Haaste AV:lle, mihin kannattaa suunnata Helsingin yöelämässä 10.4? (ystäväni 2+:lta jo kysellyt)
Meillä on ystävättäreni kansaa ikuinen "kissanhännän veto", kumpi palsta on parempi. Iki-ihana AV vai 2+? Kuten arvata saattaa, olen itse kannatan AV:ta, täältä saa aina tarvitsemansa tiedon nopeasti ja hauskasti.
Nyt siis rakkaat AV-Mammat, kertokaahan, mihin kannattaa suunnata iltaa viettämään Helsingissä? Olemme jo 4-kymppisiä, joten ihan teini paikat ei kiinnosta. Ei ihan räkäläkään, muttei myöskään viimeisimmän muodin esittely paikka. Mitä siis jää jäljelle?
Haaste on heitetty, pistäkäähän paremmaksi kuin kaks+. Kiitos :)
Kommentit (7)
Edellisestä vastaavasta reissusta mulla onkin 9 vuotta. Mut, hei, olenhan mä sentään 2000 luvulla raflassa käynyt :)
Toisaalta, onkohan oikeasti suurta muutosta yöelämänvietto tavoissa muutamasa vuodessa tullut?
Tanssia, (ei humppaa, eikä nyky räminä räppiä)?
Komeita miehiä (tää oli aika huono, mut jos kerrankin saisi silmiään lepuuttaa :) ?
Kalle, Apollo Live Club ja nuoriso käy Kampin Circuksessa, Stadin isoin yökerho ja valtava tanssilattia.
Minä viihdyn Apollossa ja Kallessa jos on tarkoitus bilettää.
Tiesin, että Av-mammoihin voi luottaa!
Nyt vaan sitten valitsemaan jokin näistä.
Mulla on sähköpstissa 2+ ehdotukset. Tartteekin katsoa oliko samoja.
Halutaan!!!! Eli tämä huomioiden kaivataan lisää ideoita! Vai oliko näistä em. jossain tanssia?? T. Se Kaksplussan ja ap:n ystävä :)
Apollo Live Club... Riippuu mimmosesta tykkää :)