Ällöttääkö suuseksin antaminen?
Samari, että harmittaa, kun ei koskaan saa kunnon suuseksiä. Minä kyllä otan suihin mieheltäni, mutta hänen puoleltaan ei mitään meininkiä.
Onko täällä miehiä jotka syystä tai toisesta ei koskaan nuole naistaan ja mistähän syystä?
Itse huolehdin hygieniasta ja alapää on siistitty. Olenkin miettinyt, että mistähän kiikastaa. Mites on, onko täällä miehiä jotka eivät vain yksinkertaisesti pidä moisesta.
Kommentit (69)
Miten te olette noin rajoittuneita??? Voi hyvänen aika. Mitä te sit teette sängyssä??? Minkä ikäisiä te oikein olette, jotain 45-65 varmaankin?? En pysty uskomaan, että joku mun ikäluokan ihminen eli 20-30 muka NYKYAIKANA vierastaisi sellaista asiaa kuin suuseksi... Tosi tosi outoa.
Ei puolin eikä toisin. En minä siitä suihinotosta niin välitäkään mutta pillua nuolisin vaikka kaksi tuntia kerrallaan jos vain joku antaisi. Huokaus 8(
M35Espoo
Miten te olette noin rajoittuneita??? Voi hyvänen aika. Mitä te sit teette sängyssä??? Minkä ikäisiä te oikein olette, jotain 45-65 varmaankin?? En pysty uskomaan, että joku mun ikäluokan ihminen eli 20-30 muka NYKYAIKANA vierastaisi sellaista asiaa kuin suuseksi... Tosi tosi outoa.
estyneet on todennäköisesti just alle 30v. Jotka ei tiedä seksistä mitään.
Hmm, meillä ainakin kummatkin tykkää nuolla, ja kovasti. Jotain pikapanoja lukuunottamatta kuuluu käsittelyyn ;)
Mun mies on aina reagoinu jotenkin suihinottoon, lähinnä tykkää kosketella. Mä olen ite opetellu puhumaan "rumia" ja tuntuu tuo siitä tykkäävän ;) näin saa myös vastauksen mieheltä mihin vaan mitä tekee ja meillä käydään kyllä paljon keskusteluja myös että tykkäätkö tästä tai tästä, ja kokeillaan uusia juttuja.
Mua ainakin sen lisäksi että panettais niin tekee vaan mieli ottaa suihin, välillä tykkään hoidella vaan miehen ja saada itelle sen tyydytyksen kun näkee kuinka saa toisen nauttimaan :)
N24
Etkö tosiaankaan keksi muuta tekemistä sängyssä kuin suuseksi??? Voi hyvänen aika.
tuollainen surkea estoinen p*ska kun en pidä suuseksin antamisesta. Ikää siis 25v. En oikeasti ymmärrä miten joku voi saada kicksejä siitä. Muna suussa on pirun vaikea hengittää ja koko ajan meinaa tulla oksennus, etenkin tahmaisten touhutippojen valuessa nieluun. Eikä kyse ole edes siitä, että tunkisin munaa kurkkuuni, koska yökkään muutenkin todella helposti. Jo se, että pelkkä terska on suussa aiheuttaa kuvotuksen ja pakokauhun. Minusta suuseksin antaminen on vastenmielistä ja ahdistavaa, olo on kuin hammaslääkärin penkissä kun suu on täynnä instrumentteja, ei meinaa pystyä hengittämään ja koko ajan on sellainen olo, että tukehtuu tai oksentaa tai molempia ihan just. Koen suuseksin välttämättömänä pahana enkä voi kuvitellakaan että enää ikinä ottaisin suihin ns. loppuun asti. Sitäkin on tullut koitettua ja molemmilla kerroilla lensi välittömästi oksennus eikä ollut kovin hehkeä fiilis siinä yskiä limavanoja kurkustaan lattialle veden valuessa silmistä.
estoisuus-syyte sieltä.
Jossei vaan kertakaikkiaan tykkää? Enemmän kai estoista on tehdä jotain vastenmielistä siksi kun kaikki muutkin?
Mun mielestä suuseksissä ei oo mitään hohtoa. kumminkaan päin. Se on yksi niitä juttuja joita pitää tehdä että hommat hoituis ollenkaan kun toinen ei enää muuten sytytä. yäk.
Ällöttää kun miehen naama haisee nuolemisen jälkeen tussulle.
Minä en voi syödä mitään etanoita, sieniä, läskinpaloja tai muutakaan niljakasta. Saan oksennusrefleksin, jos kastikkeessa on jauhopaakku. Ei siis mitään jakoja, että nielisin spermat oksentamatta.