kertokaapa mulle!
Käyn kerhossa lapsieni kanssa joka viikko. siellä on yksi nainen jolla pieni tyttö vajaa 1v. hän on aina todella upeasti pukeutunut, tukka aina siististi laitettu ja meikki täydellinen, hän ei meikkaa paljoa. on todella huoliteltu lapsiki, todella siistit vaatteet. miten ihmeessä jotkut jaksavat AINA näyttää hyvältä, itse en ainakaan jaksa!! haluaisin kyllä mutta en ehdi laittautua, lapset häärää jaloissa ja muutenki aina hirveästi puuhaa, te ketkä ehditte laittautua niin kertoaa missä välissä sen teette!
Kommentit (2)
ja niin ovat lapsenikin, joka kerta kun jonnekin lähdemme. Ei se nyt oikeastaan niin paljoa vaadi. Lapsilleni tykkään ostaa vain niitä siistejä vaatteita. Tarkoitan tietysti, että oli sitten collegehousut tai farkut, niin aina ne on siistit ja niihin sopii muut vaatteet.
Itse taas pukeudun useimmiten siististi menin minne tahansa, eli ei se sen akuempaa vie pukea ne siistit vaatteet, kuin ne varkkaritkaan. Ainakaan minulta. :) Meikkaan ja laitan hiukseni siinä välissä, kun lapset tekevät jotain sellaista missä eivät minua siinä vieressä tarvitse. Ei se ole sen kummempaa. Joskus meikkaan kerralla kokonaan ja laitan vielä hiuksetkin samalla. Joskus kiireisimpinä päivinä teen siinä samalla paaaljon muutakin. Kumminkin aina laittaudun. :)
se kerho on joka viikko, toisin sanoen kerran viikossa niin kai nyt sen verran itseään kerkeää laittamaan. Et kuitenkaan näe häntä joka päivä?tai kotioloissa?