"mä olen hyvä näytteleen tällaista kotiäidin roolia, hah hah hah.."
Kommentit (20)
Laura Malmivaara ei oikein vakuuta. Tai ehkä mainostoimisto tyri.
joo ei varmaan, mutta mitä hemmetin räkättämistä siinä nyt sit on...?
Ärsyttävä mainos >:(
:D
Laura on kyllä hyvä näyttelijä leffoissa tms, mut tuohon mainokseen se ei passaa pätkääkään.
elimainos on täyttänyt tehtävänsä. Ärsyttävyys lienee tuon mainoksen tavoite ollutkin..
pidempi pätkä kaikenlaista höpötystä ja sitten siitä materiaalista leikattu tuollainen pätkä. Eli asiat saattavat tämän tulkinnan mukaan olla pois repäistyjä alkuperäisestä yhteydestä. Tuskinpa kukaan juuri noita sanoja noin käsikirjoittaisi... toivottavasti.
Lauran olen nähnyt lapsensakin kanssa ja oikein mukavalta ja huolehtivalta äidiltä se vaikutti. Kateellisia olette Lauralle. Harmi vaan, että se on leikannut hiuksensa lyhyemmiksi.
Lauran olen nähnyt lapsensakin kanssa ja oikein mukavalta ja huolehtivalta äidiltä se vaikutti. Kateellisia olette Lauralle. Harmi vaan, että se on leikannut hiuksensa lyhyemmiksi.
Mainoksessa on minusta pilkkaava sävy kotiäitejä kohtaan
Ei mainoksessa ole mitään pilkkaavaa.
Aika ärsyttävä mainos. En vahingossakaan osta Bio Luvilia.. :)
Mainoksen tarkoitus on myydä tuotetta.
Mainoksen tarkoitus on myydä tuotetta.
Ei oo palkokasveja.. Mutta on se kumma jos ei saa ärsyyntyä mainoksista. Sehän se tarkotus niissä on että jää mieleen.
Eikä täällä sais ärsyyntyä ylipäänsä mistään. Aina pitäis hyväksyä ja suvaita kaikki ja plaa plaa..
hassua että joku ärsyyntyy mainoksesta niin paljon että pitää tänne avautua.
Mutta hieman omituisia ne Lauran repliikit on.
eikös ne kaikki käytä jotain pesupähkinöitä tms
Ihan kamala!? En ymmärrä tuota lausetta ees siinä lopussa? Aivan käsittämätön ja niin huonosti näytelty.