Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huppa

30.03.2010 |

Hei!

Onko kenelläkään kokemusta Hupan vk-haalareista? Näyttävät ja kuullostavat hyvälle mutta, mitenköhän on kulutuskestävyys?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut Hupat käytössä nyt jo toista vuotta eikä moittimisen sanaa kyllä ole! Huppien laatua voi verrata Reimateciin, ainoat erot ovat hinnassa ja siinä, että hupat ovat käyttömukavuudeltaan paljon mukavammat kuin Reimatecit. Reimatec on jäykempi lapsen päällä. Suosittelen kyllä!

Mihin nettikauppaan niitä on tulossa??

Vierailija
2/4 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin nettikauppaan niitä on tulossa??

Nettivaatteesta löytyy, eli www.nettivaate.fi ja googlen mukaan piti löytyä Winkkelistäkin mutta en kyllä sieltä löytänyt kuin sitä vauva haalaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Nettivaatteessa oli laitettu ne 30%:n alennukseen, taisi olla vaan ensi perjantaihin asti tarjous voimassa. Äsken kävin katsomassa ja pari kokoa oli jo loppunut. Minä olen kyllä tykännyt Hupasta, meillä on vaihdettu viime keväänä siihen Lennestä (jota tuntuu joka nurkilla jo tulevan vastaan) ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Saatavuus on vain ollut vähän huono täällä Suomessa, mutta jospa se siitä laajenee, tuonne Nettivaatteeseenkin kauppiaan mukaan tulee syksyllä laajempi valikoima toppia.

Vierailija
4/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivataan kokemusta hupasta, kun on ostotarkoitus 2,5 vuotiaalle möyrijälle ja kun on tulossa hupat tuohon nettikauppaan jota käytän...joten, pliiiis, kokemuksia!