Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te joilla riski ennenaikaisesta synnytyksestä, olette päässeet hoitoon?

Vierailija
01.04.2010 |

Ts. osastolle vuodelepoon, supistuksenestolääkitykselle, kortisonikuurille jne? Huomattiinko jotain rutiinitarkastusten yhteydessä vai oletteko itse olleet aktiivisia ja vaatimalla vaatineet, että tilanne katsotaan?

Itse olen ollut nyt rv 27 ollut 2 viikkoa saikulla, kun supistelee, on kuukautiskipuja ja neuvolalääkärin käsikopelotestissä kohdunkaula oli lyhentynyt ja pehmentynyt. Ei kuitenkaan lähetettä polille tms että olisi ultrattu ja katsottu kuinka paha tilanne oikeasti on. Nyt kun levosta huolimatta mulla on ollut iltaisin kolmenkin tunnin kipujaksoja (kk-kiputyyppisiä. btw edellinen synnytykseni oli pitkälle käynnissä vastaavilla kivuilla, joita en itse suppareiksi edes ymmärtänyt ja vasta salii siirtyessä muuttivat luonnettaan) olen soitellut polille päivystykseen ja niiden neuvo on vaan ottaa pari Panadolia ja lepäillä. Just.

Pitäisikö mun mennä oven taakse jonoon ja kärttää, että joku oikeastikatsoisi missä mennään, nyt tuntuu että touhulla voidaan hyvinkin riskeerata vauvan henki..? Jotenkin tosi ahdistavaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan soittaa polille ja oikeasti vaati että joku katsoisi sinua. Kummallista, että eivät tutki!

Minut otettiin osastolle n kuukautta ennen laskettua aikaa vuodelepoon. Neuvolasta laittoivat lähetteen kun valitin jatkuvia supistuksia, jotka siis olivat kivuliaampia kuin harjoitussupistukset.

Kohdunkaula oli lyhentynyt ja pehmentynyt.

Olisiko yksityinen lääkäri liian kallis?

Vierailija
2/2 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä epäilen ettei tosi hyville saa aikoja kovinkaan nopeasti ja että tavalliset hyvä gynet on sen verran vähemmän tekemisissä näiden akuuttien loppuraskaustilanteiden kanssa, että julkisella olis kuitenkin se paras osaaminen.

Taidan kuitenkin tarttua taas vaihteeksi luuriin ja kilauttaa polille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi