Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vielä 49 vuotiaana alkaa opiskelemaan?

Vierailija
01.04.2010 |

Siis, ei lähihoitajaksi kuiteskaan. Kenelläkään esimerkkejä "vanhana" opiskelleista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on työelämääkin näillä näkymin melkein 20 vuotta edessä, niin tottahan toki uuden ammatin ehtii vielä opiskella.

Aikuisopiskelijoihin suhtaudutaan "äidillisen" asiallisesti, omaa kokemusta on

Vierailija
2/8 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 49v opiskelee. Pärjää opinnoissaan tosi hyvin, kun pystyy tenteissä vähän soveltamaan yleisen elämänkokemuksen pohjalta. Lukemiseen ei sen sijaan tässä perhe-elämän pyörityksessä ole aina helppoa löytää aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, en kyl itse ole tuon ikäinen, mutta mun kanssa samalla kurssilla oli 62 vuotias, oli kurssin toisiksi paras oppilas. Aikuisopiskelijana olo kyl väsyttää ihan hirmuisesti... ei muutaku tsemppiä opiskeluun :)

Vierailija
4/8 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni valmistui muutama vuosi sitten diplomi-insinööriksi kurssinsa parhaana. Ikää hänellä oli valmistuessaan 60v.

Vierailija
5/8 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusikymppinen huippuoppilas mahtoi haaskata opiskellessaan työnantajan kustannuksella työn ohessa. Ja teki siinä työnantajalle diplomityönään tutkimusprojekteja, jotka nuo muuten olisivat joutuneet ostamaan isommalla rahalla muualta?

Isä olisi varmasti muuten käynyt kouluja jo nuorena, mutta kun silloin se oli rahasta kiinni se kouluun meno ja hän joutui menemään töihin... sitten tuli perhe ja meidän lasten lennettyä pesästä vasta oli aikaa toteuttaa unelmansa. Minusta tuo on päinvastoin tosi hienoa ja kannatettavaa, että ihmiset ikään katsomatta saavat mahdollisuuden kouluttautua eteenpäin...... Olen aika varma, että jahka isukki jää eläkkeelle saamme alkaa odotella jatko-opintoja...

5

Vierailija
6/8 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhdessä meidän ryhmässä on mies jolla on jo lastenlapsia eli ikää varmasti yli 49...

Vierailija
7/8 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa aina! Siitä vaan opiskelemaan, elinikäinen oppiminen on jees!

Vierailija
8/8 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ihan oikeesti ton ikäisinä on niiiiiiiiin vaikeata löytää työtä, tiedän kun äitini joutuu taistelemaan että saisi töitä =( vaikka onkin hyvin koulutettu niin ei vaan oteta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme