Paljonko kulutat rahaa lastenvaatteisiin kuukaudessa?
Itse olen armoton lastenvaatefriikki ja saatan kuluttaa jopa 1000e, varsinkin nyt kun ostin välikausiasuja,haalareita,kura-asuja jne.
Joskus 500e kuukaudessakin riittää vaatteisiin.
Kommentit (37)
mut kenel on varaa 1000euroo kuukaudessa laittaa tai ees 500euroo:0
rikkailla?
0-200euroo meil ehkä.
Riippuu täysin siitä miten paljon tarttee ulkovaatteita (kengät mukaanlukien). Jos tarttee esim. talvikengät+toppahousut+toppatakin niin helposti menee jo niihin joku 100-150 e, mutta sitten taas voi mennä monta kk ettei tule ostettua mitään. Mitähän sitä sanois... Oisko keskiarvo joku 50e/kk? Ostan melkein kaiken muun käytettynä paitsi ulkovaatteet (koska en ole löytänyt mieleisiä ja riittävän hyväkuntoisia) ja kengät.
Saamme niin paljon uudenveroista kamaa.
Mutta teinin vaatteisiin saakin sitten menemään reippaasti. Muttei nyt toimintatonnia sentään.
mut kenel on varaa 1000euroo kuukaudessa laittaa tai ees 500euroo:0 rikkailla? 0-200euroo meil ehkä.
No on varaa laittaa kyllä ja kuten sanoin huutiksessa saa paljon takaisin hinnoista. Jotkut maksaa esim. burren mekoista käsittämättömän paljon.
Itse olen armoton lastenvaatefriikki ja saatan kuluttaa jopa 1000e, varsinkin nyt kun ostin välikausiasuja,haalareita,kura-asuja jne.
Joskus 500e kuukaudessakin riittää vaatteisiin.
Vaikka meillä olisikin noin paljon ylimääräistä rahaa niin tuskinpa sitä lasten vaatteisiin kuluttaisin. Meillä ostetaan suurin osa kirpputoreilta joten kuukaudessa menee ehkä 10,-!
Toivottavasti laitat pieneksi menneet vaatteet kiertoon, ja halvalla ;)
Mä laittaisin aivan varmasti yhtä paljon jos olisi mistä laittaa. Mutta kyllä rahaa menee lastenvaatteisiin useampi satanen kuussa. Ja tosiaan kausien vaihtuessa menee enempi, kun täytyy kahdelle lapselle hankkia kengät ja puvut asusteineen. Kaksi vanhempaa on tyttöjä, joten nuorempi perii isomman vaatteita. Meillä myös poikavauva, jolle tulee ostettua vaatetta aivan kamalasti!
Mä rakastan ulkovaatteita ja tytöillä onkin kummallakin ainakin 4 välikausiasua kaapissa odottamassa lumien sulamista, ja tietenkin asusteineen!
Meidän perheessä ei sitten matkustella suuremmin, ei käytetä juurikaan alkoholia, ei tupakoida, eikä meillä ole kalliita harrastuksia. No, lasten harrastukset toki maksaa, mutta omat eivät.
Esikoiselle menee eniten rahaa (ehkä 250 kerralla), keskimmäinen ja kuopus selviävät vähemmällä, kun heillä on paljon kierrätysvaatteita. Yhteensä menee vuodessa ehkä tonni kaikkien kolmen vaatteisiin.
Itse olen armoton lastenvaatefriikki ja saatan kuluttaa jopa 1000e, varsinkin nyt kun ostin välikausiasuja,haalareita,kura-asuja jne. Joskus 500e kuukaudessakin riittää vaatteisiin.
Vaikka meillä olisikin noin paljon ylimääräistä rahaa niin tuskinpa sitä lasten vaatteisiin kuluttaisin. Meillä ostetaan suurin osa kirpputoreilta joten kuukaudessa menee ehkä 10,-! Toivottavasti laitat pieneksi menneet vaatteet kiertoon, ja halvalla ;)
Huutiksessa näitä vaatteita myyn ja hyvällä hinnalla. Ei kai nyt kukaan esim. 200e. mekkoa myy 20eurolla?
Meillä menee kuukaudessa lasten ( 2 kpl) vaatteisiin 400-1200€ Valitettavasti merkkivaatteet näyttävät NIIIN paljon paremmalta kuin H&M rytkyt. Ja eipä tule joka toisella lapsella vastaan, viimeksi ostin tytölle ( 5 v) 92 € hintaisen Hugo Bossin pipon ja hanskat:) Kieltämättä vähän tyhmää kun jostain vois saada talvipuvun samaan hintaan. Kallein ostokseni on 10-vuotiaalle tytölle ostamani 500 euron laskettelutakki, mutta se tuli tarpeeseen:)
Vaatteisiin menee keskimäärin 300e kuukaudessa. Joskus menee 0e, mutta sitten joskus taas 600e. Lapset jo isoja joten vaatteetkin maksaa ihan erilailla kuin taaperon vaatteet.
Itselläni nettotulot on yli 3 000 eur/kk, mutta ei tulisi mieleenkään laittaa tuollaisia summia KASVAVIEN lasten vaatteisiin. Eikö mitään järkevämpää kohdetta rahoille löydy. Säästyneillä rahoilla vietän mieluummin vaikka mukavan koko perheen loman Thaimaassa.
Meillä menee kuukaudessa lasten ( 2 kpl) vaatteisiin 400-1200€ Valitettavasti merkkivaatteet näyttävät NIIIN paljon paremmalta kuin H&M rytkyt. Ja eipä tule joka toisella lapsella vastaan, viimeksi ostin tytölle ( 5 v) 92 € hintaisen Hugo Bossin pipon ja hanskat:) Kieltämättä vähän tyhmää kun jostain vois saada talvipuvun samaan hintaan. Kallein ostokseni on 10-vuotiaalle tytölle ostamani 500 euron laskettelutakki, mutta se tuli tarpeeseen:)
Itse olen armoton lastenvaatefriikki ja saatan kuluttaa jopa 1000e, varsinkin nyt kun ostin välikausiasuja,haalareita,kura-asuja jne. Joskus 500e kuukaudessakin riittää vaatteisiin.
En ole koskaan laskenut paljonko menee. Veikkaisin että 100-200€/kk. Tykkään että vaatteita pitää olla tarpeeksi.
joinakin kuukausina ei mene paljon mitään, ja sitten joinain kuukausina saattaa mennä jopa useampi tonni. Ja merkkivaatefriikki täälläkin :). Nyt esim. syyskuussa en viitsi edes laskea paljon meni, pelkästään lasten kenkiin meni yli 500e. Ja 2 lasta siis, kouluikäisiä.
Meillä menee lasten vaatteisiin reilut 500e kuukaudessa, kuukausina jolloin tehdään ulkovaatehankinnat kyllä kipuaa tuonne tonniin.
ja olen aina luullut, että minä kulutan paljon lapsen vaatteisiin, mutta huomaan, että olen ihan pikkutekijä tässä. Vuodessa ehkä 2000 euroa, jakautuu epätasaisesti eli en osta välttämättä joka kuussa mitään. Enkä osta mitään huippukalliita merkkejä, joskaan en hirveästi myöskään mitään Lindexiä tai Henkkamaukkaa.
Jokainenhan me taaplataan tyylillämme. Hieno ostos ja halpa se peakin huppari.