Mitä tehdä pettämisen jälkeen?
Eli itse olen pettänyt kun ollut todella vaikeaa miehen kanssa. Ja enempi henkistä pettämistä,koska seksiä en ole hakenut vaan sielunkumppanuutta ja hyväksyntää itselleni.
Nyt olen siinä pisteessä etten halua tehdä enää sellaista vaikka hetkellisesti saakin adrenaliinia. Jatkaako nykyistä liittoa vaikka meillä ei muuta yhteistä ole kuin lapset, en ikävöi miestäni ja kestän olla pitkäänkin erossa toisin kuin suhteen alussa. Läheisyyttä ei ole ja jotenkin kaihdan sitä.Kannattaisiko kokeilla sitä eroa ja yksin olemista. Miehelle ei ole asumuseroa vaan joko erotaan tai sitten ei. Ja nyt ei oikein olla mitään päätetty ns. virallisesti vaan jatkettu samaa rataa. Lasten asiat tässä eniten harmittaisi ja heidän toipumisensa ja taas uudet tarhat ja kaverit ym. heiltä jo monta kertaa muutenkin vaihtunut ne. Vai kokeilisinko jotain muuta vaikka uutta ammattia?
Kommentit (12)
tähän kliseisesti, että aivan kuin omasta elämästäni. Sillä erolla, että olen mies.
En tiedä mitä tehdä enää.
..niin monet siinä kärsisi.mm. lapset ja läheiset ja ystävät. Ja sekin olisi itsekästä samalla tavalla kuin pettäminen.
AP
matkustaa kun ei voi notkua täällä pallolla?
matkustaa kun ei voi notkua täällä pallolla?
Jokainen nainen joka on kanssasi ollut katuu erehdystään, ja lapsillekaan menetys ei ole yksiselitteisen kielteinen asia kun tilalle voi tulla jotain paljon terveempää.
on pahempi kuin nainen, joka on tehnyt samoin?
Kummatkin haluavat muutosta elämäänsä, tehnyt virheitä.
En ymmärrä tälläistä syyllistämistä.
Eli olen se nainen. Niin minulla tuo seksi ei ole ollut se juttu tai en ole ajatellut pettämistä sillä tavalla vaan olen hakenut torjuntaani hyväksyntää,koska en ole mieheltä saanut kuin haukkuja tai syytöksiä riitatilanteessa. Eli on riidoissa onnistunut syyllistämään minua ja sitten olen ajatellut olevani paha ja kierre valmis.
Olen itse ihastunut näihin "toisiin miehiin" ja ajtellut että seksillä saan heidät itselleni mutta ei se ole niin. olen etsinyt jotain pelastajaa jota ei ole kuitenkaan tullut.
ja petin. Enää en salli haukkumista. Jos huoraks haukkuu (oon kertonut pettämisestä), sanon, en enää kuuntele. Jos sanoo, että jättää mut, niin sanon, että oot hurja etkä ajattele lapsia yhtään.
jos elämän ohjenuorana on rehellisyys.
Jos lopettaa ajattelemasta niin, että voi pettää, huijata ja tehdä parisuhteessa mitä vain haluaa, ehkä ymmärtää ratkaisunkin. Mitähän sitä tosiaanniin tekis? Pettäiskö tuonoinnii lisää, vai elläiskö näitten valheitten kanssa ikuisesti?
ja jättää mies. Aloittaa uusi elämä.
tähän kliseisesti, että aivan kuin omasta elämästäni. Sillä erolla, että olen mies.
En tiedä mitä tehdä enää.