Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on veli/ velipuoli/ puoliveli?

Vierailija
30.03.2010 |

Itsellä kaksi lasta joilla eri isät. Mikä heidän sukulaissuhde?

Miehelläni edellisestä liitosta kaksi lasta. Mikä oikea heille käytetty nimitys suhteessa minun lapsiini?

Nyt en kysy perheiden omia käyttämiään nimityksiä vaan virallisia.

Olemme naimisissa

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun sama isä,vaikka äiti eri .Ei luokitella sisar tai veli puoli! Kun on sama äiti,mutta jokaisella lapsella eri isä.Lukitellaan sisko puoli,veli puoli viralisissa papereissa. Kai se on ihmisten oma tyylilikin puhua luokitella?Itse olen syntynyt isän toisesta aviolitosta. Hänellä kaksi lasta ensimmäisestä aviolitosta. Joista toinen lapsista esiteli minut kaikille sisko puolena ja toinen siskon!Toki elämme 2022 käsitteet mutunet asiasta virallisestikin oletan?Itse koen sisarussarjassamme he olivat siskoja, vaikka eri äiti!

Vierailija
22/22 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun sama isä,vaikka äiti eri .Ei luokitella sisar tai veli puoli! Kun on sama äiti,mutta jokaisella lapsella eri isä.Lukitellaan sisko puoli,veli puoli viralisissa papereissa. Kai se on ihmisten oma tyylilikin puhua luokitella?Itse olen syntynyt isän toisesta aviolitosta. Hänellä kaksi lasta ensimmäisestä aviolitosta. Joista toinen lapsista esiteli minut kaikille sisko puolena ja toinen siskon!Toki elämme 2022 käsitteet mutunet asiasta virallisestikin oletan?Itse koen sisarussarjassamme he olivat siskoja, vaikka eri äiti!

OLET VÄÄRÄSSÄ!

Sama isä, eri äiti=puolisisarus

Sama äiti, eri isä=puolisisarus

Näin se menee virallisissa ja epävirallisissa papereissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla