Vuokratyöntekijä ja raskaana
Onko muilla kokemuksia?
Olen ollut vuoden päivät samassa käyttäjäfirmassa.
Oletteko saaneet pysyä vuokrafirman listoilla vai onko työsopimus purettu/Oletteko saaneet palata sovittaessa samaan käyttäjäfirmaan? Kaikki tieto tervetullutta.
Kommentit (8)
eilen tuli uusi sopimus että arvioitu päättymispäivä 30.9. Mietin vain sitä että onko mahdollisuus myöhemmin palata vuokrafirmaan?
Riippuu täysin heidän tilanteestaan siinä vaiheessa kun palaat työelämään. Jos tarvitsevat silloin työvoimaa hommiin, joihin sinulla on osaamista, varmasti mielellään ottavat jo "hyväksi koetun". Toisaalta rekrytointipäätöksissä on noin ziljoona vaikuttavaa tekijää alkaen henkilökemioista.. että mahdotonta sanoa miten käy.
Kiitos vastauksesta.
Olen aina ajatellut et kun työelämään palaaminen koittaa niin kyllä ne mulle jotakin vastaavaa etsii mut saas nähdä :)
Halusivat tutun jo hommat oosaavan tekijän. Sain myös olla äitiysloman alkuun asti samassa työpaikassa, tosin fyysistä kuormittavuutta kevennettiin. Se oli toisaalta helppo järjestää kun samasta vuokrafirmasta oli useampi työntekijä ko yrityksessä hommissa.
että saako olla työssä äitiysloman alkuun asti.
Mutta hetki täs pitää vielä yksinään jännittää kun viikkoja vasta 10+4
jossa paljon vuokratyöntekijöitä. Osa sellaisia, että tekevät täyttä päivää jo ties kuinka monetta kuukautta/vuotta. Osa heistä on aika ajoin poissa pitkäänkin, milloin mistäkin syystä, mutta hyvät on aina otettu takaisin. Ja raskaana on saanut olla töissä niin pitkään kuin itse jaksaa.
Tuli paljon tarpeellista tietoa. Huomaa oikeen kuinka vähän on perillä asioista =)
eli oletko määräaikaisella työsopimuksella vai toistaiseksi voimassa olevalla?