Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Toukokuun toukat 2010 huhtikuuun***

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vaan ajattelin pikaisesti kommentoida, että tuo vaippakoko 3-6kg on Liberon kolmanneksi pienin koko (pienin 0-2kg, sitten 2-4kg).

Meillä me ostettiin alkuun niitä 0-2kg vaippoja, mutta nyt tyttö on jo aikalailla kasvanut niistä ulos, pojalle menee vielä muutaman päivän.

Eli kannattaa miettiä vaippaostoja ihan vauvan koon mukaan, ei liian isotkaan hyviä..

Mein jampat on muuten kasvaneet tosi hyvin, poika painaa nyt noin 2kg, tyttö noin 2,35kg. Niistä tulee viel jättejä ;)

Sain sovittua jo ristiäispäivän, eli ois 22.5. Nimet meillä taitaa olla jo valmiina, tosin saa nähdä muuttuvatko vielä. Edelleen ollaan kyllä miehen kanssa kutsuttu tytöksi ja pojaksi, siis vaikkei vieraita olisikaan paikalla..

Kati ja Jampat

62/106 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia tiedosta tilliäiti! Siispä pysytään himassa panadolin voimin siihen asti ettei enää kestetä, täällä voi istua edes suihkun alla ja mummolassa pääsis kylpyynkin. -Ensi synnyttäjäthän lähtee kuulemma aina liian aikasin sairaalaan, joten koitan nyt sitten sitä välttää kohdallani ku ei oo edes sitä kylpyammetta missä köllötellä. Harmi, ei voi muuta sanoa.

Mulla on painoa tullu vieläki vajaa 500g viikossa, joskin myös turvotus on selvästi lisääntynyt. Paineet on toivottavasti kohdallaan. Perjantainahan se selviää. Ens viikolla onki sitten synnytystapa-arviointi ja lääkäri. On kyllä sellanen olo että kaveri on painunu alaspäin. Miehelle sanoinki että "saapa nähdä tartteeko enää kotiin tullakkaan".

Voikaa paksusti!

t.bamse ja mä rv35 ja risat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekalaista tosiaan. Kun millään taas muistaisi kommentit... Ainakin Katille hirmusti onnea pienten ihmisten kotiutumisesta! Tyttö ja poika kuulostaa söpölle :) Itsekin tässä mietin, että vieläkö tuo nimi meillä muuttuu... Toisaalta kun on lapset jo siinä, niin voi ns. katsoa, että minkä nimisiltä näyttävät :D

Välilihan venyttämisestä: Itse se onkin tosi hankalaa. Eikä kauheen kivaa pyytää miestäkään. Kun se ei tunnu mitenkään mukavalta eikä ainakaan kiihottavalta ja miehet nyt heti yhdistävät ton alapään sorkkimisen seksiin. Mutta olikin yllätys, kuinka hyvin mies suhtautui asiaan. Eli siis sen öljyämisen lisäksi etsi kohdan, missä se kiristävä rengas tuntuu ja sitten sormilla levittää/venyttää sitä. Pitää pidempään yhtäjaksoisesti. Ja siis nyt sitä pitäisi siis jatkaa joka päivä, ettei paikat palaudu heti. Saa tosiaan nähdä, että auttaako mitään.

yöhyketerapiassa kävin maanantaina. Turhan myöhään hoksasin vaan. Mutta vielä kerkiää. Lähinnä sillä ajatuksella, että jos meinaa mennä yli, niin säästyisi lääkkeelliseltä käynnistykseltä. Hyöty oli nyt ekalla kerralla ainakin se, että tuli hyvä olo ja turvotus laski. Sain vinkkejä mm. kivunlievityspisteitä (nilkka ja peukalon tyvi) ja samoin käynnistymiseen. Suositteli jasmin-teetä sitten lasketun ajan tienoilla jos ei meinaa kuulua. Ei ennen. Sanoi käynnistävänsä yleensä akupunktiolla. Saas kattoo, kuinka menee. Varasin uuden ajan kahden viikon päähän.

Neuvolassa ei oikein mitään. Paineet kanssa meinaa kohota nyt lopussa. Painoa ei oneksi nyt ollut tullut paljoa. Eli 11kg kaikkiaan nyt. Mutta kyllä oottaa aikaa, että pääsee taas normaalisti liikkumaan ja harrastamaan. Juoksemaan/pomppimaan ei kai ihan heti pitäisi? Ettei kohtu laskeudu tms.

Täällä oli kans yhtenä iltana järkkyjä suppareita tiheestikin. Mutta harjoitus- sellaisia olivat. Mikä toisaalta kai vaan hyvä. Tosiaan vonti on ollut parempi kun vauvan pää on laskeutunut lantioon. Oon jopa haravoinut ym. Ylipäätään touhunnut kaikkea ilman, että tuli niin kipäksi. Alavatsakipuja tosin edelleen joskus on. Mutta tuntuu, että vointi vaan paranee loppua kohden :) Jo oli aikakin... Viikonloppuna olisi kaverin häät... Saas kattoo kuin mamman käy...

Ja joku harkitsi niitä kestoja... Itse löysin viikonloppuna kirppareilta paljon uusia aivan ihania kestoja ja matskuja. Mutta jos aikoo kestoilla ihan heti aluksi, niin itse aion ainakin pysyä harsoissa. Vaipat eivät helposti istu ihan pienelle ym. ja turhaan hermostuu falskaamiseen ym. Eli harso+kolmiotaitos+lisäimu+muovi=pul-kuori. Ja kun vielä ns. käärii harson "lahkeet", niin hyvin pitäisi pitää. Tosin voihan niitä vaippojakin kokeilla. Itse hankin erilaisia, niin voi sitten katsoa, mikä on paras tälle lapsele. Se kun on niin kiinni lapsesta. Ja monilla paikkakunnilla Kestovaippayhdistys pitää tilaisuksia, joissa neuvovat. Onneksi löysin nyt lisää harsoja halvalla kirpparilta. Käytetyt siis imevät uusia paljon paremmin... Nyt olisi n. 20 harsoa vaippakäyttöön. Plus joitakin pieniä vaippoja. Ja kasa kuoria. Ehkä jopa liian monet. Ihanaa merinovilalankaakin ostin, mut en ole ehtinyt vielä villahousuja tekemään/opettelemaan. Mutta monet on niitäkin tuolla vanhastaan. Eivät kai vaan käy niin hyvin harsojen kanssa. Tai sitten täytyy ainakin olla se harson kiinnitin, näpsy.

Jahas, nyt oon taas kirjottanut niin pitkään, että tökkää tämä viestin perille saaminen... Kahtotaan kuin tällä kertaa käy...

Tuollaanen75, rv35+6

Vierailija
64/106 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuten arvasin, vauva on poikittain, peppu alhaalla ja pää kylkiluiden alapuolella, eli kättärille menen. Eilen oli kättärin lääkäri hyväksynyt lähetteen, joten aikaa odotan. Muuten kaikki hyvin, paineet oli hyvät, paino oli tippunut ja yhteensä 7 kg tähän mennessä tullut painoa. Sf-mitta oli 32, eli 0,5 cm pienempi kuin viimeksi, mutta vatsan ympärysmitta oli kasvanut. Paino arvio oli nyt noin 3 kg ja laskettuna aikana noin 3,6, saas nähdä pitääkö paikkansa. Sykkeet hyvät, molemmin puolin 130-150. Kohdunduu pehmennyt ja kaula lyhentynyt noin 2 cm, supistukset ovat siis kypsytelleet paikkoja.

Heffis, ymmärrän hyvin jos alkaa turhauttaa, nykyinen kupus meinasi tulla ennenaikaisesti ja kaikki lääkärit olivat aivan varmoja, että syntyy ennen laskettua aikaa, olin itse henkisesti valmistautunut, että minulla on vauva reilusti huhtikuun puolella (la oli huhtikuun lopussa) Paikat oli pehmeät, kohdunsuu oli auennut pari senttiä ja supistuksia oli paljon, mutta poika syntyi lopulta ensimmäisenä laskettuna aikana eli toukokuun alussa. Olin aivan totaalisen kypsä ja joka aamu yhtä pettynyt kun vauva ei ollut syntynyt.

Nyt laittamaan pojat valmiiksi, lähdetään saattamaan esikoinen kouluun ja samalla käydään kaupassa

Jean+Otus 36+2

Vierailija
65/106 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista että miksi, mutta en minäkään esikoista tehdessäni saanu nousta epiduraalin jälkeen ylös sängystä, luullakseni se on normaali käytäntö? Esikoisen synnytys oli mullekin muutenkin järkytys, kun ei siihen tilanteeseen voinutkaan ite vaikuttaa yhtään mitenkään, eikä sen epiduraalin jälkeen (joka mulle laitettiin vasta kun olin 8cm auki) tiennyt mihin suuntaan olis pitäny ponnistaa, mä en ainakaan tuntenu mitään. Noh, kakkonen synty sitten luomusti ja se oli suorastaan taivaallista verrattuna siihen esikon syntymään. Jos kaikki menee ok, en aio ottaa mitään lääkettä enkä ilokaasuhuuruja tälläkään kertaa. Ammeeseen toivoin viimeksi pääseväni, mutta koska lapsivedet meni jo kotona, ei sinne ollu mitään asiaa. Nyt en laitellu papruihin mitään toiveita, vaikka hiukan harmitti sitten ettei tullu kirjattua etten halua mihinkään kolmen hengen huoneeseen...

Mies pääsee näillä näkymin toukokuun alusta töihin, joten meillä ei vietetä isyyslomia..sanovat vielä et jääpä sitten lomalle kokonaan. Kyselin jo alustavasti päiväkodista että voiko tytöt olla synnytyksen aikaan ylimääräsiä päiviä hoidossa ja tuntui sopivan. Molemmat tytöt on olleet keltasia ja nuoremman kanssa olin viikon sairaalassa, vanhempi oli yksin viikon lastenosastolla. Nyt otettiin verinäyte vasta-aineiden selvittämiseksi, mutta ei niitä tainnut viimeksikään olla. Koetan valmistautua viikkoon jo valmiiksi, niin ei sitten niin pety jos ei pääsekään kotiin.

Ostin cariwellin imetysliivit, sellaset pehmomallit, arvelin että menevät sairaalassaoloajan, sitten yhdet kaarituelliset tilasin H&M:ltä, halvat oli nekin ja yhdet mulla on entuudestaan, en vaan tiedä mahdanko niihin mahtua. En varannut mitenkään paljoa kasvunvaraa, koska mulla ei rinnat juuri ole suurentuneet synnytyksen jälkeen. Maitoa ei täällä kyllä ole näkynyt, eikä tarvikaan, muistan kyllä kuinka inhaa oli herätä lammikosta =) ehtii siihenkin ihanuuteen!

Neuvolassa kävin, sf oli 31, verenpaine oli nyt normaali, hg oli laskenut 126:n ja painoa oli tullut 350g/vko. Kaikki hyvin siis. Vaikka riittäis jo tuo painonnousu...välillä tuntee ittensä norsuksi, varsinki iltaisin!

cicero 35+1

Vierailija
66/106 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti epistä sen verran, että se tosiaan on ennen ollut sellaista että menee jalkoihin ja siksi ollut liikkumakielto niillä kelle se laitettu.

Nyt kuitenkin parin vuoden sisään siitä on tullut uusi versio mikä ei mene jalkoihin ja sen kanssa saa liikkua..

Itse olin sitä saanut tyksissä ja siksi ei tiedetty miksi en ollut saanut liikkua epin jälkeen.. Mutta siis varmasti täällä jotkut saaneet sitä vanhempaa epiä, kun sitä ei kauaa ole tosiaan vielä ollut..

Näin tosiaan tyksissä tiesivät kertoa..

Ja joku kysyi kermasta niin flora vispiä käytän suurimmalta osin ja sitten tuo raappa on hommattu confetista..

Verticia

Vierailija
67/106 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytin neljä vuotta sitten ja muistelen että ei multa olis epiduraalin jälkeen kielletty liikkumasta. Siitä tuli vaan sellanen kylmähorkka etten voinnu kuvitellakaan liikkuvani mihinkään.

Itse neuvolassa tänään käyty verenpainekontrollissa. Paineet 130/90 parhaimmillaan. Terkkari ei ollut kovin huolissaan. Hassua että "normaalia" on ollut kun alapaine 89 mutta 90 on epänormaalia. No pissassa ei mitään eikä muitakaan myrkytysoireita niin ei kai tässä tarvi hirmu huolissaan olla. Maanantaina taas uudestaan mittailemaan. Joudun ottamaan lapsen mukaan niin saa nähdä kuinka paljon se sitten vaikuttaa...

Heffis 36+3

68/106 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä nukuin 6h putkeen! Ihan käsittämätöntä. En tiedä vaikuttiko asiaan iltalenkki miehen kanssa siinä yhentoista aikaan. Onnistuipa juoksukin, piti vain kokeilla mutta vajaa puoli kilsaa juosta hölkötin menemään. Kyllä otti vatsalihaksiin ku tietosesti veti alavatsaa koko ajan sisään ku tukivyönkin jätin kotiin. Mutta teki siis ilmeisen hyvää.

Neuvolassa arvelivat kaverin olevan ihan sikin sokin. Päätä ei varmaksi edes löytynyt ja jalatkin olivat toinen siellä toinen täällä. No, jospa pikkuinen kääntyisi itsekseen ja onhan ens viikolla se äippä poli. Täällä ei rautaa tarjota vaikka hempat olis 110, kuulemma ihan riittävät. Ihme kyllä, paineetkin oli hyvät vaikka oon syöny ihan mitä sattuu.

Onks kaikki saanu pakkauksen jotka sen aiko ottaa? Toi tän vuoden pakkaus olis NIIN paljon paremman värinen meille. Saa nähdä kumpi tulee, toivoisin niin tota uutta. Mietin jo ite peruisinko pyynnön ja ottaisin rahana, eihän me sitä edes välttämättä tarvita, varsinkaan jos värit on äidille kauhistus...;) Vaatehuone pitäisi siis siivota vielä ens viikon aikana.

Hyvin täällä muuten voidaan. Huomenna lapsimessuille ja kirpparille. Eipä sen kummempaa.

Voikaa hyvin!

t.bamse ja mä

Vierailija
69/106 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katille onnittelut pikkuisten kotiinpääsystä! :)

Täällä oli keskiviikkona neuvola ja vauvan asennosta ei täyttä varmuutta mutta edelleen sitä mieltä terkka et ois pää alaspäin. Lääkärille sitten ens tiistaina ja sitten selviää taas enemmän. Paineet oli 125/79 eli nousseet mut ihan ok! Paino oli tällä kertaa noussut 2 kiloa eli kilo per viikko! mulla on tosi jänästi sahannut toi paino ku viime neuvolakäynnillä paino oli laskenut ja nyt noussut. Mutta kaiken kaikkiaan paino noussut nyt noin 11 kiloa et ihan ok!

Vointi ollut suht hyvä, välillä sattuu oikeen kovastikkin alavatsaan ja selkään et kyllä se pikkuhiljaa alkaa ilmoittaa että täältä ollaan kohtapuoliin tulossa :) mulla sattuu silleen menkkamaisesti, oikeen kovaakin kourasee välillä. Lonkat puutuu öisin et vaihdettava asentoa suht usein. Väsymys hiukka hellittänyt taas.

Kyllä tää kotona oleminen on ollut kans omanlaista totuttelua mutta tosi ihanaa, tuntuu et kaiheesti haluais tehä, siivota ja puunata mut jaksaminen pistää vastaan. Nyt oon leivoskellut ja siivoillut kovasti kun mulla sunnuntaina tiedossa vauvakutsut. Meitä on yhteensä 6 ja olen kehitellyt kaikenlaista kilpailua ja ohjelmaa sinne :) Kutsujen jälkeen rauhoitun odottamaan vain vauvan syntymistä. Mieli on odottavainen mutta samalla myös vähän jo jännittääkin :)

Ellppa ja masuasukki rv 36+2

Vierailija
70/106 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole aikoihin kirjoitellutkaan tänne..

kaksikko edellee masussa ja vointi hyvä. n. viikon ajan ollut pahempia liitoskipuja ja liikkumisongelmia. Painoa tullut 20 kg ja se kyllä tuntuu! neuvolassa toissapäivänä Sf-mitta 42cm. hemoglobiini 135, ja verenpaineet oli hiukan noussut mut ei pahasti. nukkuminen vaikeeta oli miten päin vaan..

Vauvojen painoarviot oli viikko sitten kumpikin 2,4 kg, samaan tahtiin kasvavat :) A-vauva on tosin perätilassa, joten ellei käänny enää (mikä epätodennäköistä) niin sektioon mennään. ens viikon alussa suunnitellaan äitipolilla sitä... eli korkeintaan pari viikkoa enää kasvatellaan mahaa... :) vähän jännittää!

Nyt unohdin jo mitä juttuja piti kommentoida.. Mut onnea kaikille viime metreille!!

hulian + vauvat 36+1

Vierailija
71/106 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uusia uutisia vauvarintamalta ei ilmeisesti ole vielä tullut?

Musta aika samanlainen toi uusi pakkaus. Mä oon ihan tyytyväinen tähän vanhempaan versioon. Kestovaippa aio sinne oli tullut, mutta ei sen kummempaa. Mäkin oon tykännyt käyttää enemmän harsoja ja kuoria vauvoilla.

Supistuksia tuntuu, mutta aina ne loppuu saman tien kuin alkaa. oon viettänyt aikaa pihahommissa mutta sekään ei auta. Onneksi flunssa alkaa olemaan takana päin joten nyt alkaa olemaan malttamaton olo.

Mulla viime yö meni ihan ok, muuten saatan heräillä monta kertaa, ärsyttävintä on herätä närästykseen.

terkuin Tillinäiti rv 38+6

Vierailija
72/106 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi eilen 24.4 rv38 maailman suloisin prinsessa joka valloitti koko perheen sydämet. Pienokainen näki ensikertaa maailman kättärillä klo.22.59, painoa oli 3550g ja pituutta 50cm.

Synnytys oli aika rankka, mutta kaiken sen arvoinen.

-Onnellinen kahden pojan ja yhden tytön mamma Kii-

Vierailija
73/106 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi eilen 24.4 kättärillä maailman suloisin prinsessa joka sulatti koko perheen sydämet. Raskausviikkoja oli kasassa tasan 38. Painoa meidän aarteella oli 3550g ja pituutta 50cm. Synnytys oli aika koettelemus, mutta palkinto oli mitä ihanin

Vierailija
74/106 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut pienoisesta tytöstä kii!!! ?

Tosi ihanaa kuulla vauvauutisia, tuntuu, että on tässä toivoa vielä itselläkin ;) Nyt ei kyllä yhtään oo semmonen olo, että synnyttäisin pian, mutta onhan tässä vielä aikaakin.

Iisa 38+2

Vierailija
75/106 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea miljoonasti Kii tytöstä!! täällä vieteltiin tänään vauvakutsuja,oli oikein mukavaa, aika vaan meinas loppua kesken et ei meinannu ehtiä kaikkee ohjelmaa pitämään mut mukava yhessäolo oli tärkeämpää :) ja oli kutsuilla yksi ihana tuhiseva 5 viikkoinenkin vaaveli, sai vähän esimakua vauvan hoidosta! :)

76/106 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Kii koko perheelle uudesta tulokkaasta!

Täällä vauvan liikkeitä hädin tuskin tuntuu, joka aina välillä säikyttää. Onneksi se nyt taas vaihteeksi riehuu, niin tietää että kaverilla on kaikki hyvin:) Uskomatonta ajatella että hän tosiaan kasvaa näinä viikkoina 250g ton vau kirjan mukaan!! Vähän jännittää joudunko käännökseen, ku edelleen pikkuinen taitaa olla miten sattuu.

Mä oon täällä kuolaten katsonut uutta pakkausta, ja harmitellut että vanha taitaa tulla. Olisin niin mielelläni ottanu uuden värien puolesta. Mietinpä jopa pakkauksen ottamista sittenkin rahana, jos voisin vielä vaihtaa! Täällä kun alkaa olemaan se kaikki tarpeellinen. Hoitotasokin saatiin hommattua ja tänään haettiin siihen nätti alustakin.

Kirppari reissulta tarttui tänään mukaan 33 harsoa ja parit imsen kuoret ja parit villapöksyt. Systeriltä oon saanu imsevimsen sisälmyksiä ja lisäimuja. Ajattelin että jos harsoilis sen alun, niin säästyisi sekä vaippojen että roskien rahtaamiselta ja siinä sivussa rahatkin säästyisi. Systeri sanoi muuten että noi imset pitää ne alkukakat paremmin sisälläänkin kuin liberot yms, koska jälkimmäisten pinta on niin liukas. Mies vain totesi tänään, että "näitähän muuten sitte käytetään ku nää on kerran ostettu":) Eli ei auta rouvan sanoa "kokeilevansa, josko tämä kiinnostaisi";) Hatun nosto ja "kiitos" raksulle, hän on ollut koko ajan ihailtavan hyvin mukana tekemässä vauvahankitoja ja sanomassa mitä hän miltäkin asialta toivoo.(Sori rouvat, kirjoitin koska tiedän että puolisoni käy välillä vilkaseen mitä oon kirjotellu!;))

Lapsimessut oli jossain määrin pettymys. Onneksi ostin liput netistä, enkä maksanu oikeaa hintaa! Olisin odottanut paaaaljon enemmän näytteitä yms. Tuntu että ei siellä oo ku nettikauppoja myymässä kamppeitaan... Oon kuitenki tyytyväinen että nyt on carrivelin imetysliivit ostettu, samoten vähän pirteämmän värisiä harsoja sekä Alloverin "imetyshuivi". -Voi pitää asusteena, ja imettää piilossa julkisilla paikoilla;)(Myyjä sanoi omistavansa kyseisen asusteen muttei lasta!) En tiennyt tollasia olevankaan, ennen ku tuli vastaan, oon miettiny minkä boncon ostan tms, mutta eipä tartte miettiä enää. Samoten ostettiin vaunujen kankaille kyllästysaine, ja tuli sekin 5e halvemmaksi. Sähkökäyttöisen Aventin pumpun olis muuten saanu hintaan 79e. Kaupassa kuitenkin 129e, eli ihan hyviä messutarjouksia jossain jutuissa. -Harvakseltaan.

Eli mukavasti menee ja ainoastaan närästys vaivaa. Täällä vielä nautitaan kahdenkeskisestä ajasta sen minkä voidaan samalla kun odotetaan uutta tulokasta!

Voikaa hyvin!

t.bamse ja mä (tunnin päästä tasan 36+0!)

Vierailija
77/106 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kii! Ihanaa että alkaa toukokuisiakin pikku hiljaa putkahtelemaan maailmaan. Ajatella että tämä viikko enää ja sitten se kauan odotettu toukokuu jo onkin!

Lapsimessut jäi käymättä tänä vuonna. useana vuonna tullut käytyä mutta koin ne helpommaksi ratasikäisen kuin tuon meidän 4v.n kanssa. Eilen nautittiin ulkoilmasta ja tänään näyttää yhtä aurinkoiselta.

ON: Tänään taas verenpainetta mittailemaan. Tuskinpa se mihinkään on pudonnut. Elämäni ensimmäistä kertaa nilkat ja jalkapöydät ihan turvoksissa. Pelottaa jos tässä vielä joku raskausmyrkytys kehkeytyy. En oikein tiedä siitä mitään, mutta joku kuva mielessä että monessa tv ohjelmassa se ollut syynä äidin/vauvan kuolemaan niin ihmekään että paineet koholla jo pelkästä stressistä. Netistä en oo viittiny edes käydä lukemassa ettei pelota vielä enemmän. Joten tämä vauva saisi päättää jo syntyä...

Hyviä vointeja!

Heffis 37+0

Vierailija
78/106 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Kiille prinsessasta! Hyvää vauvaarkea teidän perheelle.

Mulla on tänään aika äipppäpolille, katsotaan vauvan asentoa, palaan kertomaan niitä kuulumisia myhöhemmin

T:Jean+Otus 36+6

Vierailija
79/106 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Kiille lapsosesta. Täällä jo kovasti odotellaan että milloin syntyy oma pienokainen.

Kovasti jo painaa tuonne alaspäin ja kyllä sen huomaa kun pissalla joutuu öisin ravata neljä kertaa ja nivusiin sattuu niin pirusti ylös noustessa ja hiukka kävellessä.

Joku muukin puhui että ei enää liiku masussa vauva kovasti. Täällä sama juttu, iltaisin liikkuu ainoastaan ja silloinkin saa välillä tökkästä mahaa ja miettiä onko siellä eloa vielä. Mutta johtuisikohan tuo kun pää on jo kunnolla kiinnittynyt...se olisi taas koiran lenkitystä sitten. ja eikun vain sitä synnytystä odottamaan:D

kevätörkki 36+6

Vierailija
80/106 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän kokoisen vauvan saitte!

Pomena rv36+4