Etovin maku, jonka tiedät?
Kalanmaksaöljy
Kommentit (33)
Oksennus tulee välittömsti, jos joudun maistamaan pienenkin murusen.
Kaikkea muuta syön, mutta nämä ei mene alas, vaikka olen kuinka yrittänyt.
on jotain aivan järkyttävää. Sitä on toisinaan esim. jossain wienereiden täytteissä tai esim. mantelimassassa laskiaispullassa. Pelkkä hajukin on etova.
vichy vesi, siideri... oksennan samantien
homejuusto yäks
maitokiisseli... törkeenpahaa
Kun se tuli mieleenkään nyt, niin meinaa jo aamupalat päkistää väkisin ylös ja ulos...
tätä kiljua tuli nuorena juotua litroittain, taju meinaa lähtee kun vain muistelenkin sitä. ja tottakai laatta lensi joka ikisellä ryyppyreissulla -hyi helvetti, toivottavasti omista muksuista kasvaa fiksumpia...
porkkana-, oras- tms. terveysmehut. Äitini hurahti sellaisiin, kun olin teini, ja maistatti mullakin. Niiden ajatteleminenkin tekee pahaa. Toinen inhotus on lääkkeiden maku... yyyhh jos tablettia ei saa heti nielaistua.
Marmite.
Viimeksi olen syönyt sitä 11-vuotiaana, ja silti muistan sen kamalan hajun ja maun...yöks!
Durion useimpien kuvottavana kokema löyhkä läpäisee kaikki mahdolliset muovikelmut, jopa tölkittämisen jälkeen lemu on vahvana ilmassa. Keittiömestari Anthony Bourdain esitti tuoksun kerran verbaalisessa muodossa: "Se haisee siltä kuin olisi haudannut jonkun, joka pitelee kokonaista stiltonjuustoa sylissään, ja kaivanut hänet esiin pari viikkoa myöhemmin." Hajun takia jotkin hotellit kieltävät durion syömisen hotellihuoneessa ja Singaporessa myös julkisissa liikennevälineissä.
karvasmanteliöljylle ja duriolle. YÖKS
lisäksi ällöä on selleri ja tuore korianteri.
Ei mee mun kaalii miten voi laittaa makeaa Banaania kanan kanssa YÄÄKS !!!
Marmite.
Viimeksi olen syönyt sitä 11-vuotiaana, ja silti muistan sen kamalan hajun ja maun...yöks!
ja etenkin australialaista Vegemiteä! Kauhea himo, mutta en ole löytänyt sitä mistään lähimmän hieman isomman kaupungin kaupoista! Mun herkkua on, kun laittaa paahtoleivän tai paahdetun Fazerin kaurapuiulan päälle margariinia, Vegemiteä, juustoa ja kurkkua...ah!
Jessus! Meinaa lähteä paikatkin suusta.