Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ehtii sisustaa kun kaikki aika menee sotkuja siivotessa??!!

Vierailija
01.04.2010 |

Siis häh, miten voi ehtiä tehdä asetelmia ja kaikkea kivaa kotiin?

Meillä sillä aikaa kun siivoan yhtä huonetta niin toinen huone on kuin hurrikaanin jäljiltä kun lapset on vähän leikkineet. Ne sotkee noin 500X nopeammin kuin mä ehdin siivota. Kuljetaan päivät peräkkäin, ne sotkee ja mä järjestän. Ja sitten taas sama alusta.

Ja kyllä, kyllä meillä siivotaan yhdessäkin mutta jos totta puhutaan niin se kestää vielä sata kertaa kauemmin ja vaatii niin paljon hermoja etten aina todellakaan jaksa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden sotkea vain omaa huonettaan ja olohuoneeseen kiellät tuomasta paljon leluja.

Vierailija
2/8 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun halusin kodissa edes yhden siistin nurkan jota voin tuijottaa. Toisaalta en haluaisi olla semmoinen nipo äiti joka ei anna lasten tehdä mitään. Huoh! Ehkä on olemassa joku välimuoto?? Niin, ja mun oma äiti suoristeli kulmat kurtussa matonhapsuja, joten ehkä tää on joku lapsuuden trauma jota en halua toistaa.

Välillä haaveilen semmoisesta valkoisesta lapsilta kielletty -huoneesta, jossa olisi kaikki valkoista, paljon särkyviä esineitä, aina puhdasta siistiä ja rauhallista musiikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne ovat?

Tarpeeksi säilytyskalusteita niin lelut saa nopsaan piiloon.

Ja kaikki turha roina pois, eikä asetelmiksi.

Vierailija
4/8 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkaset roikkumaan katosta tai seinistä.

Näin lapset ei pääse sotkemaan.

Ja lelukielto joihinkin huoneisiin.

Meillä on täysi kaaos muualla, mutta aikuisten makkariin, ja isän työhuoneeseen, sekä saunaan, ei saa tuoda lelun lelua tai ne pitää heti viedä pois, jos käy näyttämässä jotain. Olkkari siivotaan yhdessä lähes joka ilta leluvapaaksi, tai siis ainakin niin, että lelut on laatikoissa eikä pitkin poikin. Joskus ei tietysti jaksa ja jälki on sen mukaista... silloin on parempi mennä suoraan nukkumaan illalla olkkarissa istumisen sijasta.. ;)

Vierailija
5/8 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset leikkii lastenhuoneessa. Kun minä olin pieni, en saanut leikkiä olohuoneessa tai muissa ns. yleisissä tiloissa kuin erikoistilaisuuksissa (esim. jos oli kipeä). Mitään traumoja tästä en ole saanut. Samoin omat lapseni leikkivät lastenhuoneessa.

Vierailija
6/8 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli yleensä muualla kuin lastenhuoneessa.

Vierailija
7/8 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sai lapset tuoda pienempänä leluja myös olohuoneeseen ja keittiöön jonkin verran. Kasvaessaan pistin pikkuhiljaa kieltoä päälle. Ihan siitä syystä että nyt meillä käy lapsilla myös kavereita leikkimässä, olis aika kohtuutonta jos kaikki kantaisi leluja pitkin asuntoa. Lapsilla on omat huoneet ja hyvin on mennyt niin että leikkivät omassa huoneessa niillä leluilla.

Vanhin lapsi on jo teini ja ei mun mielestä ole mitään traumoja saanut :)

Nuorempi on nyt 8-vuotias ja sille sopii myös ihan hyvin leikit omasssa huoneessa. Välillä sillä on kauheet lego-maailmat huoneensa lattialla, en haluaisi niitä olohuoneeseen. Meillä on myös koira, ei tulis välttämättä leikeistä mitään kun yks tallustelis rakennelmien päältä ihan surutta.

Se että lapset saavat leikkiä leluillaan vain omissa huoneissa, ei tarkoita sitä etteikö saisi kuitenkin oleilla myös muissa huoneissa. Enkä mä nyt ihan ehdoton ole, yks päivä poika ja sen kaveri leikki starWarsseja, siinä leikissä liikuttiin kovasti ja saivat miekat kädessä heilua alakerrassa, se on kuitenkin ihan eriasia kuin että kantaisivat kaikki lelunsa tänne.

Vierailija
8/8 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisihan se aivan mahtavaa jos olisi siistiä ja tavarat pysyisi paikoillaan,mutta enää en stressaa jos leluja löytyy sieltä täältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi