Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun vauva vaan lussuttaa tissillä?

Vierailija
30.03.2010 |

Mulla kolmas vauva, kohta 2 vkoa ikää. Aiempien kanssa ei ole ollut tämmöstä ongelmaa. Aina kun tarjoan tissiä, ensin lussuttelee sitä jonkun aikaa eikä ala imemään ollenkaan.

Makuuasennossa ei suostu imemään ollenkaan ja istualtaankin ollessani öisin kestää monesti 10-15 minuuttia ennenkun saa tissistä kunnon imuotteen kiinni. Sitä ennen vaan lussuttaa ja nauttii itsestään heruvasta maitovirrasta. Sitten sillä menee hermot kun sitä ei tulekaan kuten imiessä ja alkaa itkemään. Hiki siinä tulee molemmille.

Maitoa mulla on tosi paljon, joten siitäkään ei voi olla kiinni. Pulloa ei ole annettu ollenkaan. Tuttia syö välillä. Mietin että tarjoanko sitten liian usein tissiä (n. 2,5-3h välein) ja onko kätistely yöllä välillä jotain muuta.

Olisko muilla kokemusta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kuullutkaan, ilmeisesti lekurin tarkistettava?

ap

Vierailija
2/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös aika voi auttaa. Vauva alkaa imeä paremmin, kun isompi suu ja lihakset, imetysajatkin lyhenee.

Ehkä tilailee maitoa? Mutta kaikki vauvat ei ole koskaan kovin hyviä imijöitä, ja silti imetys onnistuu. Meillä ollut aina vähän "väärä" imuote, mutta sillä mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi asui tissillä kun ei saanut itseään missään vaiheessa täyteen... tai toinen vaihto ehto on että pitää sinua huvituttinaan että minä ehottaisin joko lisä maitoa tai sitten tuttia

Vierailija
4/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttihan on rinnan korvike, eikä rinta tutin. Mutta voihan tutin antaa, jos vauva ei ole nälkäinen.

Vierailija
5/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten tutille, että jos voi niin 2viikon vanhalle ei vielä tuttia koska se on niin erillainen kun tissi.?

Vierailija
6/6 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa lussuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä