Millä lauseella aloitat työhakemuksen?
Kommentit (13)
otsikon (siis siihen tekstin päälle) - ylempänä hakemuksessa lukee ns. vakioasettelun mukaan "HAKEMUS".
Jokaiseen hakemukseen mietin siis otsikon + aloituslauseen haettavan tehtävän mukaisesti. Ja on toiminut ilmeisen hyvin :)
silloin tällöin) viiden lapsen yh-äiti. Koulutukseltani olen yo-merkonomi. Olen kiinostunut avoinna olevasta toimestanne. Jne
Maksan 1000 euroa, jos luet tämän hakemuksen loppuun (Ne on iskän rahoja). Olen...
"Pyydän ystävällisesti tulla huomioonotetuksi täyttäessänne..." tätä virkaa..."
"Pyydän ystävällisesti tulla huomioonotetuksi täyttäessänne..." tätä virkaa..."
Lienee ollut vitsi. Kuten koko työnhakupeli muutenkin. Samaa kliseetä.
yh-äiti, joka on kärsinyt erilaisista mielenterveysongelmista koko elämänsä. Koulutusta eikä työkokemusta ei ole ,mutta luulen olevani juuri sopiva tähän työhön. Tosin joudun olemaan joka kolmas päivä poissa, koska minulla on terapia ja kärsimästäni unettomuudesta johtuen, en aina pysty nousemaan aamulla. Neljä lapsistani on erityisiä, joten siitä johtuen joudun myös usein lähtemään aikaisemmin työstä erilaisiin palavereihin yms.
Asian sisältö ei tietty ole kaikille vitsi vaan totisinta totta, mutta ehkä noin EI kannata aloittaa hakemusta jos mielii töihin päästä. Eikä luetella ihan ekassa lausessa kaikkia niska-ja hartiavaivojaan yms.
7
Siis minä EN noita asioita luettele heti hakemuksessa, mutta toki kerron sen, että mielikuvitusystäväni Jarkko kaipa joskus kesken työpäivän herkeämätöntä huomiotani.
nuori nainen ja innokas pääsemään teidän firmaan puuhailemaaan kaikenlaista. Osaan kopioida kahvia ja keittää paperia. Harrastuksiini kuuluu ratsastus. Tulen mielelläni haastatteluun, jos kerrot mitkä bussit menee sinne lähettyville.
Toivon, että otatte minut huomioon täyttäessänne .......virkaa
eli Hei,
olen se ja se sieltä ja sieltä ja kiinnostuin...blaablaa