G: Kuinka monta lasta haluaisit, jos ei ajateltaisi mitään "muttia"
Lapsiluku, jos isompi auto, isompi asunto, raha jne. eivät olisi mikään ongelma.
Ja kuinka monta lasta on nyt?
Kommentit (91)
Nyt kaksi ja kolmas masussa. Neljästä haaveilin joskus, mutta todellisuus saa meidät jäämään kolmeen ;). Olemme miehemme kanssa molemmat 4-lapsisista perheistä ja varmasti siksi haluamme useamman lapsen.
nyt kaksi eikä enempää taida tulla (ellei käy vahinko).
eikä enempää taida tulla miehen vastustelun takia. Jos itse voisin päättää, ehkä toisen voisin vielä synnyttää. Hyvä kyllä näinkin.
ehkä enemmänkin, jos saisin synnyttää alateitse, olisin rikkaampi ja minulla olisi osallistuvampi mies :)
4-5 tulee äkikseltään mieleen :). Nyt uusperheen kautta yksi ja toinen vielä viikon-pari mahassa.
Olen oikein tyytyväinen näin, vaikka taloudelliset ym. mahdollisuudet olisivat vaikka viiteen lapseen.
Alle 25-v:nä en muuten halunnut lapsia ollenkaan.
Kaksi on nyt ja luulen että tämä on juuri hyvä näin.
meille voisi tulla ihan kuinka monta lasta tahansa. Nyt on kaksi, ja niitä "muttia" on paljon - jos nämä nyt jo olevat olisivat rauhallisempia eivätkä veisi niin paljon voimia, jos olisi rahaa, jos olisi isompi asunto, jos olisi paremmat tukiverkostot, jos edes joskus saisi jotakin apua jostain...
Kaksi on ja kolmas tulossa. Neljäs luultavasti "tehdään" myöskin.
Jäisin enemmän kuin mielelläni kotiäidiksi, lapsia saisi tulla niin monta kuin tulee.
Raha on suurin syy siihen, ettei näköpiirissä ole lapsilukuun tulossa lisäystä. Asumme Helsingissä, eikä täällä kahden normaali-ihmisen palkalla ostella kuuden hengen asuntoja.
jos ei tarttis synnyttää alateitse ja jos ois iso talo ja paljo rahhoo.
nyt on neljä ja näissä on hommaa,mutta vauvat on ihania....joka vuosi vois olla vauva:D
nyt on 2kk nuorin mussukka
yksi on. Perheenlisäystä toivotaan.
Ja neljä on koska ei olla pahemmin välitetty mistään "mutista".
Enpähän ainakaan sitten vanhana kadu.
ja heiveröiset suhteet sukulaisiin, niin lapsia voisi olla viisi. Siis jos nuo kaksi muttaa poistuisivat. Muuten tyydymme nykyiseen kolmeen lapseen.
mutta tämä tuleva seitsemäs taitaa sittenkin jäädä viimeiseksi