa Linnan juhlien puvuistaan ennen ja jälkeen juhlien.

Ja Tiuran ongelmat senkuin vaan jatkuvat:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2071858

Vierailija
8/9 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jotkut kyseistä naisihmistä ovat menneet äänestämään.

Vierailija
9/9 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienostomuija. Tällasta nyt vaan sit paljastuu, kun pikkusen tongitaan. Eipä tosin oo ainut likainen poliitikko. Harmi kun Suomessa on niin kilttejä toimittajia, että näitä epäkohtia ei tule enemmän esille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi