Ällöttääkö suuseksin antaminen?
Samari, että harmittaa, kun ei koskaan saa kunnon suuseksiä. Minä kyllä otan suihin mieheltäni, mutta hänen puoleltaan ei mitään meininkiä.
Onko täällä miehiä jotka syystä tai toisesta ei koskaan nuole naistaan ja mistähän syystä?
Itse huolehdin hygieniasta ja alapää on siistitty. Olenkin miettinyt, että mistähän kiikastaa. Mites on, onko täällä miehiä jotka eivät vain yksinkertaisesti pidä moisesta.
Kommentit (69)
Tuolla menolla et saakaan.
suuseksi ole noloa? En kyllä kehtais naamaani näyttää miehelle, jos miehen naama olis ollut jalkovälissäni, siis yäääääk!
Nautin pimpan suukottelusta ja ihan mielettömästä nuolemisesta. Seksi alkaa usein lähes tunnin nuolemisella. Loppuu vasta useiden orgasmien jälkeen ja sitten kuin "ei enää pysty" tunteeseen naisella. Sen jälkeen "normirakastelu" orgasmiherkkään ja erittäin kiihottuneeseen pimperoon. Mun naisen puutarha on vielä sheivattu nuolemista varten =) Tuoksu tekee mut ihan mega halukkaaksi ja ei siinä himossa muista edes miltä se maistuu. Varmaan hyvältä, se on aika kosteeta puuhaa ja ei tarvii mitään muuta kasvonaamiota! Meillä ei edes lasketa "vuoroja". Kun antaa paljon, niin saa paljon. Alkoi tekemään mieli antaa klitoris kielari mutta olen töissä vielä... honeylle terkkuja! Nähdään tunnin päästä =)
mutta olen ymmärtänyt ettei sille ole aktin aikana tarvettakaan. Jälkeenpäin (tai milloin muulloin vain) tulee paljonkin juteltua seksistä ja omista ajatuksista koskien kaikkea seksiin liittyvää. Onko kaikkien naisten mielestä hyvä juttu jos mies ääntelee sängyssä? Pitäiskö sitä ryhtyä harjoittelemaan?
m29
Jotakin palautetta on tultava, että tietää mistä toinen tykkää! Voi vaikka vain hengähtää tai silittää tai jotain. Myös jälkeenpäin saa kehua, että se ja se oli tosi ihanaa jne. Mutta ilman palautetta ei voi antaa hyvää suuseksiä! Ja negatiivinen palaute on super moka. Siihen ei tarvitse sortua, sillä kun kehuu hyvät puolet, huonommat jää vähemmälle väkisinkin. Negatiivista palautetta ei pidä antaa, vaikka vaimo sitä suoraan kysyisikin. Kysymyksen voi kiertää esim pienellä hiljaisuudella ja sitten sanoa "(hiljaisuus) pidin siitä kun teit niin ja niin.." Eli kääntää puheen aihe hyviin juttuihin. Viesti menee perille tuosta lyhyestä hiljaisuudesta, eikä tarvitse sanoa "kamalalta tuntui se pureskelu". Vaimoja pitää vähän kouluttaa, mutta tehdä se ovelasti. :)
kyllä - tykkään antaa suuseksiä. Pussailen kaulan, niskan, tisut. Etenen hitaasti. Reidet - nivuset - hellästi...
Sitten pikkareden alta - pikkulipaisut vain - kiusoitellen.
Siinä vaiheessa nainen monesti jo huokaa syvään. Hyvä pimpsa tuoksuu ihanalle ja sitä on sitten kiva lipsutella.
Harmi vaan, että vaimoa kiinnostaa ressata kaikenmaailman hevon tyhjänpäiväisyyksiä - eikä osaa nauttia elämästä.
Hellittelytarpeeni joudun siis purkamaan aviovuoteen ulkopuolella. Sitä tapahtuu liian harvoin...
kyllä - tykkään antaa suuseksiä. Pussailen kaulan, niskan, tisut. Etenen hitaasti. Reidet - nivuset - hellästi...
Voi apua...mä en voi sietää tollasta ;) Ihan kuin hidastetussa filmissä...
Mutta mä olenkin ehdottomasti "panojen" kuin rakastelun kannalla (en tarkoita sm-leikkejä). Onneksi mieheni on samoilla linjoilla ja seksi on täydellistä. Suuseksi yms puolin ja toisinHarmi ettei teillä ole yhteisiä tarpeita ja toiveita vaimosi kanssa, musta ei henkilökohtaisesti olisi siihen. Onneksi saat tarpeet tyydytettyä muualla ja mitä ei puoliso tiedä, niin se ei satuta
N32, 15v yhteistä taivalta
on ottaa mieheltä suihin,ihan syvälle:)
en tajua miten joku muka ei pysty hengittämään tai saa oksurefleksin..taitaa vaan olla harjoittelemisen puute oikea syy.
onneksi myös mieheni nuolee mua joka paikasta myös pyllynreikää..tai jos imee klitorista ja samalla laittaa yhden sormen anukseen..nam..siitä saa hyvän orkun:)
69 on paras asento missä molemmat pääsee hommailee yhtäaikaa:)
niin ja mä oon synnyttänyt 3 kertaa alkautta,eikä onneks kyl tullu mitään repeytymiä tai muuta rumaa..ja oon 25v.mies 42v.
Mun miehet on aina halunnut nuolla mun pillua. Johtuuko sitten siitä, että pidän sen posliinina. Kaikki on kerjänneet sitä. Ja peppua. Lottovoittajan fiilis. :-D Toki on myös niitä kertoja kun ei nuolla, mutta paljon siis nuollaan, ja musta on ihanaa jos mies tuoksuu tai maistuu pillulle. Meitä on moneen junaan. Ja toiselle tehdään sitä mistä toinen tykkää ja itsestä tuntuu hyvältä. Ja yksi ihmetys vielä. Ettekö te pysty puhumaan kumppaneiden kanssa omista toiveista? Olen tiennyt että kaikki eivät pane perseeseen, mutta sitä en ole tiennyt, että kaikki eivät puhu asioista ja toiveistaan.
On puutteita hygieniassa, sperma maistuu niin pahalle että oksennan joka kerta kun yritän sitä edes pitää suussani jne.
Exäni kanssa seurusteluaikanani aloin pitää paikat posliinina halutessani enemmän suuseksiä häneltä.
Sama pätee nykyisenkin kanssa. Vaadin myös mieheltäni karvojensa siistimistä, sekä puhtautta.
Exäni kanssa seurusteluaikanani aloin pitää paikat posliinina halutessani enemmän suuseksiä häneltä.
Sama pätee nykyisenkin kanssa. Vaadin myös mieheltäni karvojensa siistimistä, sekä puhtautta.
suostuuko mies antamaan suuseksiä? Ei vaikuta kokemukseni mukaan yhtään mitään. Jos ei kiinnosta, ei kiinnosta, on sitten paikat ajeltu tai ei.
Samari, että harmittaa, kun ei koskaan saa kunnon suuseksiä. Minä kyllä otan suihin mieheltäni, mutta hänen puoleltaan ei mitään meininkiä.
Onko täällä miehiä jotka syystä tai toisesta ei koskaan nuole naistaan ja mistähän syystä?
Itse huolehdin hygieniasta ja alapää on siistitty. Olenkin miettinyt, että mistähän kiikastaa. Mites on, onko täällä miehiä jotka eivät vain yksinkertaisesti pidä moisesta.
kun saan antaa vaimolle kunnon kielikylpyä! Siinä samalla voi omaa himoa runkata. Olen kerran jopa itse saanut nykyistä vaimoani nuolemalla, tietenkin parru hinkutti hänen nilkkaansa vasten mutta ei mitään runkkaamista yms.
Ja minähän en alennu siihen etten SAA antaa kielikylpyä ennen ja jälkeen kontaktin. Siinä välissäkin on kiva välillä käydä nuolemassa, niin oma kestävyys samalla vähän pitkittyy ;-)
Meillä mies haluaisi kovasti nuolla.. mutta en ole antanut kahden synnytyksen jälkeen.(pelkään että näyttää rumalta). mieheltäni otan suihin melkein joka kerta kun harrastamme seksiä..
Kaksi alatiesynnytystä takana, onhan alapään ulkomuoto jonkin verran muuttunut mutta ei ole mitenkään vaikuttanut miehen nuolemishaluihin :). Alkuun toki jännitin kamalasti että mitä sanoo, mutta kun kaikki sujui hyvin niin lakkasin jännäämästä. Olen toki joskus kysynytkin että haittaako muuttunut ulkonäkö, ei kuulemma mitenkään päin haittaa :) Kaunis kuulemm on vieläkin :) Ja vastauksena alkuperäiseen kysymykseen, meillä suuseksiä saa kumpikin, vuoroja ei lasketa!
Molemmat tykää sekä antaa, että ottaa suuseksiä. Mies makaa yleensä ihan hiljaa, mutta kalun kovuudesta ja hengityksestä voin päätellä kiihottuneisuuden. Joskus silittelee mun hiuksia, tai lähinnä siirtää ne pois edestä, jotta näkisi, mitä touhuan. Joskus pyytää hyväilemään kasseja tms. mutta tosi harvoin sanoo mitään. Jälkeenpäin sanoo,että tuntui ihanalta tms.
Aikaisemmin mua vähän häiritsi se, että mies makaa yleensä hiljaa paikallaan, mutta sellanen hän on eikä muuksi muutu :)
Minä olen vasta pari vuotta sitten alkanut tykkäämään suuseksistä ja olen jopa kerran saanut orgasminkin :) Jee... YHdynnässä saan onneksi useammin.Olen sellanen jännittäjätyyppi, että en osaa rentoutua ja antautua riittävästi vaikka haluaisinkin. Miehen nuoleminen ja sormettaminen tuntuu aivan ihanalta ja voisin ottaa sitä vastan vaikka kuinka kauan ja usein.
Mutta mies valittaa :( Ei jaksa "tuntitolkulla". Tietää kyllä, että nautin suunnattomasti ja tykkää itsekin siitä, mutta kieli väsyy. Sen takia en myöskään saa orkkua, kun tiedän, että kohta mies lopettaa kuitenkin :/ Ärsyttävää. No, täytyy nauttia siitä mitä saa.
Olen synnyttänyt 2 lasta alateitse ja jännitin itsekin ekoja kertoja synnytysten jälkeen, mutta ei miestä kuulemma häiritse muuttunut ulkonäkö.
Meillä seksiä nykyään pari-kolme kertaa kk ja suuseksiä ehkä kerran kk.
Vinkki sille, joka valitti, että leuat väsyy: Käytä käsiä samalla. Ei sitä kalua tarvitse koko ajan pitää suussa. Väsyy munkin leuat, mutta runkkaan välillä kädellä ja jatkan sitten. Tai nuolen kaluaja sitten otan taas suuhun. En ota spermoja suuhun enk' varsinkaan niele. Oksettaa ajatuskin.
Exän kalu haisi pahalle, vaikka oli muka pessyt. Siksi käytin kortsua suuseksissä, mutta nykyisen kanssa ei ole tätä ongelmaa.
n 32
vaimoni kanssa alkutaipaleella meillä oli usein suuseksiä puolin ja toisin. Kun olimme tunteneet noin puoli vuotta ilmoitti hän että ei tykkää ottaa suihin eikä hän saa siitä itse mitään kiksejä jos ottaa.
Reilut pari vuotta jatkoin itse suulla ja sormilla hänelle nautinnon antamista ilman erillistä pyyntöä mutta koska en koskaan saanut mitään vastapalvelusta pyynnöstä saatikka sitten pyytämättä (edes käsihoitoa!!) niin päätin että alas en mene ennen kuin tähän tulee jonkinnäköinen muutos. Itse nautin suunnattomasti nuolemisesta ja saan siitä itse todella kovan seisokin. Nyt tässä onkin sitten menty jo aika monta vuotta hiljaiseloa tällä sektorilla.
Ei tästä pihtaamisen kierteestä ole mitään apua tai hyötyä ollut, mutta päinvastoin tunnumme olevan melkoisessa umpikujassa asian tiimoilta. :(
sun pitää lopettaa antamasta hänelle suuseksiä,molemmin puolista se pitää olla.
M30
Olen nyt ihastunut työkaveriini ja mielessäni pyörii ajatus siitä, että pääsisin nuolemaan häntä. Hän tuoksuisi varmaankin varatulta naiselta (vieno sillimäinen tuoksu, joka syntyy säännöllistä seksielämää viettäville naisille). Mutta olisiko hän vain kostean suolaisen hapan vai ihanan limaisen valuva - niin kuin nainen parhaimmillaan kiihottuneena ja kierron keskivaiheilla. Haluaisin niin päästä kuljettamaan kieltäni häpyhuulten väleissä ja opettelemaan hänen herkimmät kohtansa. Eikös se Bill Clintonkin todennut, ettei suuseksi ole seksiä...
suuseksi ole noloa? En kyllä kehtais naamaani näyttää miehelle, jos miehen naama olis ollut jalkovälissäni, siis yäääääk!