G: Kuinka monta lasta haluaisit, jos ei ajateltaisi mitään "muttia"
Lapsiluku, jos isompi auto, isompi asunto, raha jne. eivät olisi mikään ongelma.
Ja kuinka monta lasta on nyt?
Kommentit (91)
Kolme on ja tähän on varmaan tyytyminen, kun ikää on jo yli 40 v. Jos olis rahaa ostaa isompi auto ja laajentaa taloa...ja jäädä kotiäidiksi niin vielä nippanappa ehtis.
en osaa sanoa tuleeko vai ei. Kolme on ja neljäs tulossa.
ja tässä on lapset. Enempää ei tule. Ei ole voimavaroja enää yhteenkään lapseen.
Kaksi on ja tähän jää, mies ei halua enempää.
Nyt on jo 3 lasta entisen miehen kanssa. Nyjyisen miehen kanssa ei vielä ole lapsia mutta toiveissa olisi vielä 1 tai 2 lasta. Vaikka niiden muttienkin kanssa. :)
Nyt on neljä ja tähän jää, ellei miehen vasektomia purkaudu tietämättämme.
mutta mikäli ne "mutat" olisivat jääneet väliin, olisi lapsiluku 0. Lapsista toinen sai alkunsa vahingosta ja toinen miehen toiveesta. Itse en ole kuumeillut koskaan, mutta toisaalta ei minulla ole myöskään ollut mitään lapsia vastaan.
Nyt on 3...ehkäpä ainakin 2 lisää vielä. Autoa emme tarvitse, asuntokin on ihan tilava, kaikki lapset eivät tarvitse omaa huonetta. Raha on se suurin pulma, koska matkustamme toiseen kotimaahan vuosittain.
että haluaisin neljä, mutta nyt kun sain kaksi kerralla, olen varma, että nämä kyllä riittävät.
ku vaan tulisi!
mutta kun ei tuu sitä ensimmäistäkään :/
nyt on 2 ja siihen jää, sillä mies ei halua yhtään enempää.
nyt 2 poikaa