Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ajattelin lopettaa tupakoinnin! tuleeko joku mukaan ettei TAAS tarvitse olla yksin..

Vierailija
31.03.2010 |

ja kokemuksia tähän lopettaneilta ja kauanko olet ollut ilman, kiitos.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää harrastusta. Minä olen ollut jo 3½v polttamatta mutta ajttelin että pitäiskö alkaa taas polttamaan, jos se vaikka vähän hillitsis hermoja..

Vierailija
2/5 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen sen jälkeen polttanut muutaman tupakan niinä kolmena kertana kun olen ollut juhlimassa. Välillä on päiviä, jolloin rööki haisee pahalle, useimmiten se haisee kuitenkin niin hyvälle, että lähden mielelläni jollekin tupakkaseuraksi haistelemaan :)

itse lopetin laastarien avulla, käytin viikon ajan (1 paketti) niitä kaikkein miedoimpia laastareita, jotka ovat yleensä vasta kolmosvaiheen laastareita. Mä kyllä luulen että fyysistä hyötyä suuremmat ovat laastarista saatava psyykkinen hyöty.

tsemppiä, kyllä se siitä, omalla tyylillä ja sitten kun olet siihen valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä valmis luopumaan,se on vaan niin pinttynyt ja inhottava tapa....mutta kuitenkin se aamun ensimmäinen tupakka on se kaikista parhain+ruoan ja kahvin jälkeen....ah,taidanpa mennä savukkeelle...

Vierailija
4/5 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo lopettanut, mutta alussa vielä. Itseasiassa en muista päivää, milloin lopetin, mutta reilu viikko, ehkä pari viikkoa jo takana päin ilman rööökiä!

Yleensä olen tehnyt suuren numeron siitä, jos olen lopettanut, niin itselleni kuin läheisille ihmisillekin. Tyyliin "mä muuten lopetin tupakoinnin, nyt jo kaksi päivää ilman". Tällä kertaa en sitä tehnyt, ja lopettaminenkin oli niin, että ei ollut aikaa/unohdin polttaa! Uskomatonta.. :) Minulla on ollut jo pitkään, jopa vuosia se, että "tämän askin poltan ja sitten lopetan".

En ole siis sanonut kenellekään, että olen lopettanut, siskolle ja tämän miehelle sanoin yksi päivä, että "en ole lopettanut tupakoimista, mutta en ole polttanut nyt moneen päivään. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että olisin lopettanut". :)

Eilen olin hilkulla ostaa askin, tänään myös ja nyt pelkään pääsiäistä, sukulaisia tulee kylään ja pelkään, että retkahdan..

Minäkin tarvitsen nyt tsemppausta!! :)

Vierailija
5/5 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen aiemmin yrittänyt lopettaa esim nikotini-purkalla. Ei onnistunut, maistui pahalle..

Tällä kertaa ei ole mitään apuvälineitä.

RAivokohtauksia valitettavasti saan välillä, mutta yritän pitää ne kohtaukset ns. sisälläni.. _Tiedän, että tupakki auttaisi vain hetkellisesti, ja sitten olisi taas paska olo.

Mulla on myös inhottava tapa polttaa, voin olla esim työpäivän polttamatta, ja sitten vedänkin illalla kotona ketjussa..

Kuten parikin taisi sanoa tupakointia "hyväksi tavaksi" (en muista miten se tarkalleen oli), niin minustakin se oli jotenkin toisaalta niin ihana tapa. Kiva jos se pysyisi esim parissa per päivä, ja ei olisi epäterveellistä.

Jos bussissa joku kivannäköinen mies kulkee ohi ja tuoksuu vastapoltetulta tupakalta, hmm, nam..

Mutta yritän parhaani onnistua tällä kertaa, mutta hei, minähän en siis ole varsinaisesti lopettanut! :) Ehkä tuon muistaminen auttaa.

T.#6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän